#1
hans zei:azgaza zei:Niet persé overdreven maar ook zeker niet hoe het er op LSD uitziet; ik denk niet dat het na te maken is.
Ik zou nooit kunnen natekenen wat ik op LSD zie (en niet omdat ik niet zo mooi kan tekenen). Volgens mij zijn mijn meeste visuals ook half gedachte/half zicht.
De gedachtes zijn ook visueler maar de visuals zijn wel puur wat je ziet volgensmij.