Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWhat IS a mindfuck?

What IS a mindfuck?

47 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
fractaliss zei:
TechNora zei:
Eén keer mindfuck op lsd gehad. Duurde ongeveer twee uur, maar het leek wel een oneindige tijd. Wat er toen gebeurde was niks moois of leuks meer in te bekennen. Alle positiviteit was weg, en ik had geen macht meer om het weer mooi te maken. Om me heen ging alles kapot, en zag ik de hel, als ik rustig wilde worden en mijn ogen sloot zag ik daar alle voorvallen uit mijn leven voor me voorbij schieten waarin ik echt bang was geweest, of me extreem negatief had gevoeld. Ook echt extreem ranzige/ belachelijke/ enge dingen.

Alles wat ik bedacht om rustig te worden/ positiviteit uit te halen keerde zich keihard tegen me... alsof iemand die je tot in de kleinste uithoeken kent, zich tegen je keert, en je pakt op de hardste manier mogelijk. Ik was klaar om gekke dingen te doen, dood te gaan, maar deed dat niet omdat ik wist dat ik toch een voor eeuwig ronddolende ziel was, en zelfs dat dus geen zin zou hebben... :(

Gelukkig nooit meer meegemaakt!!
Klik om te vergroten...

Herkenbare situatie, zelf ook een dergelijke hel mogen ervaren...
Eigenlijk is de meest logische oplossing ook de meest pijnlijke.. gewoon doodgaan. Nou ja niet echt natuurlijk, maar wel in je trip. Die enorme paranoide toestanden en doodsangsten zijn mijns inziens in feite niet meer dan een laatste strohalm die je ego aangrijpt om verlies van zelfbewustzijn/zelfsturing te voorkomen. Hij neemt als het ware een loopje met je, probeert wanhopig dingen te verklaren die niet te verklaren zijn, als een computer die overinput te verwerken krijgt en rekenfouten gaat maken. Aanvaard de 'code red', zorg dat je op een prettige plek bent, op je eigen kamer bijvoorbeeld, sla je dekbed om je heen en geef de strijd op, staak het vechten. Als je dat lukt beleef je waarschijnlijk iets wat je je leven nooit meer zult vergeten... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Interessante theorie! Geeft weer zo'n andere kijk, bedankt. Inmiddels trouwens wel weer getript, maar op lsd nooit echt dood gegaan, daar ben ik denk ik nog niet aan toe, en op dit moment hoeft het ook niet zo nodig meer voor mij.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
ADHD is een klote mindfuck kan ik je wel vertellen!
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#3
zes uur lang alles drie keer zo klein zien, zeep eten en lekker vinden ...

de eerste keer lsd vergeet ik nooit meer, de pure hel gezien
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dingen zien/horen/denken die er niet zijn en dat zelf niet in de gaten hebben. Bijvoorbeeld als ik hard ga op lsd en iets wil inspreken in m'n memorecorder, dan weet ik vaak niet of ik nou praat of denk. Daarom staat het er soms 3x op en soms niet :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
De meest intense mindfucks heb ik eigenlijk op paddo's gehad, met LSD heb ik vaak niet echt mindfuck achtige gedachtegangen. Het enige dat in twee verschillende trips voorkwam was hard op in mijn hoofd met mijzelf in discussie gaan, een process dat normaal dus onbewust verloopt ineens volledig bewust, waarna ik op het einde altijd vrede sluit met mijzelf en weer een geheel ben, beide keren dat dat gebeurd was het wel even heel awkward zodra ik door had dat ik in mijn hoofd tegen mijzelf praatte.

Verder komt het op LSD vaak voor dat ik verwoordingen van gedachtes extreem cliché vind uitpakken, en dan herken ik iets van die zinnen die ik zeg in de geschiedenis en wil ik die woordkeuze persé niet gebruiken maar kan ik ook geen betere vinden, dat komt echt vaak voor in mijn trips; een gebrek aan goede woorden en terugvallen op cliché's.

Maar.. ja zoals al duidelijk blijkt uit mijn enige twee voorbeelden, van LSD heb ik nooit een goede mindfuck gehad, van paddo's wel; o.a:
- niet weten wat dag en nacht zijn
- denken dat lucht niet bestaat
- in mijn trui-mouw proberen te kruipen met het idee dat het een tunnel naar een andere dimentie is
- denken dat muren niet bestaan zolang de paddo's werken.
- hele rare gedachteloopjes.
- zo'n vastgeddrukt gevoel waar in niks klopt.
- hele bizarre beeld-gedachtes van mensen die hun hoofd opentrekken en binnenstebuiten keren.
- de absurde bizarre paddorealiteit is altijd een grote mindfuck.

Maarja deze waren dus allemaal van paddo's, dus als je voor de echte mindfuck wil gaan.. raad ik paddo's aan.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Een van m'n meest concrete was laatst een keer op de paddo's. Eén zin bleef zich herhalen in m'n hoofd, ik hoorde die hardop. Na een tijdje hoorde ik hem met rare echo's door alle hoeken van m'n hoofd bewegen, zo overheersend dat ik in m'n hoofd ook geen ruimte had om aan iets anders te denken. Zo heb ik ongeveer een half uur gezeten met de zin "Dit moet ik aan R. vertellen!", terwijl ik R. wilde vertellen hoe geweldig ik het wel niet naar m'n zin had :P
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit klinkt allemaal zeer aangenaam :hearteyes:

Mijn ergste mindfuck was dat ik mezelf dood in de spiegel zag (twas snachs, gegarandeerd op enge visuals) De maden kropen over men gzicht xD

En dat er een grote slang om me heen zat en egt voelde :mrgreen:

Beste en ergste mindfuck :hearteyes: :wave:

Op LSD trouwens
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik het topic semi mag kapen (A)
Wat is bodyload dan? Ik kan het nooit ergens vinden..
Is bodyload de andere ervaring van je zintuigen, tov mindfuck de andere denkpatronen van je geest?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelf versta ik onder bodyload het (vaak onprettige) zware, soms misselijke gevoel door paddo's of LSD. Ik kan 'geestelijk' nog zo fijn trippen, met mooie hallucinaties, terwijl het lichamelijk nog al kut aanvoelt. Zwaar gevoel in m'n maag, gevcoel alsof ik moet kotsen wat toch niet lukt, etc.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eens maakte ik een heel gek geluid, iets als 'ghmmmll', ik merkte op dat het erg vreemd was en wou ermee ophouden, mijn tripmaatje zei 'huh?' Toen zei ik het nog een keer, en nog eens, echt vaag, na 6 keer hield ik er eindelijk mee op :confused:

Adreno
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb toch ook de ervaring dat paddoos veel sterkere mindfuck produceren dan LSD.
Een kleine bloemlezing:

- Iets briljants, levensbelangrijk ontdekken, om het vervolgens te vergeten. Daarna uren (Of minuten?Seconden? Hey! Wie weet? Das OOK deels een mindfuck) Zoeken in je brein wàt t was. En elke keer als je er niet aan denkt wèèt je het oppeens weer, om het vervolgens wèèr te vergeten als je er 'bewust' aan probeert te denken. Alsof iemand niet WIL dat je het weet.

-Denken dat het universum zich onder een bed bevindt

-Niet helemaal weten of hetgene wat je net gedaan hebt (bv: een koekje eten) nou gebeurd ìs, aan het gebeuren is, of nog moet gebeuren

- Elk klein geluidje horen dat er ook maar is in de omgeving, + 10 keer versterkt en in vreemde echoënde patronen

-Kleine zinnetjes hardop zeggen, die je normaal alleen 'denkt'

Etc :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Weird_Tripping zei:
een goeie Mindfuck??
Klik om te vergroten...

whahaha :mrgreen: :mrgreen:

op een oog na zou dit best een goeie zijn... vind je niet Weird Tripping?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
mind fuck is ook heel erg paranoia worden ......

bodyload is ook dat je je organen kan voelen rillen, kotsen, zweten, zweven. ....

:wave:
f
fractalissLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Verder komt het op LSD vaak voor dat ik verwoordingen van gedachtes extreem cliché vind uitpakken, en dan herken ik iets van die zinnen die ik zeg in de geschiedenis en wil ik die woordkeuze persé niet gebruiken maar kan ik ook geen betere vinden, dat komt echt vaak voor in mijn trips; een gebrek aan goede woorden en terugvallen op cliché's.
Klik om te vergroten...

Ai die is zeer herkenbaar :mrgreen:

Heb ik op lsd al meerdere malen ervaren, het compleet doordrongen zijn van de ontoereikendheid van verbale communicatie en je derhalve - tot op het destructieve af - storen aan je eigen 'platvloerse' taalgebruik... :rolleyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#16
Luomo zei:
Ik heb toch ook de ervaring dat paddoos veel sterkere mindfuck produceren dan LSD.
Een kleine bloemlezing:

- Iets briljants, levensbelangrijk ontdekken, om het vervolgens te vergeten. Daarna uren (Of minuten?Seconden? Hey! Wie weet? Das OOK deels een mindfuck) Zoeken in je brein wàt t was. En elke keer als je er niet aan denkt wèèt je het oppeens weer, om het vervolgens wèèr te vergeten als je er 'bewust' aan probeert te denken. Alsof iemand niet WIL dat je het weet.
Klik om te vergroten...


Zo herkenbaar en zo frustrerend. Daarom ga ik nooit meer trippen zonder m'n memorecorder, staat altijd aan, en iets briljants wordt direct opgenomen. Althans dat hoop/denk ik dan, want ik weet vaak niet of ik hardop aan het praten of denken ben :mrgreen:

Haha, mindfucks kunnen zo grappig zijn :P
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hoef daar ook helemaal niks voor te gebruiken hoor....en ik heb 'niks' :wink:

:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
fractaliss zei:
azgaza zei:
Verder komt het op LSD vaak voor dat ik verwoordingen van gedachtes extreem cliché vind uitpakken, en dan herken ik iets van die zinnen die ik zeg in de geschiedenis en wil ik die woordkeuze persé niet gebruiken maar kan ik ook geen betere vinden, dat komt echt vaak voor in mijn trips; een gebrek aan goede woorden en terugvallen op cliché's.
Klik om te vergroten...

Ai die is zeer herkenbaar :mrgreen:
Klik om te vergroten...
+1 Heel vervelend inderdaad. Of een leuke zin of gesprek dat eindigt, maar ik het zo leuk vond dat ik het per sé nog een keer wil zeggen. En dan krijg ik dat wat azgaza zegt weer, dan moet dat weer gezegd worden, maar met andere woorden..

Verder is een mindfuck voor mij constant vast zitten in een zelfde zin in mn hoofd, een stukje van een liedje dat zich honderd keer achter elkaar herhaalt, tot ik er gek van word. Of een stroom van alleen maar negatieve gedachten, maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
fractaliss zei:
azgaza zei:
Verder komt het op LSD vaak voor dat ik verwoordingen van gedachtes extreem cliché vind uitpakken, en dan herken ik iets van die zinnen die ik zeg in de geschiedenis en wil ik die woordkeuze persé niet gebruiken maar kan ik ook geen betere vinden, dat komt echt vaak voor in mijn trips; een gebrek aan goede woorden en terugvallen op cliché's.
Klik om te vergroten...

Ai die is zeer herkenbaar :mrgreen:
Klik om te vergroten...
+1 Heel vervelend inderdaad. Of een leuke zin of gesprek dat eindigt, maar ik het zo leuk vond dat ik het per sé nog een keer wil zeggen. En dan krijg ik dat wat azgaza zegt weer, dan moet dat weer gezegd worden, maar met andere woorden..

Verder is een mindfuck voor mij constant vast zitten in een zelfde zin in mn hoofd, een stukje van een liedje dat zich honderd keer achter elkaar herhaalt, tot ik er gek van word. Of een stroom van alleen maar negatieve gedachten, maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor.
Klik om te vergroten...

Op lsd kan ik idd ook vaak niet uit mijn woorden komen. Je denkt te lang na over ieder woord apart dat een flinke zin al een hele opgave wordt. Tel daarbij op dat je dat je dan die woorden weer in de context van een gesprek moet plaatsen en daar ga je...

Bij paddo's vind ik de grootste mindfuck de tijd (paranoia: hoe laat begonnen, hoe lang duurt het nog, hoe laat is het nu?), al was dat meer iets van de eerste keren. Tegenwoordig ben ik daar gewoon heel bewust niet meer mee bezig....

:wave:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
jcutter123 zei:
ADHD is een klote mindfuck kan ik je wel vertellen!
Klik om te vergroten...

Amen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."