Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"héhé kwas ook op dat feesje en had een halfje op niet zoveel ervaring tot nu toe met LSd en muziek, maar ik weet nog dat ik die core zalig vond happy tunes en keihard stampen"
"Luomo zei: Heb ook onlangs hofmanns gehaald die vrij bitter waren, maar wel héél hard van getript! Maar inderdaad, goeie vraag.. Mijn zegels zijn normaal ook vrijwel smaakloos. Klik om te vergroten... +1 Op cosmic farm(Oldschoolfeestje op n boerderij, keizalig feest trouwens)) gehad. Vrij bitter, maar zeer stevige trip en ik heb er nog eentje"