#1
oja ff weer terug naar het onderwerp van het topic
,, vogel begon met paddo,s na zijn 17 de jaar
en vogel begon met LSD na zijn 24ste jaar
,, vogel begon met paddo,s na zijn 17 de jaar
en vogel begon met LSD na zijn 24ste jaar
J0rrit zei:Gast laat je opnemen ofzo? En verveel ons niet met je psychotische uitspattingen. Verder open inderdaad maar een nieuw topic over kwik en fluor, of beter nog, hou gewoon je mond erover iedereen weet het nu wel.
EN, autisme=sjamanisme? HAHHAH, gast jij bent echt knetter.
Echelon zei:Een sjamaan is toch een heler of gids... Hoe zie jij jezelf deze rol vervullen? Ik bedoel het niet lullig hoor Vogel... begrijp me niet verkeerd.
Maar je manier van doen schijnt nogal wat weerstand op te roepen bij mensen.
En volgens mij zijn de mensen hier vrij open-minded... dus daar kan het haast niet aan liggen. Toch?
ik wil gewoon graag rappen...iemand moet vertellen over de mensen aan de rand van de afgrond,,,,je moet psychisch heel sterk zijn om niet over die rand te valllen,,,
anders word 't bajes of 'n inrichting,, ik kom op voor de zenuwzieken en mensen in achterstands wijken die in armoede leven,,en mensen die zich slecht kunnen uiten,,mensen die slecht frans spreken of voor gek worden versleten,,,dat zijn net zo goed mensen met een verstand en een ziel,,,er zijn veel mensen die iets in zich hebben, energie noem ik dat, geen zenuwen,,,
maar die energie moet je kanaliseren,,, bla bla bla bla bla,, Maar ik leg mijn ziel in deze kleine rol en dat is belangrijk

Angramar Temenos zei:Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..
Pikachu zei:Angramar Temenos zei:Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..
Ok, als jij ooit kinderen krijgt kom ik ze op achtjarige leeftijd wel verblijden met een lekkere zegel -.-
J0rrit zei:Wat ben jij een figuur zeg

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."