#1
heb je echt niets meer te vertellen ?
wahwhahwhawa ....
Stonie wacht met spannig af op de spaceman !!
wahwhahwhawa ....
Stonie wacht met spannig af op de spaceman !!

takedown84 zei:- tent
- ete en drinken
- bbq-kolen, zand, stenen en vuur (voor een kampvuur)
- zeil
- radio op pille, of i-pod met boxkes
- zegels
- pillamp
- slaapzak
- extra kleren
zijn de dinges die we meenemen, iemand nog een idee wat nog mee kan genomen worden naar het bos en leuk is om te doen tijdens lsd![]()
Jeller zei:jawel je hebt nog bier en wiet nodig
aja wit doet ij niet, bier alleen dan
azgaza zei:Jeller zei:jawel je hebt nog bier en wiet nodig
aja wit doet ij niet, bier alleen dan
Bier is niet nodig, ik heb nu 6 keer op LSD getript en er geen een keer alcohol bij gedronken (nog niet eens een slokje) en het waren stuk voor stuk geweldige trips.. maar.. voor wie blowt is wiet wel echt heerlijk in een trip, ik verander op lsd in een extreme kettingblower.
Ik heb dit nu al twee keer gehad dat ik gwn bleef blowen tot men wiet op was.Jaimie zei:azgaza zei:Jeller zei:jawel je hebt nog bier en wiet nodig
aja wit doet ij niet, bier alleen dan
Bier is niet nodig, ik heb nu 6 keer op LSD getript en er geen een keer alcohol bij gedronken (nog niet eens een slokje) en het waren stuk voor stuk geweldige trips.. maar.. voor wie blowt is wiet wel echt heerlijk in een trip, ik verander op lsd in een extreme kettingblower.
Ik heb dat op MDMA,echt waar,als ik bijna op mijn piek ben en mijn hart gaat 200km/u kan ik echt blijven blowen,gewoon constant blowen,doorgeven en opnieuw een rollenIk heb dit nu al twee keer gehad dat ik gwn bleef blowen tot men wiet op was.
Ik denk dat het is omdat je ervan kalmeert,het een extra stimulans geeft en waarschijnlijk ook gewoon meer opkan(net zoals sommige mensen blijven zuipen op xtc)
Maar ik LSD kan ik in vele gevallen moeilijk een joint rollen,en soms heb ik wanneer ik ene heb gerold er gewoon geen zin in heb,dus pas ik hem dan maar
teebo zei:ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij.
het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud.
als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af.
LSD is namelijk geen speelgoed zoals xtc.
maar ik denk wel dat bier het wat gemakkelijker maakt. (?)
doe je het toch, zorg zeker voor genoeg eten en drinken, en als het kan, verstop dan ergens een slaapzak, je weet maar nooit
lysergine25 zei:Nu is het winter dus buiten trippen is een no go.
Jullie zijn pas 17 .... de lsd is niet getest en geen sitter ?
RoosJe16 zei:En al getript?
Ben benieuwd!!
Totale bullshit! Tijdens mijn trip had ik echt wel af en toe iemand nodig die me uit mijn oneindige gedachtespiraal haalde. Belangrijk is wel dat de persoon de LSD accepteert en zich in jou situatie kan verplaatsen.sjaartrol zei:ook heb ik noog noooit getript met tripsitter... en da lijkjt me totaal overbodig ook... ik vind trouwes als ik aan het trippe ben de "nuchtere" mense een beetje afstotend..
Als je van blowen al niet goed werd, dan wens ik je veel suc6 met LSDHaha!
Naar maar als jullie er echt zeker van zijn, dan wens ik je een vette trip, maak er iets leuks van :P
is het niet omgekeerd? schijnt dat bij lsd dat zwaare paddo gevoel er niet is, en het wat dragelijker is dan sommige paddo trips,achja ik denk dat het beetje afhangt van persoon to persoon. Ik vindt het vanavond wel zelf uit![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."