Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"was het maar waar dat ik die dark visuals ook heb.. ken me niet dark genoeg.."
"je zou dat handboek es moeten lezen.."
"mijn hofmanns zijn ook vrij bitter.. de trip is er niet minder om trouwens.."
"zou dat kleine beetje inkt die bittere smaak kunnen produceren? ik weet het niet.. met mijn da vinci's heb ik het helemaal niet.."
"een half bakje lijkt me wel wat weinig. Maarja dat hangt idd. ook af van hoe heftig je je trip wilt hebben.."
"Na jarenlang heel veel drugs proberen, heb ik sinds een half jaar de stap naat keta ook maar es genomen.. Het goedje wat ik een paar maanden geleden kocht is poeierig.. wat ik nu koop is meer kristallerig... hoe komt dat wat is beter? anyone? tnx"
"ja dat is het.. maar doordat het zo erm.. grote? kristallen zijn vallen ze me neus weer uit op me kop snuiven zie ik niet zitten effe pletten dus?"
"ja dat neusslijmvlies heheh laten we het daar niet over hebben tnx voor de reacties mensen.. ff verder snuffelen hierzow"
"tis wel geinige shizzle.. mocht wel wat langer duren allemaal... dat pletten gaat prima trouwens"
"nah dan doe ik nu maar effe nak keta.. word er nooit misselijk van"