Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou jij ooit afscheid nemen van LSD?

Zou jij ooit afscheid nemen van LSD?

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ellesdee zei:
laat me niet in de steek :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ahhh, sorry elles. Het is niet persoonlijk hoor, maar mijn lijf heeft moeite met chemicaliën.
Maar ookal hou ik het in de toekomst alleen bij de plantjes, ik zal altijd aan je blijven denken en je bewonderen om je mystieke wereld. :hearteyes: :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
Ellesdee zei:
laat me niet in de steek :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ahhh, sorry elles. Het is niet persoonlijk hoor, maar mijn lijf heeft moeite met chemicaliën.
Maar ookal hou ik het in de toekomst alleen bij de plantjes, ik zal altijd aan je blijven denken en je bewonderen om je mystieke wereld. :hearteyes: :grin:
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm, zou echt niet kunnen zeggen of ik het later nog doe. Ben iig nog niet van plan te stoppen, wel de frequentie wat te minderen. Maar ik zie t niet echt zitten om met vrouw en kinderen soms een hele dag als een sociaalgestoorde dwaas in mn kamer te gaan lonen.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spor zei:
loadrunner zei:
Als ik nog 24 uur te leven had, nam ik alsnog 2 zegeltjes van 250mics... Nee. ik zou er niet mee stoppen uit eigen keuze, alleen amar om er mee te stoppen zeg maar
Klik om te vergroten...

Hehe juist ! en een heftige hijs DMT in het laatste uurtje :wink:

Ik zie mezelf ook niet zo 123 stoppen met tripmiddelen... Veels te leuk :grin:
Klik om te vergroten...

Grootste verspilling van DMT ooit aangezien je bij het sterven gratis en voor niets de grootste DMT trip van je leven krijgt. :tearsofjoy:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarschijnlijk wel..al zie ik me wel nog eens trippen als ik 40-50 ben
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zal nooit afscheid nemen van geen een van drugs. kan nu niet zeggen dat ik 55 jaar niets meer zal gebruiken
a
auroraownedLid
01-01-2024, 00:00
#7
lsd is troep
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
afscheid van psychedelica en thc nooit.
afscheid van pepmiddelen hellyeah! als de tijd rijp is..
:rock:
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#9
vooral lsd zie ik als een vitaliserende gezondheidskuur op een zegeltje.
geen afscheid voor mij dus :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
er zal een leeftijd komen dat ik er mee stop (zoals alle drugs)... beetje zoals cronos
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
post geen bullshit !
lsd is geen troep, dus neem je woorden maar weer met je mee !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."