#1
Niet veel ervaring met lsd
maar als ik het nog 's zou doen dan zou dat zijn
ofwel op de foor
ofwel in las vegas (FALILV)![:hearteyes:]()
maar als ik het nog 's zou doen dan zou dat zijn
ofwel op de foor
ofwel in las vegas (FALILV)
Pikachu zei:Vanmiddag gaan we maar eens een tripje maken naar de dierentuin. Dus, als je nog in burgers zoo bent en je ziet iemand vaag doen dan ben ik het met een maat :P

Daar meld ik me vast voor aan. Over 2 weken ben ik een weekje vrij, de dag met het mooiste weer ga ik voor het eerst een strandtripje maken tussen Scheveningen en Kijkduin. Mocht je mee willen reizen; PB! Mensen met een intrigerende manier van denken voegen toch altijd iets moois toe aan dat soort avonturen.jcutter123 zei:Thuis, maar op scheveningen lijkt het me ook harstikke vet! Eerst nog eens een gewillig slachttoffer zien te vinden![]()
exsmoker zei:Pikachu zei:Vanmiddag gaan we maar eens een tripje maken naar de dierentuin. Dus, als je nog in burgers zoo bent en je ziet iemand vaag doen dan ben ik het met een maat :P
hoe was je tripje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."