Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn de leukste/gekste/amusantste plekken om te trippen?

Wat zijn de leukste/gekste/amusantste plekken om te trippen?

35 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ook een keer getript langs het strand tijdens de storm afgelopen november... Die dag dat het op tv was. Bruisende schuimende toppen van gebergten bulderend en ruisend op het zachte cappucino-topping achtig zand.

Stoere ranke vliegeraars die met hun board over het water zweven, in halve vlucht langs het water. Hun kite vrolijk wapperend in de met toorn gevulde lucht.

Meeuwen die stil in de lucht hangen, naar het vasteland geblazen, waar ze uit alle macht proberen de wind te verslaan in een machtstrijd tussen vleugels en vlagen.

Ook zeer de moeite waard :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij zee, warm aankleden, en dan op het strand, op een niet zo winderige herftstmiddag, kijken hoe de zee en het strand steeds veranderen ( je moet dan wel bij wisselend tij gaan kijken)

Zoveel inspiratie, elk half uur ziet het strand er sowieso anders uit.

picknickmandje mee.. geen zorgen, twee dagen vrij. heerlijk
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon thuis natuurlijk.
ik trip ook liever in een dorp dan in de drukke steden.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#4
gekste -> kermis
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iemand die ik ken wilde misschien met carnaval in maastricht gaan trippen. Let wel; die persoon is zeer ervaren met allerlei middelen en vooral met LSD, dus.. adviseerbaar is het vast niet, tenzij je ook heel ervaren bent.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#6
strand, bos, in de tuin, in huis. als het er maar rustig is.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
In de bioscoop vond ik ook prachtig! Ik denk er net pas weer aan, ik werd helemaal in de film gezogen op anderhalve maya, geniaal!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een kennis heeft had een soort linnen doek, als koepel op zijn zolder, en een beamer, en discobal met rookmachine daar is het al trippen zonder dat je iets op hebt... laat staan met paddo's of LSD. je kan er dan plaatjes naar keuze op zetten, of laten draaien( soort screensavereffecten) vooral de plaatjes van nasa, en andere sterrenfoto's waren vet.

vb:


j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thuis, maar op scheveningen lijkt het me ook harstikke vet! Eerst nog eens een gewillig slachttoffer zien te vinden :beer:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rookmachine ? Waar heb je dat nu voor nodig ? Ik speel altijd zelf voor hazer...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
:grin:

en dan met een lazerpointer gaan klooien, tot je t niet meer in de gaten hebt :grin:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat had je niet vermeld ! Laserpointers + rook = BON ! Zeker met de spiegelbol erbij die je keihard laat tollen :grin:

Moest je wat tijd over hebben , dit lijkt ook wel leuk :tongueout: http://www.instructables.com/id/Laser-Vortex/
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
tja..lijkt me logisch...
Madurodam hè :wink:


http://www.youtube.com/watch?v=nDwtQDVzIEg
:mrgreen:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet veel ervaring met lsd
maar als ik het nog 's zou doen dan zou dat zijn
ofwel op de foor
ofwel in las vegas (FALILV) :hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hahaha Madurodam!!

Ik vind mijn eigen health centrum, (waar ik nu ook lid van ben geworden)... de allerbeste tripplek! Het is er mooi qua design, en architectuur, en je hebt overal sauna's, kleuren/geurensauna's en een stoomsauna en infraroodsauna, en een jaccuzi buiten, en mooie rustgevende chillplekken :hearteyes: Ik hou van die warmte, en die stoom die zo omhoog komt, en fijn om naakt te zijn, want kleding voelt altijd zo raar tijdens een trip,....

Het liefst zou ik nog eens in de zomer trippen op een mooi strand, en dan vroeg gaan slapen, en om 5 uur opstaan, en dan nemen, en de zon zien opgaan op het hoogtepunt. Dat er dan een fullmoonparty is, met allemaal relaxte mensen en muziek. En dan daarna dus naar een badhuis :hearteyes:
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Huiskamer terwijl mn ouders boven liggen te slapen:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17


(zonder woorden)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eckster C zei:
gekste -> kermis
Klik om te vergroten...

hehehe lichtjesssssssssss :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
loadrunner zei:


(zonder woorden)
Klik om te vergroten...

Jammer dat die krengen 100,- euro kosten :(
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vanmiddag gaan we maar eens een tripje maken naar de dierentuin. Dus, als je nog in burgers zoo bent en je ziet iemand vaag doen dan ben ik het met een maat :P
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."