#1
-spaceman- zei:Um zei:beste trip muziek die ik tot nu toe heb gehoor in mijn leven
alles van simon is geweldig
in oktober staat simon in antwerpen, in maar in amsterdam
Simon Posford.
u gaat door voor de wasmachine in de tweede ronden
-spaceman- zei:Um zei:beste trip muziek die ik tot nu toe heb gehoor in mijn leven
alles van simon is geweldig
in oktober staat simon in antwerpen, in maar in amsterdam
Simon Posford.
Lycergic zei:Iemand uit de Belgische goascene had een paar dagen terug afgeroepen dat hij shpongle live ging laten spelen op zijn feestje . De vreugde was van korte duur toen het een leugen bleek te zijnIk herinner me vaag dat er iemand zei dat ze niet meer optraden tot ergens 2009 ...
Zelf vind ik in deze stijl Ozric Tentacles net iets beter , maar ik kan alles van dit goed pruimen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."