Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou jij ooit afscheid nemen van LSD?

Zou jij ooit afscheid nemen van LSD?

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie mezelf geen afscheid nemen van lsd, al zal de frequentie van gebruik denk ik wel dalen, naar bijvoorbeeld een keer in het jaar of half jaar of zo in plaats van hoe vaak ik het nu doe maar ik wil heel graag af en toe blijven trippen op lsd tot aan mijn dood, dat weet ik vrij zeker.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik nog 24 uur te leven had, nam ik alsnog 2 zegeltjes van 250mics... Nee. ik zou er niet mee stoppen uit eigen keuze, alleen maar om er mee te stoppen zeg maar
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zal er nooit mee stoppen, later vind ik 1 of 2 keer per jaar goed !
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt er echt beetje aan hoe mijn leven verloopt, denk als ik ooit huisje, boompje & beestje heb dat ik wel stop met drugs. Heb er al zoveel van geleerd, en zulke mooie trips gehad, op een gegeven moment moet het ook een keer afgelopen zijn. Ben er nu al bijna klaar mee, eigenlijk boeit alleen LSD me nog echt, denk dat dat ook nog wel verdwijnt op een gegeven moment. Voorlopig trip ik nog even rustig verder in ieder geval :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
loadrunner zei:
Als ik nog 24 uur te leven had, nam ik alsnog 2 zegeltjes van 250mics... Nee. ik zou er niet mee stoppen uit eigen keuze, alleen amar om er mee te stoppen zeg maar
Klik om te vergroten...

Hehe juist ! en een heftige hijs DMT in het laatste uurtje :wink:

Ik zie mezelf ook niet zo 123 stoppen met tripmiddelen... Veels te leuk :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nooit.. Misschien als ik later een vrouw, kinderen en een auto heb (wat ik niet zo snel zie gebeuren, ik heb liever een leuke trippende vriendin waarmee ik over de wereld mee kan reizen :grin:) dat ik het bijv nog maar 1-2 keer per jaar doe, i.p.v 10-15 keer.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik weet het niet, ik zie wel wat het leven brengt.
ik maak geen plannen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja. Ik ben nu een nieuwsgierig 18-jarig jochie dat eigenwijs is en kicks nodig heeft, maar dat gaat veranderen als ik wat ouder en rustiger word.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Echt afscheid nemen van de psychedelische ervaringen die je hebt ondergaan, doe ik niet, maar om nieuwe ervaringen op te doen, heb ik niet meer zo heel veel baat bij. De tijd na een trip ben ik er veel mee bezig. Ik verander van een extraverte adhd'er, in een zwevend persoon met hele dikke dekens op alle eigenschappen die ik bevat. LSD is een prachtig middel, maar je geest is een belangrijke mechaniek.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik denk wel dat het gebruik zal minderen naar maten je ouder wordt.
maar als ik 70+ ben ga ik dus gewoon iedere dag van alles gebruiken =D
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan niet in de toekomst kijken, en ik ben al zo vaak veranderd in de afgelopen paar jaar, dus geen idee.

Nu vind ik het leuk om mezelf voor te nemen, om gewoon door te gaan met gebruik zoals ik het nu doe, wat behoorlijk bescheiden is naar mijn idee. Toch spreken de 'plantleraren' me meer aan, dan 'Shulgin-stijl' alles te willen proberen.

Wie weet, als ik ooit van intensieve meditatie alle kanten op kan gaan, heb ik natuurlijk niets meer nodig :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk nooit zo ver vooruit.
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Ik denk nooit zo ver vooruit.
Klik om te vergroten...

Ik net zo!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik merk zoals bij alle drugs dat ik in het begin heel veel ga gebruiken en later weer afbouw/stop. Ik heb nu al zat soorten drugs gehad en ook weer mee gestopt, en ik vind het leven nuchter veel te leuk om altijd onder invloed te zijn. Ik probeer zo'n 6 keer per jaar te trippen, maar meestal is dit maar 3 a 4 keer.
Tot nu toe zijn THC en psychedelica de enige drugs waar ik niet helemaal mee stop, gewoon sterk gemindert. Op dit moment denk ik ook dat die 2 wel lang bij me zullen blijven, maar het kan maar zo zijn dat ik later verrander en er helemaal mee stop. Of mischien ga ik juist wel meer gebruiken.

Op dit moment geniet ik gewoon en ben er niet mee bezig of ik later wel of niet zal gebruiken.
Wat ik wel denk is dat ik over een 10-tal acid trips wel klaar ermee ben, en dan alleen nog op planten zal trippen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
laat me niet in de steek :openmouth:
F
FreeKi BastardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ligt er een beetje aan of ik ooit een partner vind of voor altijd met mensen samen zou zijn met die ik relaxed kan trippen. Alleen heb ik inmiddels wel genoeg met acid geëxperimenteerd, dat hoeft niet meer zo nodig. In de toekomst wil ik zeker nog met wat vrienden door de wereld reizen en daarbij als aanvulling ook nog wel wat LSD trips nemen. Tja, verder lijkt het me wel lijp om later als gepensioneerde ouwe hippie al trippende in volkstuintjes te zitten feesten en vrije liefde te bedrijven, maar dat moet er dan maar van zelf van komen. Geen serieuze toekomstdroom dus...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
laat me niet in de steek :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ahhh, sorry elles. Het is niet persoonlijk hoor, maar mijn lijf heeft moeite met chemicaliën.
Maar ookal hou ik het in de toekomst alleen bij de plantjes, ik zal altijd aan je blijven denken en je bewonderen om je mystieke wereld. :hearteyes: :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
Ellesdee zei:
laat me niet in de steek :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ahhh, sorry elles. Het is niet persoonlijk hoor, maar mijn lijf heeft moeite met chemicaliën.
Maar ookal hou ik het in de toekomst alleen bij de plantjes, ik zal altijd aan je blijven denken en je bewonderen om je mystieke wereld. :hearteyes: :grin:
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm, zou echt niet kunnen zeggen of ik het later nog doe. Ben iig nog niet van plan te stoppen, wel de frequentie wat te minderen. Maar ik zie t niet echt zitten om met vrouw en kinderen soms een hele dag als een sociaalgestoorde dwaas in mn kamer te gaan lonen.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Spor zei:
loadrunner zei:
Als ik nog 24 uur te leven had, nam ik alsnog 2 zegeltjes van 250mics... Nee. ik zou er niet mee stoppen uit eigen keuze, alleen amar om er mee te stoppen zeg maar
Klik om te vergroten...

Hehe juist ! en een heftige hijs DMT in het laatste uurtje :wink:

Ik zie mezelf ook niet zo 123 stoppen met tripmiddelen... Veels te leuk :grin:
Klik om te vergroten...

Grootste verspilling van DMT ooit aangezien je bij het sterven gratis en voor niets de grootste DMT trip van je leven krijgt. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."