Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou jij ooit afscheid nemen van LSD?

Zou jij ooit afscheid nemen van LSD?

30 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
auroraownedLid
01-01-2024, 00:00
#1
lsd is troep
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
afscheid van psychedelica en thc nooit.
afscheid van pepmiddelen hellyeah! als de tijd rijp is..
:rock:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
post geen bullshit !
lsd is geen troep, dus neem je woorden maar weer met je mee !
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#4
vooral lsd zie ik als een vitaliserende gezondheidskuur op een zegeltje.
geen afscheid voor mij dus :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
er zal een leeftijd komen dat ik er mee stop (zoals alle drugs)... beetje zoals cronos
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
En dan bedoel ik qua keuze en niet omdat je geen bronnen meer hebt.

Persoonlijk heb ik het gevoel dat LSD qua basis insteek niet anders is dan psilo, cactussen en DMT. Deze vier blijf ik sowieso tot m'n dood doen.

Maar eigenlijk heb ik bij acid nog meer het idee dan wat anders dat ik dit als bejaarde nog steeds zou nemen terwijl die andere 3 tegen die tijd hun hoorzittingen over 't leven wel gegeven hebben.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Atropa zei:
Maar eigenlijk heb ik bij acid nog meer het idee dan wat anders dat ik dit als bejaarde nog steeds zou nemen terwijl die andere 3 tegen die tijd hun hoorzittingen over 't leven wel gegeven hebben.
Klik om te vergroten...

+1 LSD till I die!!!

Opa zegt: ZEG GEEN NEE TEGEN LSD!!! :sunglasses:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik weet het niet, misschien later wel met mindere regelmaat dit nemen.

dus dan 1 keer per jaar ofzo, ipv 4 keer per jaar ofzo.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk het niet. Maargoed, er kan nog heeeel veel veranderen in mijn leven.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zie mezelf geen afscheid nemen van lsd, al zal de frequentie van gebruik denk ik wel dalen, naar bijvoorbeeld een keer in het jaar of half jaar of zo in plaats van hoe vaak ik het nu doe maar ik wil heel graag af en toe blijven trippen op lsd tot aan mijn dood, dat weet ik vrij zeker.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik nog 24 uur te leven had, nam ik alsnog 2 zegeltjes van 250mics... Nee. ik zou er niet mee stoppen uit eigen keuze, alleen maar om er mee te stoppen zeg maar
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zal er nooit mee stoppen, later vind ik 1 of 2 keer per jaar goed !
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ligt er echt beetje aan hoe mijn leven verloopt, denk als ik ooit huisje, boompje & beestje heb dat ik wel stop met drugs. Heb er al zoveel van geleerd, en zulke mooie trips gehad, op een gegeven moment moet het ook een keer afgelopen zijn. Ben er nu al bijna klaar mee, eigenlijk boeit alleen LSD me nog echt, denk dat dat ook nog wel verdwijnt op een gegeven moment. Voorlopig trip ik nog even rustig verder in ieder geval :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
loadrunner zei:
Als ik nog 24 uur te leven had, nam ik alsnog 2 zegeltjes van 250mics... Nee. ik zou er niet mee stoppen uit eigen keuze, alleen amar om er mee te stoppen zeg maar
Klik om te vergroten...

Hehe juist ! en een heftige hijs DMT in het laatste uurtje :wink:

Ik zie mezelf ook niet zo 123 stoppen met tripmiddelen... Veels te leuk :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nooit.. Misschien als ik later een vrouw, kinderen en een auto heb (wat ik niet zo snel zie gebeuren, ik heb liever een leuke trippende vriendin waarmee ik over de wereld mee kan reizen :grin:) dat ik het bijv nog maar 1-2 keer per jaar doe, i.p.v 10-15 keer.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik weet het niet, ik zie wel wat het leven brengt.
ik maak geen plannen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja. Ik ben nu een nieuwsgierig 18-jarig jochie dat eigenwijs is en kicks nodig heeft, maar dat gaat veranderen als ik wat ouder en rustiger word.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt afscheid nemen van de psychedelische ervaringen die je hebt ondergaan, doe ik niet, maar om nieuwe ervaringen op te doen, heb ik niet meer zo heel veel baat bij. De tijd na een trip ben ik er veel mee bezig. Ik verander van een extraverte adhd'er, in een zwevend persoon met hele dikke dekens op alle eigenschappen die ik bevat. LSD is een prachtig middel, maar je geest is een belangrijke mechaniek.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk wel dat het gebruik zal minderen naar maten je ouder wordt.
maar als ik 70+ ben ga ik dus gewoon iedere dag van alles gebruiken =D
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan niet in de toekomst kijken, en ik ben al zo vaak veranderd in de afgelopen paar jaar, dus geen idee.

Nu vind ik het leuk om mezelf voor te nemen, om gewoon door te gaan met gebruik zoals ik het nu doe, wat behoorlijk bescheiden is naar mijn idee. Toch spreken de 'plantleraren' me meer aan, dan 'Shulgin-stijl' alles te willen proberen.

Wie weet, als ik ooit van intensieve meditatie alle kanten op kan gaan, heb ik natuurlijk niets meer nodig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."