#1
Alle propaganda over lsd en andere hallucinerende middelen over mensen die doordraaien of uit het raam springen is natuurlijk allang achterhaald, maar het kan dus degelijk wel gebeuren, en toen ik het verhaal hoorde schrok ik wel even dat zoiets kan gebeuren:
Twee vrienden van me vertelde me gisteren over de avond ervoor, vrijdagavond dus. Ze waren gewoon aan het chillen bij 1 van hen in het (studenten)huis toen een huisgenoot opeens totaal paranoide kwam flippen dat de muziek zachter moest. Vervolgens verbouwt die zijn hele kamer inclusief televisie, is zijn mond aan het bloeden omdat die zijn tong zowat had doorgebeten en probeerde die zijn eigen nek constant te breken.
Voor ze het wisten rende die als een gek naar buiten, achteraf hoorde ze dat die de snelweg was opgerend en voor een auto was gerend, nu ligt die in het ziekenhuis met zijn gezicht helemaal verneukt. Dit na 3 zegels lsd.
Hoorde dat het ook wel een labiele jongen was enzo ( en dan ook nog eens 3 zegels nemen, ervanuitgaande dat ze van gemiddelde sterkte waren ). Wel heftig verhaal dit eigenlijk...
Weet niet of er veel plek is voor discussie in dit topic, maar wilde dit gewoon even delen,
Gr,
Twee vrienden van me vertelde me gisteren over de avond ervoor, vrijdagavond dus. Ze waren gewoon aan het chillen bij 1 van hen in het (studenten)huis toen een huisgenoot opeens totaal paranoide kwam flippen dat de muziek zachter moest. Vervolgens verbouwt die zijn hele kamer inclusief televisie, is zijn mond aan het bloeden omdat die zijn tong zowat had doorgebeten en probeerde die zijn eigen nek constant te breken.
Voor ze het wisten rende die als een gek naar buiten, achteraf hoorde ze dat die de snelweg was opgerend en voor een auto was gerend, nu ligt die in het ziekenhuis met zijn gezicht helemaal verneukt. Dit na 3 zegels lsd.
Hoorde dat het ook wel een labiele jongen was enzo ( en dan ook nog eens 3 zegels nemen, ervanuitgaande dat ze van gemiddelde sterkte waren ). Wel heftig verhaal dit eigenlijk...
Weet niet of er veel plek is voor discussie in dit topic, maar wilde dit gewoon even delen,
Gr,
