Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste jong voor lsd?

te jong voor lsd?

101 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#1
oja ff weer terug naar het onderwerp van het topic
,, vogel begon met paddo,s na zijn 17 de jaar
en vogel begon met LSD na zijn 24ste jaar
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vogel heeft dus al een psychose te pakken :wink:



(grapje hoor vogel, maar ik ben toch nog blij met de tandarts en de dokter)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
J0rrit zei:
Gast laat je opnemen ofzo? En verveel ons niet met je psychotische uitspattingen. Verder open inderdaad maar een nieuw topic over kwik en fluor, of beter nog, hou gewoon je mond erover iedereen weet het nu wel.

EN, autisme=sjamanisme? HAHHAH, gast jij bent echt knetter.
Klik om te vergroten...

lees,,;;; ongelovig drugsgast;;;;blijkbaar kunnen gezonde mensen niet in sjamanisme geloven.
jij bent zoeen recreatief gebruiker zeker,, jij neemt producten,, je consumeert drugs voor plezier;;; ik ben sjamaan;; ik gebruik sacramenten, om als sjamaan te kunnen leven';


Het sjamanisme is een vorm van religie die is ontstaan door het uitkiezen van de meest nerveuze labiele personen, ,,
''In 1929 publiceerde Ksenofontov (the Cult of Madness in Ural-Altaic Shamanism),,
en (Zelenin) schreef in 1935 dat iemand die geestelijk gezond is onmmogelijk sjamaan kon worden,,
Deze mening was niet minder extreem dan wat er in west europa en noord amerika over werd geschreven,,,Tot zijn recente dood hield de grote psychoanalytisch antropoloog
Devereux vol dat Mohave sjamanen geestelijk ziek waren en hij schreef boeken met hoofdtitels als ; ;Krankzinnigheid door dromen van een krankzinnige godheid;

Ik was nog zo klein en me Bloedhersenbarriere nog niet ontwikkeld,
ik kreeg rake klappen daar in de buik van me moeder,
door die vuile tandarts met ze amalgaamvullingen,,

De sjamaan is een neuroot en een psychopaat,,
De sjamaan is een schizofreen en een autist,,
De sjamaan hoort stemmen en ziet visioenen;
De sjamaan is hysterisch en leeft in een andere wereld,,
De sjamaan is een charlatan en een geestenbezweerder,,

De sjamaan is de meest normale persoon in de samenleving,uiterst gevoelig voor de
stemmingen van anderen;
Gezien de moeilijke aard van het beroep sjamaan,,
kan men veronderstellen dat een byzondere persoonlijkheid is vereist,,
Maar wat die persoonlijkheid inhoud, kan van cultuur tot cultuur verschillen
In Siberische culturen was een grote emotionele en fysieke kracht vereist,,
Aan de andere kant kon de roeping bij de Sora worden opgelegd aan een
mager en huilerig kind die geesten kan zien,,

De speciale vermogens van de sjamaan kunnen vanaf de geboorte al in hem aanwezig zijn,,
In dat geval moeten ze naar boven worden gebracht,
De persoonlijkheid van de sjamaan word gevormd door de cultuur van de
samenleving en zijn sjamanistische perspectieven (karakter) (levenswijze)

Het is uiteindelijk de gekkegestoorde bekrompen samenleving die het
onderscheid maakt tussen het gedrag van de sjamaan en de gek,,,

De geestelijke kracht van de sjamaan komt voort uit een brede ervaring van geestesstoornissen.
De initiatie is een beheerst uitelkaar vallen wat altijd word gevolgd door reintegratie tot iets
nog krachtigers en een grotere heelheid.

Buiten de trance is de sjamaan een heel gewoon mens,
net als bij andere creatieve persoonlijkheden zijn sommige prikkelbaar of vreemd,
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
+1
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
gnuxx bekijkt alles vanuit een dogmatisch overconsumerende zelfvernietigende levenswijze,,,
zoals de meeste westerse consumptiemaloten,,,

ze kopen zielig vlees in de supermarkt,, vissen de zeeƩn leeg, vervuilen de lucht, vergiftigen hun kinderen,,, doden de bomen en dieren,,doden zelfs hun eigen soort in oorlogen
en eten giftige vis,,,,

wees een jager,, zorg voor je eigen vlees
anders moet je vegetarier worden
vlees kopen is vies, ongezond, en zielig
dood je eigen dier, verering respect en wreedheid zelf toepassen noemen ze dat,,,

als jij nou ff wat literatuur gaat lezen over sjamanisme,, dan kom je erachter dat ,, dat ik geen onzin vertel,,,,,

de sjamaan lijkt buiten zijn trance de meest normale persoon in de samenleving,,
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vogel, ik snap wat je zegt maar je laat je hier echt gek maken door mensen die je niet willen begrijpen. Misschien is dit wel een les voor je: Laat het gaan. Ikzelf heb er ook nog moeite mee om te leven in de wereld die ik ooit dacht te kennen, maar het gaat elke week een stuk beter. De onwetendheid (no offense) word steeds makkelijker om mee om te gaan, en hopelijk ben ik over een maand weer de vriendelijke persoon die ik een aantal maanden geleden was voordat ik mijn bewustwording kreeg.

Vogel, echt, laat het gaan. Dit leven zit vol met lessen, deze heb je blijkbaar nog niet geleerd. Elke les die je leert brengt je een stap dichter bij je doel. Kom anders op MSN dan leer ik je wel het een en het ander, kun je je bezig houden met spiritualiteit buiten dit forum. :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben een beetje blijven hangen in mijn internetontwikkeling
ik zit hier nog op drugsforum
maar ik wil, moet hiernaartoe>> http://sjamanisme.multiforum.nl/

let trouwens niet op mijn,, ik ben gek in me hoofd
en ik ben gek in me lijf,,, huh :confused: ziek in me lijf en ziek in me hoofd ,,,,,huh hoe kan dat nou,, ik heb Multiple Sclerose in me hoofd :wink:
me DNA, me genen zijn gemuteerd,, huh :confused: kan dat nou ?
ik vertoon verkwikt en gefluorideerd gedrag,,,huh , , kan dat nou ?


nee joh,,, ik ben niet gek,, ik ben ziek,, ik heb last van de initiatieziekte
initiatieziekte heb ik net toch verteld op pagina 1
en trouwens iedereen die tripmiddelen gebruikt sluit zich aan bij de cultuur (gewoontes)van sjamanistische volken,,,
Of niet,, is trippen (psychedelicagebruik) in de geindustrialiseerde westerse maatschappij dan toch een teken van *degeneratie (*mutatie van de genen) (*vernietiging van millieu)

ik heb last van de initiatieziekte,, ja dus nou kan ik geen Moslimschaap of Christenschaap meer worden,, ik ben gewoon ziek,, let niet op mijn
waar zijn die tijden dat ze LSD in het gekkehuis gaven om je te behandelen,, :hearteyes:
dat waren nog is tijden ,, dat is gewoon sjamanisme toen in die tijd,van de LSD therapie,
nou stoppen ze je vol met antipsychotica,,, antiSjAMAspul noem ik het
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een sjamaan is toch een heler of gids... Hoe zie jij jezelf deze rol vervullen? Ik bedoel het niet lullig hoor Vogel... begrijp me niet verkeerd.
Maar je manier van doen schijnt nogal wat weerstand op te roepen bij mensen.
En volgens mij zijn de mensen hier vrij open-minded... dus daar kan het haast niet aan liggen. Toch?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Echelon zei:
Een sjamaan is toch een heler of gids... Hoe zie jij jezelf deze rol vervullen? Ik bedoel het niet lullig hoor Vogel... begrijp me niet verkeerd.
Maar je manier van doen schijnt nogal wat weerstand op te roepen bij mensen.
En volgens mij zijn de mensen hier vrij open-minded... dus daar kan het haast niet aan liggen. Toch?
Klik om te vergroten...

ja ja pfff stel me geen vragen meer please,,, zeg niet dat ik gek ben,, ik ga weg van df,,,
ik heb in het gkkehuis genoeg mensen leren kennen die ik nu kan helpen,,,
in iedergeval wel die afrikaan met dat trauma,, of beter gezegd hij loopt niet met een trauma rond ,, maar met een geest,,

trouwens als sjamaan dien je kennis te hebben over de werking van medicinale planten,,
die heb ik dus,,,die kennis vergaarde ik al lang voordat ik besefte dat ik sjamaan ben,,
ik maak muziek om trance te komen al sinds me 12de,, ik ben een geboren hippie (sjamaan)
ik had het alleen nog niet door,, door dat gekkehuis dat me een stoornis aanpraat,,
ik verlaat df om me uitgehongerde brein te voeden, :wave:
doei doei doei doei doei doei doei
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik als Sjamaan projecteer zelfgenezend vermogen op mijn cliƩnten,,,
De sjamaan en de cliƩnt zijn psychisch vaak sterker met elkaar verbonden dan een arts (psychiater) en een patient.
Het beeld van de sjamaan als '''''(vergiftigde) gewonde genezer''''''''''
gebaseerd op Jungiaanse ideeƩn van een analyticus,omvat beelden van de eigen kwetsbaarheid van de sjamaan en van zijn of haar kracht. Dit is geen tegenstrijdigheid,,,aangezien de
kracht op kwetsbaarheid is gebaseerd.

In het typische medische model word de arts (psychiater) grotendeels voorgesteld als een onkwetsbaar individu dat alles kan,terwijl de patient passief en hulpeloos blijft.

In het Jungiaanse model hebben zowel de Sjamaan als de CliƩnt verwondingen en geneeskracht.
De sjamaan projecteerd zijn eigen ervaring van gewond zijn op de cliƩnt om de cliƩnt
emotieneel te leren kennen,,
Terwijl de cliƩnt zich aanvankelijk misschien nog niet bewust is van zijn
zelf-genezende-krachten en ze projecteerd op de sjamaan, zal de cliƩnt later in staat zijn deze zelf-genezende-krachten over te nemen om zichzelf beter te maken

,, nou ga ik ervandoor ,,, als je nog vragen heb,, zoek het zelf uit please,
ik ben moe, misselijk ziek,,kwikziekte,,,doei.,, ik weet pas sinds een half jaar dat ik sjamaan ben...ik ben al die tijd daarvoor opgelicht en misleid door dat gekkehuis,,
nu is de onbewuste sjamaan in mijn naar voren gekomen,,dat kwam omdat ik zieker werd,, niet gekker in me hoofd,, maar zieker,, me lijf,, dus ik bleek niet gestoord,,, maar vergiftigd,,
doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Men zegt dat ik ook gestoord ben, maar niets is anders waar. Ik ben niet gestoord, maar dat is die andere, die altijd een grote mond heeft, en me altijd in moeilijkheden brengt. Dan is t net of ik naar mezelf kijk van een afstandje, verdoofd en bewegingloos, nuteloos. en dan maar wachten, tot ik de controle weer krijg. En altijd op de momenten dat de problemen er weer zijn.

Niet alleen kwik en fluor zorgen voor zulke dingen. 10 jaar lang werken met ether, terpentijn, en andere onuitspreekbare oplosmiddelen in een slecht geventileerde ruimte.

Nee dat krijg je als je werkt zonder legitiem contract, nee de baas zei dat ik er nooit gewerkt had. maar helaas, ik had een kopie van mijn paspoort onder een vloertegel gestopt. ik had de kopieƫn gemaakt van het rooster. en ik had uitbetaling briefjes met handtekening van de baas.

Mar helaas, is er geen bewijs van die vluchtige stoffen, die ineens spoorloos uit mijn lichaam en het pand zijn verdwenen. die alleen een afdruk in het geheugen van mijn hersenen hebben gemaakt.

Nu liggen er dode kippen, dode varkens en kakkerlakken. ,misschien ook maden

er wordt sate gemaakt, en babi panggang.

mensen eten er nu heerlijk, en onwetend in het pand wat een jaar ervoor, parfumflesjes de etiketten werden afgehaald, vieze potjes en deksels werden gereinigd. en medische apparatuur werd ontmanteld.

Nee, wat er in het kruipruimte zich nu nog bevind, radioactiefe resten van het rontgenapparaat, waar duur voor betaald is door een ziekenhuis, om die velig te recyclen.

Mensen vinden het er altijd heerlijk warm en ontspannen, maar dat is gewoon de radioactiviteit die hun hersenen verdooft. de ether die de slaapkwabben activeert. de oplosmiddelen die de smaakpapillen vor de gek houden.

Jammer dat die mensen geen nederlands verstan als je ze verteld wat er onder hun betonnen vloertje ligt gegoten.

Ik weet het nog, maar waarom ze nooit hebben gekeken? Ik heb het ze nog zo verteld, maar niemand kijkt.

Als een meisje zegt dat ze de piemel van de buurman heeft gezien komen er 100 politiemannen aan.

Als je zegt dat er chemisch en radioactief afval onder een restaurant ligt, word je uitgelachen, en gevraagd nooit meer de politie te bellen.

Ik ga er morgen weer heen, een lichtgevende portie sate halen, ik ben verslaafd aan radioactiviteit. als ik te weinig krijg, dan word ik te wakker. en krijg last van alle sores van de wereld.

Waarom willen mensen dat ik wakker word, terwijl ik niemand kwaad kan doen als ik slaap.......?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
chck die gast (rapper) (Colin in die film)
hij is ook een sjamaan, onbewust dan misschien,, maar niet verdwaald,,
let op wat hij zegt allemaal vanaf de 23ste minuut tot de 27ste minuut,,

ik wil gewoon graag rappen...iemand moet vertellen over de mensen aan de rand van de afgrond,,,,je moet psychisch heel sterk zijn om niet over die rand te valllen,,,
anders word 't bajes of 'n inrichting,, ik kom op voor de zenuwzieken en mensen in achterstands wijken die in armoede leven,,en mensen die zich slecht kunnen uiten,,mensen die slecht frans spreken of voor gek worden versleten,,,dat zijn net zo goed mensen met een verstand en een ziel,,,er zijn veel mensen die iets in zich hebben, energie noem ik dat, geen zenuwen,,,
maar die energie moet je kanaliseren,,, bla bla bla bla bla,, Maar ik leg mijn ziel in deze kleine rol en dat is belangrijk
Klik om te vergroten...

typische sjamanen dingen die hij allemaal zegt
kijk zelf de rest maar,, klik rechtsbovenaan op>>>
Bekijk online: Jong in... Wallonie
Tegenlicht 8 december 2008
daarna instellingen opslaan anders heb je alleen maar geluid dus zonder beeld
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht ... /40228130/

Loadrunner,,, jij lijd ook,, dat is fijn ,, ik voelde me al zo zwaar ziek en uniek,, dat is echt niet meer leuk,, allemaal gezonde mensen om me heen,,
echt een zieke (gewonde genezer) in mijn buurt maakt me beter :wink:
ik verlaat df om al die kwik en fluor te dumpen
mijn zie je voorlopig niet hierzo kotsen :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..
Klik om te vergroten...

Ok, als jij ooit kinderen krijgt kom ik ze op achtjarige leeftijd wel verblijden met een lekkere zegel -.-
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#15
:tearsofjoy: vogel... :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pikachu zei:
Angramar Temenos zei:
Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..
Klik om te vergroten...

Ok, als jij ooit kinderen krijgt kom ik ze op achtjarige leeftijd wel verblijden met een lekkere zegel -.-
Klik om te vergroten...


Mochten ze dan bewust zijn van wat LSD is, wat het met je doet, wat de gevolgen (kunnen) zijn, en LSD *willen* gebruiken, mag je dat van mij doen. Onthou wel dat mischien een op de 20 miljoen kinderen van 8 dat weten, dus ik schat de kans vrij klein... Maar als ze in staat zijn die keus te maken, is de keus aan hen =). Mocht ik kinderen krijgen, geef ik ze IIG op hun 10-12'de drugsvoorlichting.

Uiteraard, als ik ze speed, coke, crack, heroine, pcp, meth, ghb, XTC etc zie gebruiken onder hun zestiende vliegen ze de deur uit.. Van mij mogen ze rustig af en toe een pilletje gebruiken na hun 16'de, als ze me maar vertellen hoe vaak, weten wat het doet, en wat voor schade het oplevert. Zou hypocriet van me zijn om ze dat te verbieden terwijl ik het zelf in die leeftijd ook heb gedaan. Mochten ze toch aan de coke of zo gaan hebben ze natuurlijk een gigantisch probleem.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ben jij een figuur zeg
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
J0rrit zei:
Wat ben jij een figuur zeg
Klik om te vergroten...

Eentje die logica gebruikt I.P.V onderbuikgevoelens, vooroordelen en giftige drugspropaganda die iedereen tegenwoordig te slikken krijgt. Jongens en meisjes van 12 die zich klem zuipen aan breezers, geen probleem, maar LSD is opeens vreselijk?

Geloof me, ik wou dat ik op m'n 12'de LSD had gehad.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
:rolleyes:
J
JunglistManuvaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben momenteel 16, over 4 maanden 17. En heb al 2 keer lsd gedaan. Naar mijn mening heb ik mezelf er eigenlijk alleen maar beter door leren kennen.

Ik persoonlijk vind niet dat er een minimum leeftijd gestelt moet worden, het is alleen wel aan te raden om er zeker van te zijn dat je jezelf vrij goed kent en stevig in je schoenen staat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."