#1
Volgensmij neem ik standaard teweinig acid dan ofzo ![:confused:]()
-spaceman- zei:http://nl.youtube.com/watch?v=h9EpnVAl5JA
Maar jij probeert het welazgaza zei:Niet persé overdreven maar ook zeker niet hoe het er op LSD uitziet; ik denk niet dat het na te maken is.
azgaza zei:Niet persé overdreven maar ook zeker niet hoe het er op LSD uitziet; ik denk niet dat het na te maken is.
hans zei:azgaza zei:Niet persé overdreven maar ook zeker niet hoe het er op LSD uitziet; ik denk niet dat het na te maken is.
Ik zou nooit kunnen natekenen wat ik op LSD zie (en niet omdat ik niet zo mooi kan tekenen). Volgens mij zijn mijn meeste visuals ook half gedachte/half zicht.
azgaza zei:hans zei:azgaza zei:Niet persé overdreven maar ook zeker niet hoe het er op LSD uitziet; ik denk niet dat het na te maken is.
Ik zou nooit kunnen natekenen wat ik op LSD zie (en niet omdat ik niet zo mooi kan tekenen). Volgens mij zijn mijn meeste visuals ook half gedachte/half zicht.
De gedachtes zijn ook visueler maar de visuals zijn wel puur wat je ziet volgensmij.
hans zei:azgaza zei:hans zei:azgaza zei:Niet persé overdreven maar ook zeker niet hoe het er op LSD uitziet; ik denk niet dat het na te maken is.
Ik zou nooit kunnen natekenen wat ik op LSD zie (en niet omdat ik niet zo mooi kan tekenen). Volgens mij zijn mijn meeste visuals ook half gedachte/half zicht.
De gedachtes zijn ook visueler maar de visuals zijn wel puur wat je ziet volgensmij.
Ok maar wat reken je dan tot gedachte en wat reken je tot zicht? Ik vind synesthesie een van de meest interessante effecten van acid. Misschien zijn al je visuals wel een zichtbare weergave van een andere gedachte/waarneming.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."