Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aangezien die Ambulance voor niks kwam, word drugs zo wel een heel duur grapje....."
"Mephedrone kan behoorlijk verslavend zijn, en de gevolgen.... Niet doen dus. Mooi voorbeeld van het onderbewustzijn dat jou waarschuwt. Ik ga er hier op het forum niet al te diep op in, maar wat jij voelde in je dromen is je eigen astrale lichaam, dat de blauwdruk van je lichaam is. Het is onzichtbaar, maar je kan het wel echt voelen als jij jezelf er bewust van bent. Het astrale lichaam is magnetisch en electrisch, en ergens lijkt het gevoel bij het waarnemen wel op een mdma of mephedrone ervaring. Het astrale lichaam is elastisch en uitrekbaar en kan uittreden hoewel het wel in contact blijft met het lichaam. Bij uittredingen neem je de wereld waar zonder de gebruikelijke zintuigen van de dagelijkse realiteit. Ieder mens kan door intense training leren uittreden. Maar als dit zomaar gebeurd, zoals bij slaapverlamming, dan kun je rustig stellen dat je een probleem hebt. Een ding is zeker, wees verstandig en staak het gebruik van mephedrone, want dit heeft zeker te maken met de ervaringen die je hebt meegemaakt, hoewel er wel andere oorzaken kunnen bestaan. Maar het is iets wat vaker voorkomt bij drugs misbruik, dus het verbaast me niks dat meer mensen hier op het forum los van hun lichaam de wereld hebben kunnen waarnemen. Maar stop gewoon met het misbruiken van drugs en de problemen zullen vanzelf weer afnemen Maar aangezien ik vermoed dat jou levens zich voornamelijk door problemen kenmerkt, zou ik ook maar is gaan kijken of het niet beter is om proberen de problemen te oplossen. Leer jezelf kennen! Helaas zijn dit onderwerpen waar de meeste mensen geen flauwbenul van hebben, waardoor het vaak ook niet echt serieus word genomen als iemand dit uhberhaubt al onder de aandacht durft te brengen uit angst om voor gek te worden verklaard. Wat erg vervelend kan zijn, omdat ik me voor kan stellen dat je doodsangsten moet hebben doorstaan. Het kan idd net lijken of je doodgaat! En daarnaast zullen de meeste mensen je ook niet echt serieusnemen omdat ze het zelf vaak niet kennen en daarom ook niet echt begrijpen. Dus mocht je er behoefte aanhebben om hierover verder te praten. Ik kan je er meer over vertellen, dus als je interesse hebt pm mij dan jou email adres en we kunnen verder praten op msn. Mystic."
"Een raam op je hoofd krijgen is denk ik wel wat anders dan de Ambulance laten komen omdat iemand fout gaat... Verzekeringsmaatschappij zou ik helemaal niet opbellen, gewoon afwachten en dan kom je er vanzelf wel achter."
"ADHD is een klote mindfuck kan ik je wel vertellen! Klik om te vergroten... Juh, ik hoef daar ook helemaal niks voor te gebruiken :P"
"Ik hoef daar ook helemaal niks voor te gebruiken hoor....en ik heb 'niks' Wink Klik om te vergroten... Ach ja, wij mensen zijn toch allemaal wel een beetje &*(&(*&(*"
"http://www.ambrosiasociety.org/files/herbofimmortality.pdf De amanita is niet zomaar een paddenstoel"
"Hmmmzzz, ik ben gediagnositiceerd als borderliner. Dit houd in dat ik in mijn dagelijkse leven redelijk wat stemmingswisselingen heb en dus ook een vergrootte kans op psychose etc. Nu heb ik een stuk of 6x getript, wat in bijna alle gevallen vrij heftig en intens was. En ja het is heel moeilijk om met zulke gevoelens te trippen, maar ik kan niet zeggen dat het de moeite niet waard is. Je word immers geconfronteerd met je eigen gevoelens en gedachten en als iets een leer school is, dan adviseer ik een portie paddo's. Dit klinkt ziekelijk en erg gevaarlijk, maar als je net als ik bezig bent om keihard te werken aan bijvoorbeeld een borderline stoornis en je dus bewust van je problemen wilt worden, dan zijn paddo's misschien wel de beste manier om je bewust te worden van jezelf. Het paddo-gebruik heeft mij daarom ook veel gesteund, en het heeft mijn leven voorgoed verandert. Ik heb gisteren mijn eerste oogst mexicaanse binnengehaald(mexicaanse heb ik nog nooit gehad.) En ik vermoed dat ik deze maand een vrij kleine dosis ga nemen. Vooral omdat ik nog nooit met de dosis geexperimenteerd heb. Die paddo's van de smartshop gingen er meestal in 1x doorheen. maar nu ik hier genoeg paddo's heb liggen om een x-aantal keer van te trippen, lijkt mij experimenteren met de dosis wel laggen."
"Heb het vanmiddag heel toevallig zelf uitgevogeld, en heb een thuismerk flesje van c1000 gebruikt. Met een priem en een hamertje, is het rondje er in twee zachtte tikjes uit! Nu nog even de staalspons schoonbranden, and i am ready to load! In iedergeval bedankt voor de aanvullende informatie, je hebt er een mooie handleiding geschreven Groetjes, Mysticwarrior"
"Interresant, ikzelf ben al een aantal maal gestopt met blowen en vaak kan ik er de klok op gelijk zetten en de nachtmerries komen weer om de hoek zetten. Verder heb ik geen afkickverschijnsellen en ook heb ik geen problemen met het stoppen zelf, maar die nachtmerries of in iedergeval hele intense dromen. Zijn toch wel heeeeel extreem! Het grappige is dat ik dit al heb besproken op een ander forum, waar veel leden dit ook herkende. Nadat ik vannacht weer zo'n gezellige droom heb ervaren ging ik even googlen op stoppen met blowen en nachtmerries en kom ik tot mijn verbazing gewoon meerdere topics tegen op verschillende forums waar een kleine groep mensen dit ook ervaart. Ik zou haast zeggen dat dit geen toeval is.... Groetjes, Mystic."
"Daar ben ik dan ook wel is benieuwd naar, zijn er nog mensen met ervaring? Èèn ding is zeker, die ritjes zijn verrekte duur. Heb zelf ooit is een ongelukje gehad met skates, en weet nog dat het ritje toen nog in guldens, iets van 750 heeft gekost. Groetjes, Mystic."