Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZegels: "De dubbele 7"

Zegels: "De dubbele 7"

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die vent gaat t hele land door volgens mij, Toen ik dat verhaal hoorde, stond ik m ronduit uit te lachen, en vroeg m om maar wat meer informatie te lezen over LSD.
B
ButtplugLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sunseed zei:
Moet toch is wa me andere mensen beginnen omgaan denk ik dan :confused:
Klik om te vergroten...

Goed plan, want aan oplichters heb je niets.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laatst zat er ook een zon verhaal te vertellen tegen een ander waar ik naast zat. Ik vroeg of het DOB was, "nee DOC" zei die. Ben er niet verder op ingegaan.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#4
In antwerpen is er meer te vinden dan je denkt, hoewel ik nog steeds een paar stofjes niet kan vinden.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alles is te krijgen, zelfs zetpillen met viagra
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
klinkt goed zetpillen met Dextro ....

zetpillen met LSD

zetpillen met keta ...

gat in de markt ?

:tearsofjoy:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
de markt in je gat
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#8
lucifer in the sky zei:
haha lsd zeldzaam in antwerpen haha :tearsofjoy:
loop op straat door antwerpen kom je meteen tegen !
Klik om te vergroten...

Nietwat overdreven?
Ben je van Antwerpen?
Ja je kan beslist aangeraken,als je de juiste mensen kent.
Maar:loop op straat door antwerpen kom je meteen tegen :openmouth:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja is gewoon een manier van schrijven, om te bedoelen.. dat het echt niet moeilijk is in antwerpen!
als je het neemt geraak je er zo aan, want dan ken je eenmaal de juiste mensen.
als je iemand aanspreekt die er zowat uitziet die dat neemt.. heb je 8 op de 10 kansen dat je wel iets vind..
niet getest.. kans op rommel is ook wel een grote kans !
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#10
lucifer in the sky zei:
ja is gewoon een manier van schrijven, om te bedoelen.. dat het echt niet moeilijk is in antwerpen!
als je het neemt geraak je er zo aan, want dan ken je eenmaal de juiste mensen.
als je iemand aanspreekt die er zowat uitziet die dat neemt.. heb je 8 op de 10 kansen dat je wel iets vind..
niet getest.. kans op rommel is ook wel een grote kans !
Klik om te vergroten...

Ik begrijp je hoor :wink:
Ja dat is inderdaad mogelijk rommel te krijgen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja die gast probeert je gewoon te naaien niet op in gaan gewoon :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sunseed zei:
Of probeert hij me gewoon te neuken?
Klik om te vergroten...

Ja anaal zonder glijmiddel ... dus behoed jezelf !!
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey,

Mijn dealer beweerd een "Dubbele" LSD zegel te hebben, zijn woorden:

Hij zegt:
*lsd de dubbele 7....... 50 per zegel
da zijn dubbele zegels
Ik zeg:
*?
*lsd de dubbele?
Hij zegt:
*de effecte zijn iets zwakker maar duurt wel 24 uur de trip
Ik zeg:
*Wtf?
Hij zegt:
*en je kan slaapen met de zegels

Kan dit? Of probeert hij mij iets wijs te maken?
Hij beweert dus dat die zegel "De dubbele 7" heet en €50 per zegel kost. :confused:
Zou het mss een 'Bromo dragonfly' zijn?
De gast waar hij ze van haalt is van Groesbeek langs Nijmegem,
Wij wonen allebij in Belgie.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien wel bromo dragon fly, maar 50 euro, komop voor 50 euro mag hij zijn schoen erbij opvreten!!
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Misschien wel bromo dragon fly, maar 50 euro, komop voor 50 euro mag hij zijn schoen erbij opvreten!!
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee wat de prijzen zijn van die Dragon flies xP
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
je dealer is een ware ruk lul een nitwit een zware loser ... een schande voor het complete europa.

wil je zo vriendelijk zijn hem dat door te geven van mij ...

een goede dealer weet namelijk precies wat ie verkoopt, en stelt daar waardes aan.
Klik om te vergroten...
Haha, hij idd wel een loser.

Maar de enige weg naar LSD.
LSD is zeldzaam in Antwepen :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."