#1
Oja ik vergeet aan het strand; dat is ook echt geweldig.
exsmoker zei:t leukste vind ik gewoon lekker thuis.
alles bij de hand, eten, drinken, toilet, eventueel een douche en vanuit mijn huis loop ik zo een mooi natuurgebied in als ik wil. prima dus![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."