Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShpongle

Shpongle

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shpongle is echt briljant! Nuchter maar ook in trips! Zeer rijke muziek :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Shpongle leuk?

luister ook:
Younger Brother (laatst een nieuw album)
Celtic Cross
Ozric Tentacles (heel anders maar very spacend)
Vibrasphere
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Shpongle terwijl ik redelijk wat psychedelische muzieksoorten kan apprecieren (zoals dark psy-trance o.a.)
Klik om te vergroten...

Sterf :beer: :P

Shpongle is meesterlijk :hearteyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
wel vreemd gister..sinds tiiiijden weer eens lopen trippen, en shpongle vind ik normaal geniaal,
devine moments of truth = DMT vond ik dus gewoon echt storend opeens... direct doorgeskipped. Infected mushroom kon ik beter verdragen,
maar shpongle yeti 1 en 2 waren wel weer geniaal toen ik in bed lag :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind shpongle gewelidig onder invloed ..

nuchter kan ik er Echt niet naar luisteren :P

sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Telefoon zei:
sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt..
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Telefoon zei:
sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt..
Klik om te vergroten...

hehe

alles is ... melodisch

trouwens op Thunderdome was er een Terror nummer met Goa gemixed haha die vind ik wel rlxed

ik had laast Terror op LSD geluisterd

godver... niet doen haha de visuals schieten dan echt alle kanten op je hersnenen proberen dan die muziek te begrijpen en dat kan niet haha
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
leipe shit.. dat zeker. Echter niet mijn muziek :)
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
Telefoon zei:
sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt..
Klik om te vergroten...

Wat zijn de populairste dinge???
ben ik wel benieuwd naar :P
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Telefoon zei:
azgaza zei:
Telefoon zei:
sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt..
Klik om te vergroten...

hehe

alles is ... melodisch

trouwens op Thunderdome was er een Terror nummer met Goa gemixed haha die vind ik wel rlxed

ik had laast Terror op LSD geluisterd

godver... niet doen haha de visuals schieten dan echt alle kanten op je hersnenen proberen dan die muziek te begrijpen en dat kan niet haha
Klik om te vergroten...

Well doen!!! Chaos, Crisis, Verwarring = heerlijk :hearteyes:. Als ik hardcore, terror of speedcore luister tijdens een LSD trip heeft dat op een oft andere manier een duistere invloed op mijn visuals, iets waar ik gigantisch van kan genieten alhoewel ik liever mijn 10 gig psytrance verzameling bovenhaal.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
shpongle is de beste artiest die dr bestaat voor mij, maar daarnaast om tijdens de trip te luisteren staat nog een artiest op gedeelde nummer een plek en dat is Penta :grin: die psytrance is niet normaal vet op acid.
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind Shpongle geweldig nuchter - laat staan tripping, dan ga ik bijna kwijlen van genot. =P

Vanavond/vannacht heerlijk trippen op Shpongle.

*note to self: pleur nou eens shpongle op je telefoon!! gruh
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die younger brother is idd fantastisch (nieuwste album heet "The last days of gravity"). Enkel het "I am a freak" vind ik niet echt te genieten.
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#14
AJ zei:
*note to self: pleur nou eens shpongle op je telefoon!! gruh
Klik om te vergroten...
Gelijk maar even gedaan. Drie albumpjes, hoppa!

Heb ik dat iig ook al bij me voor vanavond :mrgreen:
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#15
beste trip muziek die ik tot nu toe heb gehoor in mijn leven

alles van simon is geweldig

in oktober staat simon in antwerpen, in maar in amsterdam
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Um zei:
beste trip muziek die ik tot nu toe heb gehoor in mijn leven

alles van simon is geweldig

in oktober staat simon in antwerpen, in maar in amsterdam
Klik om te vergroten...

Simon Posford.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#17
-spaceman- zei:
Um zei:
beste trip muziek die ik tot nu toe heb gehoor in mijn leven

alles van simon is geweldig

in oktober staat simon in antwerpen, in maar in amsterdam
Klik om te vergroten...

Simon Posford.
Klik om te vergroten...

u gaat door voor de wasmachine in de tweede ronden
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had de prijs al binnen mijn vriend...
Ik hou niet van halve informatie! :wink:
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lycergic zei:
Iemand uit de Belgische goascene had een paar dagen terug afgeroepen dat hij shpongle live ging laten spelen op zijn feestje . De vreugde was van korte duur toen het een leugen bleek te zijn :( Ik herinner me vaag dat er iemand zei dat ze niet meer optraden tot ergens 2009 ...

Zelf vind ik in deze stijl Ozric Tentacles net iets beter , maar ik kan alles van dit goed pruimen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

het wordt een dj set van sphongle en idd geen live act, hallucinogen zal wel live spelen net zoals infected mushroom

in 2009 treden ze in engeland live op
trouwens, ik zit ook op psychedelic forum
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Iemand uit de Belgische goascene had een paar dagen terug afgeroepen dat hij shpongle live ging laten spelen op zijn feestje . De vreugde was van korte duur toen het een leugen bleek te zijn :( Ik herinner me vaag dat er iemand zei dat ze niet meer optraden tot ergens 2009 ...

Zelf vind ik in deze stijl Ozric Tentacles net iets beter , maar ik kan alles van dit goed pruimen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."