#1
Shpongle is echt briljant! Nuchter maar ook in trips! Zeer rijke muziek 


azgaza zei:Ik heb een gruwelijke hekel aan Shpongle terwijl ik redelijk wat psychedelische muzieksoorten kan apprecieren (zoals dark psy-trance o.a.)
:P
Telefoon zei:sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P![]()
azgaza zei:Telefoon zei:sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P![]()
Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt..
azgaza zei:Telefoon zei:sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P![]()
Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt..
Telefoon zei:azgaza zei:Telefoon zei:sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P![]()
Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt..
hehe
alles is ... melodisch
trouwens op Thunderdome was er een Terror nummer met Goa gemixed haha die vind ik wel rlxed
ik had laast Terror op LSD geluisterd
godver... niet doen haha de visuals schieten dan echt alle kanten op je hersnenen proberen dan die muziek te begrijpen en dat kan niet haha
Gelijk maar even gedaan. Drie albumpjes, hoppa!AJ zei:*note to self: pleur nou eens shpongle op je telefoon!! gruh

Um zei:beste trip muziek die ik tot nu toe heb gehoor in mijn leven
alles van simon is geweldig
in oktober staat simon in antwerpen, in maar in amsterdam
-spaceman- zei:Um zei:beste trip muziek die ik tot nu toe heb gehoor in mijn leven
alles van simon is geweldig
in oktober staat simon in antwerpen, in maar in amsterdam
Simon Posford.
Lycergic zei:Iemand uit de Belgische goascene had een paar dagen terug afgeroepen dat hij shpongle live ging laten spelen op zijn feestje . De vreugde was van korte duur toen het een leugen bleek te zijnIk herinner me vaag dat er iemand zei dat ze niet meer optraden tot ergens 2009 ...
Zelf vind ik in deze stijl Ozric Tentacles net iets beter , maar ik kan alles van dit goed pruimen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."