#1
Ik zie hem meer als lokale dorps -in dit geval forum- gek
gNuxx zei:vogel zei:knetterbek ?gNuxx zei:hahaha ja heah, die vogel is knetterbek maar weet het zelf nog niet
maar verder een prima kerel natuurlijk![]()
je bedoeld kwikbek.,., weet je wel amalgaamvullingen ,
OOK IETS VAN SCHIZO'S, ALLES LETTERLIJK NEMEN.
je bent knettergek vent
vogel zei:knetterbek ?gNuxx zei:hahaha ja heah, die vogel is knetterbek maar weet het zelf nog niet
maar verder een prima kerel natuurlijk![]()
je bedoeld kwikbek.,., weet je wel amalgaamvullingen ,
Mindgamer zei:Nee, autisten moeten richting Auschwitz!!
(zegt iemand met adhd)
Harmonisch,geometrisch,gifloos, plus psychosevrij en een :P gewist en LSDrijk en liefdevol Het rijk van ziekte en gezondheid
Lichaam, geest en ziel
Ziel of geest nauw verwant met lichaam>> ideeén over ziel en geest
Ziel of geest nauw verwant met lichaam>> ideeén over het denken
>>ideeén over ziel en geest >> Sjamanistische praktijk
>>ideeén over het denken >> Psychoanalyse en andere humanistische vormen van psychiatrie.
Denken of hersenen heb minder te maken met verbinding lichaam>> klinische psychiatrie>> ontkennen van invloed van toxische stoffen
Een paar maanden na zijn magische fietstocht nam Albert Hoffman een bewuste dosis, deze keer met minder fijne effecten ‘’Het was alsof een demon bezit van me had genomen’’ noteerde hij later
Sandoz en Albert hoffman onderkenden het belang van LSD-25.
Het werd eerst verspreid onder experimenterende psychiaters en psychologen.
Waaronder de heer Timothy Leary die na een aantal geslaagde proeven met afkickende alcoholisten LSD propageerde als een manier van leven (way of life)
En zo werd Hoffman’s ontdekte wondermiddel de drug van de sixties
,, ?gNuxx zei:vogel zei:knetterbek ?gNuxx zei:hahaha ja heah, die vogel is knetterbek maar weet het zelf nog niet
maar verder een prima kerel natuurlijk![]()
je bedoeld kwikbek.,., weet je wel amalgaamvullingen ,
OOK IETS VAN SCHIZO'S, ALLES LETTERLIJK NEMEN.
je bent knettergek vent
Kees Klapkaak zei:Ik heb zelf het syndroom van asperger en heb nu sinds de 2 jaar dat ik LSD gebruik het gevoel dat ik de wereld om me heen beter begrijp dan ooit te voren.![]()
Kan nu ook beter als ooit mensen lezen
Volgens mij heb ik het genezen ofzo :P![]()
funkmaus zei:Ik heb zelf Asperger en bij mij hebben de trips me juist geholpen. Ik heb nog geen LSD geprobeerd maar wil dat wel heel graag, ik kan alleen geen dealer vinden die iets anders als coke en xtc verkoopt hier in groningen.
Maar dat is iets heel anders.
Ik heb een beetje ervaring met paddo's, vier trips gehad, ik weet dat het een totaal andere drug is maar ik neem aan dat de filosofische werking van paddo's wel in de buurt komt van die van LSD.
Tijdens een paddo trip heb ik het gevoel alsof ik twee inzichten in situaties heb, de Autistische ik en de niet autistische ik.
Voorbeeld, ik keek tijdens een paddo trip naar een aflevering van That's 70's, en in die aflevering kondigde de zoon ( Eric ) plotseling aan dat hij een jaar naar Afrika wou gaan als leraar.
Zijn moeder werd natuurlijk woedend en emotioneel, alleen ik als autist had het opgevat als "Ze is boos op Eric omdat dat hij haar planning over hoop haalt en ze wilt niet dat hij weg gaat."
Maar tijdens de trip bedacht ik me in1x "Ze is VERDRIETIG en voelt zich in de steek gelaten door haar zoon"
Het lijkt misschien een beetje suf, maar ik had nooit echt de emotie verdriet met die scene in verband gebracht. Maar tijdens een paddo trip zie ik dat dus wel.
Paddo's hielpen me iig om bewuster te worden van mijn acties, en het liet me ook duidelijker zien hoe ongelovelijk anders ik wel niet ben vergeleken met een "normaal" persoon.
Het heeft met wel een beetje depressief gemaakt voor een dag of twee, maar het is gewoon de waarheid, en ik leer er vanHet kan ook zijn dat een andere autist bij zo'n openbaring juist veel zelfvertrouwen krijgt en zich geweldig voelt. Ik voelde me gewoon genaaid, dat ik dat soort overduidelijke dingen niet eerder zag.
Dat is het kutte van autisme, je merkt er zelf niks van, ik merk niet van mezelf wat ik fout doe, het enige wat ik echt merk is de hoeveelheid moeite die ik heb met goede sociale contacten op bouwen.
Het was iig een Eye Opener voor mij! Ben veel zelf bewuster van mijn autistische gedrag geworden
Maar wederom, dat verschilt per persoon. Een hevige autist zou ik niet aan raden om te trippen omdat zij misschien veel meer moeite zullen hebben met hun emoties onder controle te houden. Maar licht autisten zoals ik, waarom niet? Het is geen ziekte, we zijn gewoon anders ingesteld![]()

Ook mensen zonder autisme kotsen van ayahuacsa en paddo's. Dikke bullshit dus.vogel zei:ik ben zowel de controle over me hoofd en me maag kwijtgeraakt door die kwik troep
en als ik ayahuasca paddestoelen of LSD eet dan ga ik daardoor kotsen![]()
vogel zei:onderzoek alles, en maak je eigen conclusies.
zoek het uit,
poehee blijf toch die autist als jullie willen
ik heb meerdere werelden waarin ik leef, ik ben een indigo, ik ben een sjamaan, enz
en in één van die werelden liegen ze tegen me
eerst vergiftigen en dan nog liegen ook
FOK joe![]()
TrippyShit zei:vogel zei:onderzoek alles, en maak je eigen conclusies.
zoek het uit,
poehee blijf toch die autist als jullie willen
ik heb meerdere werelden waarin ik leef, ik ben een indigo, ik ben een sjamaan, enz
en in één van die werelden liegen ze tegen me
eerst vergiftigen en dan nog liegen ook
FOK joe![]()
Ik zou als ik jou was even langs de dokter gaan![]()
Als ik al die posts van jou zo lees ben je best een 'rare vogel'.
Ze hebben verschillende medicijnen voor jou die je op recept gewoon kan krijgen. Succes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."