#1
LaZeR zei:xD Logisch da gy u verveelde XD gy hebt 3 uur in ne zware trip gezete hahahah![]()
ja kdenk nu ook da et door da is
LaZeR zei:xD Logisch da gy u verveelde XD gy hebt 3 uur in ne zware trip gezete hahahah![]()
Intoxication zei:tripstick spelen![]()
![]()
![]()
![]()
je neemt een stok je verft 1 kant rood en je gooit m erges in de mooie natuur voor je uit en de kant waar de rode punt naartoe wijs daar moet je heen kijken en elke keer gaje zeggen dat het iets mega vet is waar die rooje kant naartoe wijst bvb een mega vette boom etc.. dat kun je blijve spele alsof je stok weet dat hij naar de mooie dingen wijst![]()
burnevil92 zei:
als je gewoon thuis tript kan het wel eens saai worden imo, zeker als de piek mindertOom Klaas zei:Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip
het is vetter als je zo van die fluostickjes hebt die in het donker lichtgeven, die ze soms bij cocktails geven en die je rond je arm kan doen, die kleuren maken het allemaal nog vetterburnevil92 zei:Intoxication zei:...quote]
dat ga ik is doen![]()
Intoxication zei:het is vetter als je zo van die fluostickjes hebt die in het donker lichtgeven, die ze soms bij cocktails geven en die je rond je arm kan doen, die kleuren maken het allemaal nog vetterburnevil92 zei:Intoxication zei:...quote]
dat ga ik is doen![]()
![]()
Antow zei:een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
vooral bij hoffmans,, daar heb je tamelijk veel visuals van
werkte voor mij ook !![]()
leppeh zei:Antow zei:een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
vooral bij hoffmans,, daar heb je tamelijk veel visuals van
werkte voor mij ook !![]()
Leuk dat je ook bijdraagt aan dit topic, het is alleen wat minder dat je ook onzin verkoopt....
Nou, niet lachen. Ik vind het schattig. Zeg eens, Antow, wat voor LSD zit er op die Hoffmans?Drientje zei:leppeh zei:Antow zei:een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
vooral bij hoffmans,, daar heb je tamelijk veel visuals van
werkte voor mij ook !![]()
Leuk dat je ook bijdraagt aan dit topic, het is alleen wat minder dat je ook onzin verkoopt....
Wat een gast.
Gast, dit meen je serieus?PepTalk zei:Is hetzelfde verschil dan met paddo's en truffels. Paddo's zijn wat visueler dan truffels.
Hoffman's zijn dit dus ook ten opzichte van andere zegels, zeker dan maya's wat is dat een slechte lsd zeg
Duuhhh
Dat was ook 't eerste wat bij mij op kwam.Oom Klaas zei:Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip
Drientje zei:Gast, dit meen je serieus?PepTalk zei:Is hetzelfde verschil dan met paddo's en truffels. Paddo's zijn wat visueler dan truffels.
Hoffman's zijn dit dus ook ten opzichte van andere zegels, zeker dan maya's wat is dat een slechte lsd zeg
Duuhhh
Paddo's en truffels zijn hetzelfde, beide hebben dezelfde werkzame stof, psilocybine of psilocine, wat niet uit maakt omdat psilocybine in je hersenen omgezet wordt in psilocine en je dus feitelijk altijd dezelfde stof in je lijf krijgt.
Wat je zegt is nonsens. Hetzelfde laken en pak over LSD. Er bestaat geen slechte LSD, de molecuul is chemisch geproduceerd en dus altijd hetzelfde van karakter. Dat jij slechte zegels had wil dus niet zeggen dat je LSD troep was want dat bestaat niet. LSD=LSD, alleen de hoeveelheid die op de zegels zit maakt uit.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."