Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsenorm bittere papertrips

enorm bittere papertrips

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lsdaffyLid
01-01-2024, 00:00
#1
bitter acid

Thanks iedereen om zo vlug te reageren,blijkbaar zijn er nog mensen die de bittere hoffmans hebben.Ben er bijna zeker van dat het geen DOB is want de werking duurt even lang als een gewone lsdtrip;heb er goed van getript op TRANCE DIMENSIONS vorig weekend.Super goei old school GOATRANCE met CALIFORNIA SUNSHINE(israel)AFGIN(israel)en onze local ANOUBIS(bel)en nog wa andere.Ik vind dat lsd perfect samen gaat met de muziek op een oldschool goafeestje.Ik voel mezelf door allerhande spiralen gedraaid worden,MAGISCH gewoonweg
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: bitter acid

lsdaffy zei:
Thanks iedereen om zo vlug te reageren,blijkbaar zijn er nog mensen die de bittere hoffmans hebben.Ben er bijna zeker van dat het geen DOB is want de werking duurt even lang als een gewone lsdtrip;heb er goed van getript op TRANCE DIMENSIONS vorig weekend.Super goei old school GOATRANCE met CALIFORNIA SUNSHINE(israel)AFGIN(israel)en onze local ANOUBIS(bel)en nog wa andere.Ik vind dat lsd perfect samen gaat met de muziek op een oldschool goafeestje.Ik voel mezelf door allerhande spiralen gedraaid worden,MAGISCH gewoonweg
Klik om te vergroten...

Daar was ik ook, was idd een zeer succesvol feestje :)
M
MetalizerheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel toevallig dat ik dit als een van de eerste postings zie staan.
En heb me daarom ook aangemeld om te kijken of meerdere mensen dit hebben ervaren.

Vroeger had ik dus nooit last van bitter smakende trips (zegels) tegenwoordig wel.
Maar ben nu over op liquid en dat bevalt me uitermate goed.
Y
YoQuieroFumarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Luomo zei:
Heb ook onlangs hofmanns gehaald die vrij bitter waren, maar wel héél hard van getript!
Maar inderdaad, goeie vraag.. Mijn zegels zijn normaal ook vrijwel smaakloos.
Klik om te vergroten...

+1

Op cosmic farm(Oldschoolfeestje op n boerderij, keizalig feest trouwens)) gehad.
Vrij bitter, maar zeer stevige trip :)
en ik heb er nog eentje :hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD is zuur, daarom heet het ook acid.

Stumperts! :smoke: :smoke:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het was mij ook al opgevallen dat de Hoffmans erg bitter zijn. Ik denk dat het aan het papier ligt dat de inkt een smaakje heeft ofzo...


X
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Delirium zei:
LSD is zuur, daarom heet het ook acid.

Stumperts! :smoke: :smoke:
Klik om te vergroten...

LSD is, zéker in de dosis waar in het op het zegeltje zit reukloos, kleurloos en bovendien smaakloos. Het zou dus naar papier moeten smaken als je een zegel neemt, en de helft van de zegels die ik nam smaakten ook gewoon als papier.
k
kraakLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn hofmanns zijn ook vrij bitter.. de trip is er niet minder om trouwens..
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#9
misschien de inkt op het zegeltje die de smaak veroorzaakt?
k
kraakLid
01-01-2024, 00:00
#10
zou dat kleine beetje inkt die bittere smaak kunnen produceren?
ik weet het niet.. met mijn da vinci's heb ik het helemaal niet..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wel eens inkt geproeft; als jong kind, en sommige inkt is bitter of zuur, en sommige is vrij smaakloos, dus dat zou bést goed de rede kunnen zijn.
l
lsdaffyLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoi iedereen,
Heb onlangs een paar tripjes aangeschaft.namelijk:leonardo da vinci's en hofmannekes.Het probleem is dat die hoffies enorm bitter smaken.Ik heb al veel ervaring met lsd en ik weet ondertussen ook dat lsd reukloos en smaakloos is.Is die bitterheid slecht gemaakte onzuivere lsd?Normaal staan die hofmans voor goedgedosseerde zuivere lsd.zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben,je gaat er wel van trippen maar het duurt wel langer voor ze beginnen te werken.hopelijk weet hier iemand hoe en wat omtrent bittersmakende papertrips.dank bij voorbaad
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb ook onlangs hofmanns gehaald die vrij bitter waren, maar wel héél hard van getript!
Maar inderdaad, goeie vraag.. Mijn zegels zijn normaal ook vrijwel smaakloos.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
DOB?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bromo DragonFLY? (werkt héél lang dus zul je wel merken lijkt me)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is mij ook opgevallen. Het is tegenwoordig niet lekker om de LSD in je mond te sabbelen.. Geen flauw idee wat het is. De werking is vrij normaal btw.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb in september 2007 hele bittere / zure hofmanns gehad, geen een van de andere zegels die ik ooit had waren zo vies, de rest was zelfs bijna allemaal zo goed als helemaal smaakloos, wel waren de hofmanns goede sterke zegels en ik twijfel er niet aan dat ze gewoon LSD waren; misschien slordige productie of een andere grondstof gebruikt, ik dacht ook gelezen te hebben dat zo iets een verschil maakt maar ik weet niet waar, en volgensmij was het maar één bron, dus ik kan daar zeker niet met zekerheid over spreken.
DOB smaakt ook sterk, bitter dus, maar een kenmerk van DOB is dat het traag op komt (kan tot 2 uur duren) en dat het veel langer kan duren dan LSD. Als je dat vermoed kan je een zegeltje laten testen bij een testpunt, voor adressen: www.drugs-test.nl. Maar als het precies zo voelt als al je andere trips lijkt het me sterk dat er iets anders op zit.
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had laatst ook 2 zure shiva's
leek net of er iemand over heen heeft gepist :mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ook bittere hofmanns gehad. Hofmann aniversary waren die. (fietsje met 100years eronder)

Waren erg goede trips.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."