Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn de leukste/gekste/amusantste plekken om te trippen?

Wat zijn de leukste/gekste/amusantste plekken om te trippen?

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet veel ervaring met lsd
maar als ik het nog 's zou doen dan zou dat zijn
ofwel op de foor
ofwel in las vegas (FALILV) :hearteyes:
T

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
TechNora
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha Madurodam!!

Ik vind mijn eigen health centrum, (waar ik nu ook lid van ben geworden)... de allerbeste tripplek! Het is er mooi qua design, en architectuur, en je hebt overal sauna's, kleuren/geurensauna's en een stoomsauna en infraroodsauna, en een jaccuzi buiten, en mooie rustgevende chillplekken :hearteyes: Ik hou van die warmte, en die stoom die zo omhoog komt, en fijn om naakt te zijn, want kleding voelt altijd zo raar tijdens een trip,....

Het liefst zou ik nog eens in de zomer trippen op een mooi strand, en dan vroeg gaan slapen, en om 5 uur opstaan, en dan nemen, en de zon zien opgaan op het hoogtepunt. Dat er dan een fullmoonparty is, met allemaal relaxte mensen en muziek. En dan daarna dus naar een badhuis :hearteyes:
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Huiskamer terwijl mn ouders boven liggen te slapen:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4


(zonder woorden)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eckster C zei:
gekste -> kermis
Klik om te vergroten...

hehehe lichtjesssssssssss :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
loadrunner zei:


(zonder woorden)
Klik om te vergroten...

Jammer dat die krengen 100,- euro kosten :(
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanmiddag gaan we maar eens een tripje maken naar de dierentuin. Dus, als je nog in burgers zoo bent en je ziet iemand vaag doen dan ben ik het met een maat :P
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pikachu zei:
Vanmiddag gaan we maar eens een tripje maken naar de dierentuin. Dus, als je nog in burgers zoo bent en je ziet iemand vaag doen dan ben ik het met een maat :P
Klik om te vergroten...

hoe was je tripje :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
Thuis, maar op scheveningen lijkt het me ook harstikke vet! Eerst nog eens een gewillig slachttoffer zien te vinden :beer:
Klik om te vergroten...
Daar meld ik me vast voor aan. Over 2 weken ben ik een weekje vrij, de dag met het mooiste weer ga ik voor het eerst een strandtripje maken tussen Scheveningen en Kijkduin. Mocht je mee willen reizen; PB! Mensen met een intrigerende manier van denken voegen toch altijd iets moois toe aan dat soort avonturen.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
exsmoker zei:
Pikachu zei:
Vanmiddag gaan we maar eens een tripje maken naar de dierentuin. Dus, als je nog in burgers zoo bent en je ziet iemand vaag doen dan ben ik het met een maat :P
Klik om te vergroten...

hoe was je tripje :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Intens, ik schrijf morgen een tripreport
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een plek erbij bedacht die ik sowieso ooit uit wil voeren: het concertgebouw van Amsterdam, tijdens een concert of opera! Die zalen zijn zo mooi daar, en de akkoestiek in de zalen ook, dus lijkt me een optimaal idee.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Coffeeshop!

De muurtekeningen + muziek overal :hearteyes:
M
MrNLid
01-01-2024, 00:00
#13
goa feesten met blacklight doeken waren vet, maar halen het nog steeds niet bij de intense visuals van een lsd trip in de natuur tijdens lente... al die bloemen, bomen, planten, beestjes, etc.

zie trip report in signature :grin:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hey ben nog een beetje aant naspacen van mn LSD-trip.het was echt een geweldige ervaring, soms was het wel is mindfucking.een vriend heeft 4u lang bij mij gezeten, maar hij is weggegaan want hij had bang van mij :grin: ik vertelde de zotste verhalen zei ie.ik moet mijn hersene nu wel beetje ontcijferen zodat ik reportje kan maken
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
- Mijn kamer
- Goa feestjes
- De Amsterdamse straten
- In de natuur

Dat zijn denk ik wel de leukste paar plekken.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou, noem hier maar op. Waar trippen jullie het liefst. Wat was de mooiste plek. E.d.

Ikzelf vond trippen in de natuur tot nu toe nog het leukst, jullie?

Misschien ga ik naar de dierentuin van het weekend met een zegeltje d'r in! =)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
same here ! ! trippen in het bos vindt ik nog altijd het leukste. een met de natuur. :grin:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn kamer, in 't bos, en moet nog 'ns naar een meer of zee.

Oh en in de tuin van het Kroller Moller museum! :openmouth:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het leukste is voormij zeker en vast op goafeesjes :rolleyes:
bij voorkeur darkpsy nattuurlijk :wink:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#20
t leukste vind ik gewoon lekker thuis.
alles bij de hand, eten, drinken, toilet, eventueel een douche en vanuit mijn huis loop ik zo een mooi natuurgebied in als ik wil. prima dus :sunglasses:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."