#1
interessante theorie,
hoe ben je bij deze theorie gekomen ?
hoe ben je bij deze theorie gekomen ?
if aankomst_op_werk
then
{ rook een sigaretje & drink kopje koffie }
Ik ben door LSD wel van het fenoneem "slaaf van de maatschappij" afgekomen. Ik doe nu mijn eigen dingen( alles doen wat je wilt zonder ergernis of schade bij anderen te creëren).
underworld zei:ofwel je oude neurale verbindingen zoals jij suggereert worden weer heel snel hersteld.
dus je theorie is wel gedeeltelijk waar, alleen je moet het vol blijven houden, want het is geen onomkeerbaar proces.
Antow zei:Ik heb die effecten niet zo fel vn lsd gehad, maar meer van paddo's.. kweet niet hoe het zit maar paddestoeletjes pakken mij meer op het hoofd dan elke andere drug... & kweet best dat er ook verschillende soorten paddo's zijn.. vn lsd werd ik enkel blij en zag ik hier en daar wel wat en een beetje getript,, maar lang niet zo fel als paddo's! en wat heel de theorie van herschrijven betreft! HET KAN! ik heb het (met paddo's) ook meegemaakt! het is geen drastische verandering, maar het geeft je een kans om als derde persoon op je levensloop te kijken en de grens tusse goed en kwaad, licht en donker, enzo ... te verleggen of verder bepalen.. daarom bestaat naar mijn menig een "bad trip" niet. De trip is slecht zo bad als je hem zelf maakt... (rekenhoudend met enkele factoren zoals met wie, waar enzo .. ) een bad trip moet je ervaren als een soort van levensles.. van psychotische drugs wordt je wijzer.. of tans ik toch .. ik leer mezelf steeds beter en beter kenne na iedere trip!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."