Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn de leukste/gekste/amusantste plekken om te trippen?

Wat zijn de leukste/gekste/amusantste plekken om te trippen?

35 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oja ik vergeet aan het strand; dat is ook echt geweldig.
l
lysergine25

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
exsmoker zei:
t leukste vind ik gewoon lekker thuis.
alles bij de hand, eten, drinken, toilet, eventueel een douche en vanuit mijn huis loop ik zo een mooi natuurgebied in als ik wil. prima dus :sunglasses:
Klik om te vergroten...

mijn idee ..... thuis is echt the bomb.

maar texel ook

thermisch paleisje

eigenlijk is trippen overal leuk als je er klaar voro bent.

Stonie
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aan het strand van scheveningen!!!
Je kan zo de duinen in als je wilt. Wandelen door een heuvelachtig tolkien-achtig paradijs. Staan op een heuvelrug met uitzicht op 'vesting Den Haag' (je kan zelfs stadsmuren herkennen als je goed tript). Daarachter ligt het sprookjesbos. Er is zelfs een 'kale dode bomen' plek dat er echt heel vet uit ziet met tripvision. Heb je zin in beschaving dan loop je zo op de boulevard. Je kan zo doorlopen naar de machtige oude herenhuizen die je het opperste gevoel van 'Nederlander zijn' geven. Rijdende rode rupsen die toeteren en tingelen als ze boos worden. En natuurlijk de majesteuze pleinen waar het lijkt alsof je rechtstreeks de hemel in zweeft.


De foto heb ik zelf gemaakt trouwens. My first paddo trip :P geen photoshop! heb de belichting niet eens veranderd.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb ook een keer getript langs het strand tijdens de storm afgelopen november... Die dag dat het op tv was. Bruisende schuimende toppen van gebergten bulderend en ruisend op het zachte cappucino-topping achtig zand.

Stoere ranke vliegeraars die met hun board over het water zweven, in halve vlucht langs het water. Hun kite vrolijk wapperend in de met toorn gevulde lucht.

Meeuwen die stil in de lucht hangen, naar het vasteland geblazen, waar ze uit alle macht proberen de wind te verslaan in een machtstrijd tussen vleugels en vlagen.

Ook zeer de moeite waard :wink:

W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij zee, warm aankleden, en dan op het strand, op een niet zo winderige herftstmiddag, kijken hoe de zee en het strand steeds veranderen ( je moet dan wel bij wisselend tij gaan kijken)

Zoveel inspiratie, elk half uur ziet het strand er sowieso anders uit.

picknickmandje mee.. geen zorgen, twee dagen vrij. heerlijk
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon thuis natuurlijk.
ik trip ook liever in een dorp dan in de drukke steden.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#7
gekste -> kermis
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand die ik ken wilde misschien met carnaval in maastricht gaan trippen. Let wel; die persoon is zeer ervaren met allerlei middelen en vooral met LSD, dus.. adviseerbaar is het vast niet, tenzij je ook heel ervaren bent.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#9
strand, bos, in de tuin, in huis. als het er maar rustig is.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
In de bioscoop vond ik ook prachtig! Ik denk er net pas weer aan, ik werd helemaal in de film gezogen op anderhalve maya, geniaal!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een kennis heeft had een soort linnen doek, als koepel op zijn zolder, en een beamer, en discobal met rookmachine daar is het al trippen zonder dat je iets op hebt... laat staan met paddo's of LSD. je kan er dan plaatjes naar keuze op zetten, of laten draaien( soort screensavereffecten) vooral de plaatjes van nasa, en andere sterrenfoto's waren vet.

vb:


j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thuis, maar op scheveningen lijkt het me ook harstikke vet! Eerst nog eens een gewillig slachttoffer zien te vinden :beer:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rookmachine ? Waar heb je dat nu voor nodig ? Ik speel altijd zelf voor hazer...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
:grin:

en dan met een lazerpointer gaan klooien, tot je t niet meer in de gaten hebt :grin:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat had je niet vermeld ! Laserpointers + rook = BON ! Zeker met de spiegelbol erbij die je keihard laat tollen :grin:

Moest je wat tijd over hebben , dit lijkt ook wel leuk :tongueout: http://www.instructables.com/id/Laser-Vortex/
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#16
tja..lijkt me logisch...
Madurodam hè :wink:


http://www.youtube.com/watch?v=nDwtQDVzIEg
:mrgreen:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."