Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer lsd

1ste keer lsd

103 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb je echt niets meer te vertellen ?

wahwhahwhawa ....

Stonie wacht met spannig af op de spaceman !!
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#2
een meisje om die helemaal plat te palen en er heel lief voor te zijn. maar als je die had bleef jij van de lsd af :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
takedown84 zei:
- tent
- ete en drinken
- bbq-kolen, zand, stenen en vuur (voor een kampvuur)
- zeil
- radio op pille, of i-pod met boxkes
- zegels :tongueout:
- pillamp
- slaapzak
- extra kleren

zijn de dinges die we meenemen, iemand nog een idee wat nog mee kan genomen worden naar het bos en leuk is om te doen tijdens lsd :)
Klik om te vergroten...

Hm.. klinkt als een goede voorberreiding in principe, ik denk niet dat je nog iets anders nodig zult hebben.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
jawel je hebt nog bier en wiet nodig :tongueout:

aja wit doet ij niet, bier alleen dan
Klik om te vergroten...

Bier is niet nodig, ik heb nu 6 keer op LSD getript en er geen een keer alcohol bij gedronken (nog niet eens een slokje) en het waren stuk voor stuk geweldige trips.. maar.. voor wie blowt is wiet wel echt heerlijk in een trip, ik verander op lsd in een extreme kettingblower.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Jeller zei:
jawel je hebt nog bier en wiet nodig :tongueout:

aja wit doet ij niet, bier alleen dan
Klik om te vergroten...

Bier is niet nodig, ik heb nu 6 keer op LSD getript en er geen een keer alcohol bij gedronken (nog niet eens een slokje) en het waren stuk voor stuk geweldige trips.. maar.. voor wie blowt is wiet wel echt heerlijk in een trip, ik verander op lsd in een extreme kettingblower.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat op MDMA,echt waar,als ik bijna op mijn piek ben en mijn hart gaat 200km/u kan ik echt blijven blowen,gewoon constant blowen,doorgeven en opnieuw een rollen :stoned: Ik heb dit nu al twee keer gehad dat ik gwn bleef blowen tot men wiet op was.

Ik denk dat het is omdat je ervan kalmeert,het een extra stimulans geeft en waarschijnlijk ook gewoon meer opkan(net zoals sommige mensen blijven zuipen op xtc)

Maar ik LSD kan ik in vele gevallen moeilijk een joint rollen,en soms heb ik wanneer ik ene heb gerold er gewoon geen zin in heb,dus pas ik hem dan maar
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaimie zei:
azgaza zei:
Jeller zei:
jawel je hebt nog bier en wiet nodig :tongueout:

aja wit doet ij niet, bier alleen dan
Klik om te vergroten...

Bier is niet nodig, ik heb nu 6 keer op LSD getript en er geen een keer alcohol bij gedronken (nog niet eens een slokje) en het waren stuk voor stuk geweldige trips.. maar.. voor wie blowt is wiet wel echt heerlijk in een trip, ik verander op lsd in een extreme kettingblower.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat op MDMA,echt waar,als ik bijna op mijn piek ben en mijn hart gaat 200km/u kan ik echt blijven blowen,gewoon constant blowen,doorgeven en opnieuw een rollen :stoned: Ik heb dit nu al twee keer gehad dat ik gwn bleef blowen tot men wiet op was.

Ik denk dat het is omdat je ervan kalmeert,het een extra stimulans geeft en waarschijnlijk ook gewoon meer opkan(net zoals sommige mensen blijven zuipen op xtc)

Maar ik LSD kan ik in vele gevallen moeilijk een joint rollen,en soms heb ik wanneer ik ene heb gerold er gewoon geen zin in heb,dus pas ik hem dan maar
Klik om te vergroten...

weet iemand of xtc + lsd euk is, kheb nog nooit gecombineert, behalve xtc + alcohol dan
want iemand dat mee lsd meedoet neemt xtc mee en alsie fout gaat neemt hij dat pilletje, omdat een vriend van hem helemaal aan het bibberen was van de coke en nam xtc en ging terug goe, weet iemand of dit normaal is? en of de combi xtc+lsd leuk is, ben het wel van plan pas te doen als de lsd al een beetje is uitgewerkt :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja hoor, foutgaan op de LSD, en dan XTC als 'medicijn' nemen.

Als ik die kerel was, zou ik nog ééns 3 keer nadenken voordat ik aan dergelijke praktijken begon.

Maar XTC & Acid is wel een leuke combo. :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
fout gaan op de coke lijkt me niet iets psychisch maar meer iets lichamelijks, coke is eenmaal helemaal niet heftig en vooral bibberen lijkt me iets lichamelijks. Dan xtc nemen is heel dom lijkt mij zo.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
teebo zei:
ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij.
het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud.
als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af.
LSD is namelijk geen speelgoed zoals xtc.
maar ik denk wel dat bier het wat gemakkelijker maakt. (?)
doe je het toch, zorg zeker voor genoeg eten en drinken, en als het kan, verstop dan ergens een slaapzak, je weet maar nooit
Klik om te vergroten...


Dit is bijna al compleet ... veel bier is af te raden maar een glas vor de smaak is misschien wel lekker.
Ga dus geen grote hoeveelhden alcohol nuttigen.
Nu is het winter dus buiten trippen is een no go.
Jullie zijn pas 17 .... de lsd is niet getest en geen sitter ?
Is er niet eentje bij die een beetje onzeker is over het feit dat ie nog nooit geneukt heeft ? Kan al triggeren ...
Warm eten en drinken is erg lekker, met niets overleef je de trip geestelijk niet vrees ik.

Lees het LSD handboek door met je matties en kom tot een gezamelijk democratisch besluit.
Het moet in een van de drie huizen, koop de ouders om met porno films en een gratis ticket voor Fun4Two.


Creer je trip ruimte en stop er veel tijd in.

Stonie
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
Nu is het winter dus buiten trippen is een no go.
Jullie zijn pas 17 .... de lsd is niet getest en geen sitter ?
Klik om te vergroten...

Nu is het herfst, en als je je goed aankleed voor je trip (2 dikke truien, dikke jas, muts en sjaal :tongueout:) is het echt niet te koud om te trippe...

dan nog, waarom niet buite ttrippe??? sorry da ik het zeg lysergine, maar ge bent imo iets té "overbeschermend"...
ik test nooit mij lsd (denk da hier op tforum maar 0,01% zijn lsd test)... je neemt gewoon een halve of een kwart zegel, daar ga je echt niet té hard van trippe hoor...

ook heb ik noog noooit getript met tripsitter... en da lijkjt me totaal overbodig ook... ik vind trouwes als ik aan het trippe ben de "nuchtere" mense een beetje afstotend..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hij is 17 ik zou de adviezen niet in de wind slaan.

Hij doet het voor het eerst, ik wil hem vaker zien trippen ....

Testen van je drugs daar moeten jullie maar is aan gaan wennen of niet ?

Een halve Maya kan is wel is teveel zijn voor een beginner, dus hoe bepaalt iemand dat dan ?

Das nou net de clou van het handboek, weet wat je slikt, voorkom problemen

Maar goed hij vroeg ook om advies dus heb ik die gegeven.

Goed bedoeld, vanuit een warm hart.
En ja het is net herfst maar me ballen vriezen er al ...

Stonie
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
er is mss wel een sitter bij maar die gaat zijn 1ste keer xtc uitproberen dan :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn eerste trip was helemaal niet leuk te noemen. Het was geestesveruimend. er waren natuurlijk ook zooot leuke momenten, maar het was moeilijk. Om een lang verhaal kort te maken. in een donker bos zou ik waarschijnlijk volledig gek geworden zijn.
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#14
En al getript?

Ben benieuwd!!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou paddo's gaan doen in het bos, paddo's houd je hoofd wel bezig maar met lsd ga je op een gegeven moment echt denken 'wtf doe ik hier in het bos? ik wil m'n lekkere warme bed en lekker warm eten'

en dan zit je daar een beetje..

In de zomer is het wel te doen denk ik maar nu is het gewoon niet echt aangenaam meer om buiten te blijven, zeker niet snachts.

En laat weten als je het gedaan hebt! tripreportje!
C
CatoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tsja mijn reisgenoten kunnen louter zaterdag... en kwart/halve zegeltjes is geen optie omdat we van die kleine balletjes-dingen hebben. Het wordt dus ofwel gewoon doen en proberen niet te stressen ofwel niet doen... tricky tricky tricky
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#17
RoosJe16 zei:
En al getript?

Ben benieuwd!!
Klik om te vergroten...

nee nog niet gebeurt, de kerel van wie we lsd ginge kope en dus ook wil het nimmer regele omdat z'n ouders wete van z'n xtc gebruik :( mss doetie het later wel en doen we het gewoon bij ne maat als z'n ouders op reis zijn :) zal nog wel ff dure :(
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
sjaartrol zei:
ook heb ik noog noooit getript met tripsitter... en da lijkjt me totaal overbodig ook... ik vind trouwes als ik aan het trippe ben de "nuchtere" mense een beetje afstotend..
Klik om te vergroten...
Totale bullshit! Tijdens mijn trip had ik echt wel af en toe iemand nodig die me uit mijn oneindige gedachtespiraal haalde. Belangrijk is wel dat de persoon de LSD accepteert en zich in jou situatie kan verplaatsen.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb gisternacht voor de 1e keer getript op LSD, ben ook 17 :)

Was erg vet, maar was ook op 'n feest waar dat allemaal kon enzo. En daar dichtbij woont een vriend van me op zichzelf die ook mee ging dus we konden altijd relaxed naar binnen.

Ik zou de 1e keer ook afraden op in de bossen te trippen. Sowiso ligt het er wel aan of je sterke of minder sterke hebt, maar met die LSD die ik gister had, was ik gek geworden in de bossen. Muziek is sowiso erg belangrijk, en ik denk dat je 't ook erg koud kunt gaan krijgen :rolleyes:

Ik zou er nog eens goed over nadenken of jullie zeker in de bossen willen trippen. Het is echt een stuk heftiger dan XTC, en als je slim bent (heb ik wel gedaan) zou ik eerst een keer paddo's doen. [/quote] Dat duurt minder lang, en dan weet je een beetje meer wat je kunt verwachten.Daarbij vind ik (weet niet hoe de rest daarover denkt?) paddo's minder heftig, en minder beangstigend.
Als je van blowen al niet goed werd, dan wens ik je veel suc6 met LSD :wink: Haha!

Naar maar als jullie er echt zeker van zijn, dan wens ik je een vette trip, maak er iets leuks van :P

is het niet omgekeerd? schijnt dat bij lsd dat zwaare paddo gevoel er niet is, en het wat dragelijker is dan sommige paddo trips,achja ik denk dat het beetje afhangt van persoon to persoon. Ik vindt het vanavond wel zelf uit :wink:
Klik om te vergroten...
C
CatoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi

Nog een korte vraag over de eerste ontmoeting met Alice Dee: mijn date met haar staat voor aankomende zaterdag(middag) gepland, ware het niet dat ik er gister achter kwam dat ik de volgende dag om 11 uur opgehaald wordt om naar een gortdroge familiedag te gaan. Is het te combineren of beinvloed de tijdsdruk mijn trip op een negatieve manier? Need some advise...!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."