Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD & Autisme

LSD & Autisme

133 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het ook zonde van de natuur, maar volgens mij frustreer jij je er tot op het bot over.

Richt een politieke partij op zal ik zeggen, en leid ons naar een beter leven :hearteyes:

Alles is mogelijk
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
THATS THE SPIRIT!
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
vogel zei:
ik heb kritiek aan het woord psychonaut
nou veel plezier met nauten in je psych dan

laat mijn maar lekker hippie zijn ik schrijf nooitmeer wat in dit topic

autisme bestaat niet, net als je bankrekening
ik wou zonder austisme zou kunnen leven maar dat word door de maatschappij tegengehouden
eten, slapen trippen en wippen
dat is de basis
de rest is zowat veduveld,, neem die wasmachien en koelkast, iedereen wil 220volt (ik ook )
fokking kerncentrales en fokking energieverslindende mentalitiet
kom op mensen morgen iedereen stoppen met werken en geen stopcontacten enzo meer gebruiken
gooi je tv kapot
doen mensen toch niet ze blijven net zo lang als westerse leven totdat de natuur zegt nu is het over
wat ga je doen dan, als de tsunami komt
eten slapen tripppen wippen
meer hebbe we niet nodig om te overleven
kijk naar al dat gras tussen de flats, stop met je huur betalen en houd vee op het gras.
koop geen vlees meer , maar fok hetzelf vereer hetzelf en dood het zelf en eet het dan
Klik om te vergroten...

Sjonge zeg, moet dat nou weer allemaal :tearsofjoy:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
et gaat hier wel om de meest hardste drugs (giftigetroep) op de wereld (kwik en fluor)

en om de meest mooie heilige wonder midddelen op deze planeet (LSD, Ayahuasca) :wave:

weet je hoe gedesillusioneerd ik me voel door de westerse maatschappij

eerst verkwikt en toen gefluorideerd
20 jaren later kreeg ik te horen dat ik een stoornis heb
maar in feite ben ik een spiritueel wezen
en de mensen om me heen die deden alsof ik gek was
maar ik was spiritueel en ik wist dat niet
ik was onbewust spiritueel en verdwaalde in me eigen spiritualiteit
omdat ik niet wist dat ik spiritueel ben kon ik geen verschil maken tussen,
fantasie, werkelijkheid, en spiritualiteit
en de mensen om me heen die me dus de diagnose autist geven daardoor verdwaalde ik steeds verder
Dus wat is het Moraal van het Verhaal,
LSD kan mensen met een ziekte (stoornis) inzichten geven
door deze inzichten kan men erachter komen dat men een spiritueel wezen is,(alle mensen toch)
en dat de maatschappy autisme heb verzonnen
zo lijkt het
want ik ben gewoon verkwikt en gefluorideerd
en daardoor in de westerse (consumptie)maatschappij flink gedesillusioneerd

blinden kunne beter horen
doordat ze een beperking hebben, schept deze beperking vermogens
snappie dus als je autisme heb of shizofrenie of adhd of manisch ofweetikveelwatallemaal
en je neemt Dan LSD dan kan je je meer bewust worden van je vermogens
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
jij DENKT dat autisme niet bestaat, als het niet bestond, waarom is er dan een woord voor bedacht?

peace
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#6
vogel zei:
et gaat hier wel om de meest hardste drugs (giftigetroep) op de wereld (kwik en fluor)

en om de meest mooie heilige wonder midddelen op deze planeet (LSD, Ayahuasca) :wave:

weet je hoe gedesillusioneerd ik me voel door de westerse maatschappij

eerst verkwikt en toen gefluorideerd
20 jaren later kreeg ik te horen dat ik een stoornis heb
maar in feite ben ik een spiritueel wezen
en de mensen om me heen die deden alsof ik gek was
maar ik was spiritueel en ik wist dat niet
ik was onbewust spiritueel en verdwaalde in me eigen spiritualiteit
omdat ik niet wist dat ik spiritueel ben kon ik geen verschil maken tussen,
fantasie, werkelijkheid, en spiritualiteit
en de mensen om me heen die me dus de diagnose autist geven daardoor verdwaalde ik steeds verder
Dus wat is het Moraal van het Verhaal,
LSD kan mensen met een ziekte (stoornis) inzichten geven
door deze inzichten kan men erachter komen dat men een spiritueel wezen is,(alle mensen toch)
en dat de maatschappy autisme heb verzonnen
zo lijkt het
want ik ben gewoon verkwikt en gefluorideerd
en daardoor in de westerse (consumptie)maatschappij flink gedesillusioneerd

blinden kunne beter horen
doordat ze een beperking hebben, schept deze beperking vermogens
snappie dus als je autisme heb of shizofrenie of adhd of manisch ofweetikveelwatallemaal
en je neemt Dan LSD dan kan je je meer bewust worden van je vermogens
Klik om te vergroten...

Sorry maar aan mijn autisme hangen geen voordelen. Ik zie mezelf als wel degelijk anders als de normale mens. Ik vind dat het woord autisme dus zeker wel een goede naam is voor het probleem wat ik heb. Waar heb jij die kwik/fluor bullcrap gelezen trouwens?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
funkmaus bedankt voor je reactie
mindgamer oprotte met je botte uitspraken

mijn autisme kent ook lichamelijke beperkingen (zwakke maag)
toen me maag nog niet ziek was dacht ik niet zo aan die kwik en fluor
maar nu ik echt mager ben, zoek ik het uit
autisme is meer als een psychische ziekte,, wel voor mijn
de lichamelijke effecten vind ik het ergst
die kwik heb denk ook me spieren aangetast
ik ben zwaar aangetast en daardoor ook zwaar hippie

http://www.nujij.nl/bmr-vaccin-en-autis ... 0369.lynkx

http://www.natuurarts.nl/artikelen/auti ... /index.htm
http://alsdedokterhetnietmeerweet.nl/ad ... tisme.html
http://www.westonaprice.org/envtoxins/mercury_nl.html

google maar is op autisme darmen kwik


pfff svp geen kritiek leveren mensen , ken ik niet tegen
ik zeg niks meer hier in dit topic ik heb referenties genoeg genoemd.
funkmaus je hebt autisme zeg je en je hebt er niks positief aan
heb je geen hobbys, passies, studie
autisten kunnen zich heel goed concentreren in één iets (pre-occupaties)
zo kan je bv heel goed zijn met computers, planten, of heb je een andere interresse waar je goed in bent.
een beetje optimistische blijven denken Funkmaus
je weet toch wel ergens een hele hoop vanaf of je bent goed in muziek maken ofzo.
sommige autisten zijn van die schaakwonders of rekenwonders
der zijn wel voordelen
ik zelf ervaar ook nadelen, dat is beperking in sociale interactie
dat me maag ziek is vind ik erger
mijn hooggevoeligheid is meer als gevoelig voor geluid
ik kan gauw emotioneel worden en ik merk de emoties van anderen heel goed op
al word vaak het tegenovergestelde beweerd over autisten, juist dat ze zich niet goed in kunnen leven in een ander
zijn er hier nou nog hooggevoelige hippieachtige (spritituele) autisten die denken dat ze gewoon last hebben van giftige stofjes.
ik wil niet als enigste zwaar vergiftigd en zwaar hippie zijn
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#8
vogel zei:
funkmaus bedankt voor je reactie
mindgamer oprotte met je botte uitspraken

mijn autisme kent ook lichamelijke beperkingen (zwakke maag)
toen me maag nog niet ziek was dacht ik niet zo aan die kwik en fluor
maar nu ik echt mager ben, zoek ik het uit
autisme is meer als een psychische ziekte,, wel voor mijn
de lichamelijke effecten vind ik het ergst
die kwik heb denk ook me spieren aangetast
ik ben zwaar aangetast en daardoor ook zwaar hippie

http://www.nujij.nl/bmr-vaccin-en-autis ... 0369.lynkx

http://www.natuurarts.nl/artikelen/auti ... /index.htm
http://alsdedokterhetnietmeerweet.nl/ad ... tisme.html
http://www.westonaprice.org/envtoxins/mercury_nl.html

google maar is op autisme darmen kwik


pfff svp geen kritiek leveren mensen , ken ik niet tegen
ik zeg niks meer hier in dit topic ik heb referenties genoeg genoemd.
funkmaus je hebt autisme zeg je en je hebt er niks positief aan
heb je geen hobbys, passies, studie
autisten kunnen zich heel goed concentreren in één iets (pre-occupaties)
zo kan je bv heel goed zijn met computers, planten, of heb je een andere interresse waar je goed in bent.
een beetje optimistische blijven denken Funkmaus
je weet toch wel ergens een hele hoop vanaf of je bent goed in muziek maken ofzo.
sommige autisten zijn van die schaakwonders of rekenwonders
der zijn wel voordelen
ik zelf ervaar ook nadelen, dat is beperking in sociale interactie
dat me maag ziek is vind ik erger
mijn hooggevoeligheid is meer als gevoelig voor geluid
ik kan gauw emotioneel worden en ik merk de emoties van anderen heel goed op
al word vaak het tegenovergestelde beweerd over autisten, juist dat ze zich niet goed in kunnen leven in een ander
zijn er hier nou nog hooggevoelige hippieachtige (spritituele) autisten die denken dat ze gewoon last hebben van giftige stofjes.
ik wil niet als enigste zwaar vergiftigd en zwaar hippie zijn
Klik om te vergroten...

Ik begrijp wat je zegt :) Opzich heeft autisme ook voordelen maar ik ben liever gewoon normaal :P hoe ben je er achter gekomen dat je een fluor/kwik vergiftiging bent opgelopen?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
bewijzen zou alleen kunnen met degelijk labaratorium onderzoek
zoiets zou ik dus wel op zoeen manier bij de notaris vast willen leggen
kweet niet waarom
maar ik zit gewoon met een diagnose waar ik niks mee kan
ik voel me voornamelijk lichamelijk ziek
als ik beter kan worden met ontgiftingskuur dan grijp ik die kans aan.
hopen dat er geen gif is en geen ontgiftingskuur doen kan verkeerd uitpakken
ik voel me ziek en het lijkt zoveel op kwikvergiftiging
zowel lichameljk als geestelijk lijkt het op een te hoge kwik belasting

http://partyflock.nl/topic/895397:Indig ... deren.html

http://partyflock.nl/topic/953257:Indig ... deren.html

haha kijk is,, vogel gaat naar partyflockforum verhuizen
daar zitten hoop ik gelijkgestemden :wave:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed plan vogel!
Echt, ik denk dat je daar vééééél beter op je plek bent, ik denk dat je overal heel veel gelijkgestemden vindt behalve hier.
ALSJEBLIEFT verhuis naar partyflock!
:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ken twee mensen met een aan autisme verwante stoornis (asperger), twee van mijn beste vrienden, en die zijn niet vergiftigd en niet ziek, ze zijn lichamelijk niet eens zwak.. voor het topic zijn ze helaas niet heel relevant, want één van hen heeft een zeer zwaar schizofrene vader en blijft uit voorzorg van de drugs af en de andere heeft er weinig tot geen intresse in, die heeft wel eens geblowed, en dat vond hij wel leuk, maar daar bleef het bij. Toch denk ik dat deze mensen, en ik ken ze echt best goed, er best tegen zouden kunnen (uitgezonderd de mogelijke schizofrene aanleg van een van hen), ik denk dat ze puur door autistisch te zijn er heus niet slechter mee om zouden kunnen gaan, denk wel dat ze nóg beter op set en setting moeten letten dan ´normale´mensen.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
@ vogel, waarom schrijf je geen scriptie en leg dat voor aan de raad van bestuur van de 2e kamer?
Klik om te vergroten...

Dan moet ie eerst leestekens leren gebruiken, anders lezen ze het niet bij de Kamer hè... :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
@ vogel, waarom schrijf je geen scriptie en leg dat voor aan de raad van bestuur van de 2e kamer?
Klik om te vergroten...

Dan moet ie eerst leestekens leren gebruiken, anders lezen ze het niet bij de Kamer hè... :wink:
Klik om te vergroten...
Ah true! Het was ook meer bedoeld dat ie dan heel erg bezig zou zijn en ons niet meer lastig valt.... :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Ik ken twee mensen met een aan autisme verwante stoornis (asperger), twee van mijn beste vrienden, en die zijn niet vergiftigd en niet ziek, ze zijn lichamelijk niet eens zwak.. voor het topic zijn ze helaas niet heel relevant, want één van hen heeft een zeer zwaar schizofrene vader en blijft uit voorzorg van de drugs af en de andere heeft er weinig tot geen intresse in, die heeft wel eens geblowed, en dat vond hij wel leuk, maar daar bleef het bij. Toch denk ik dat deze mensen, en ik ken ze echt best goed, er best tegen zouden kunnen (uitgezonderd de mogelijke schizofrene aanleg van een van hen), ik denk dat ze puur door autistisch te zijn er heus niet slechter mee om zouden kunnen gaan, denk wel dat ze nóg beter op set en setting moeten letten dan ´normale´mensen.
Klik om te vergroten...

zo denk ik er ook over
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
azgaza zei:
Ik ken twee mensen met een aan autisme verwante stoornis (asperger), twee van mijn beste vrienden, en die zijn niet vergiftigd en niet ziek, ze zijn lichamelijk niet eens zwak.. voor het topic zijn ze helaas niet heel relevant, want één van hen heeft een zeer zwaar schizofrene vader en blijft uit voorzorg van de drugs af en de andere heeft er weinig tot geen intresse in, die heeft wel eens geblowed, en dat vond hij wel leuk, maar daar bleef het bij. Toch denk ik dat deze mensen, en ik ken ze echt best goed, er best tegen zouden kunnen (uitgezonderd de mogelijke schizofrene aanleg van een van hen), ik denk dat ze puur door autistisch te zijn er heus niet slechter mee om zouden kunnen gaan, denk wel dat ze nóg beter op set en setting moeten letten dan ´normale´mensen.
Klik om te vergroten...

zo denk ik er ook over
Klik om te vergroten...

Lijkt me alsnog een slecht plan, ik heb aardig mentaal stabiele mensen al aardig zien freaken... Die kunnen alles alleen nog enigzins relativeren, denk dat het voor veel autistische mensen echt te heavy is. Zouden beter wat mdma kunnen nemen als ze dan toch effe lekker willen spacen. Vaak zijn deze mensen sociaal ook niet echt sterk, en je kan ze ook moelijk alleen een dikke zegel geven :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het verschilt natuurlijk gewoon aan de vorm van autisme en de intensiteit.
Ik heb het syndroom van asperger, maar persoonlijk trip ik heerlijk weg op aardig wat mics LSD.

Maar zoals azgaga al schreef probeer ik altijd de perfecte mindset / setting te creëren, dat is wel belangrijk voor me.

Ik ken genoeg mensen zonder autisme waarvan ik denk dat ze het beter niet kunnen doen, en er zijn genoeg autisten die als het aan hun ligt elke week trippen.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mathijs zei:
Het verschilt natuurlijk gewoon aan de vorm van autisme en de intensiteit.
Ik heb het syndroom van asperger, maar persoonlijk trip ik heerlijk weg op aardig wat mics LSD.

Maar zoals azgaga al schreef probeer ik altijd de perfecte mindset / setting te creëren, dat is wel belangrijk voor me.

Ik ken genoeg mensen zonder autisme waarvan ik denk dat ze het beter niet kunnen doen, en er zijn genoeg autisten die als het aan hun ligt elke week trippen.
Klik om te vergroten...

Sluit me bij jou aan, als je stabiel bent, gewoon doen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Idd, je kan spiritueel denken of hoe je ook denkt. Maar dit gaat toch wel wat te furr.
Autisme = sjamanisme? Wtf? Weet je zeker dat je autisme hebt en niet gewoon gek bent? Ik zou je laten onderzoeken als ik jou was. Maarja zulke mensen denken zelf vaak dat ze niet gek zijn, maar de de rest gek is. Blijkt ook weer uit zijn posts.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://www.soulsofdistortion.nl/

klik op download bovenaan voor het boek in pdf (ontheemde zielen ontwaken, een samengaan van wetenschap en spiritualiteit)

hier nog wat goede info over LSD
http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Lsd

ja ik weet zeker dat ik geen autisme heb
dat zeggen hun wel en dat dat zeker zo is
shit hhee ik zou toch bijna verdwalen als ik autist word genoemd

Bij sjamanisme leef je meer vanuit innnerlijke wijsheid (geweten)
sjamanisme is een ondogmatische vorm van het beleven van spiritualiteit
der is veel ruimte voor persoonlijke creativiteit
ik ben gewoon sjamaan, hippie (indigo) geworden door die giftige troep
alleen ik wist dat niet zo goed, ik leefd wel als zo maar onbewust
ja dat zijn nog is inzichten he ?
ja echt in een paar uur dacht ik alles in één keer...
en normaal dacht ik het al maar dan in flarden,
omdat hun me autist noemen
en toen kwamen de PaddOs en de LSD en dankzij deze spirituele middelen weet ik nu dat ik indigo of sjamaan of hippie of rastafarian, want tja heb ook hekel aan alchohol,
dus dankzij de PAddoS en de LSD is de autist gewist en ben ik een Sjamaan dor de amalgaam
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kijk als je tripmiddelen als LSD en PaddOS enz neemt sluit je je eigenlijk aan bij de gebruiken van sjamanistische samenlevingen.
Hallucinogene planten vormen het onweerlegbare bewijs dat er een fysiologische basis
.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
(werking) bestaat voor de bewustzijnstoestanden van de sjamaan,dromen trance..
Ook bij muziek maken, dans ,of vasten ,of een gebrek aan slaap,kan deze veranderde bewustzijnstoestand ontstaan
de manier verklaart niet de inhoud en emotionele kleur van de bewustzijnstoestand.

voor de sjamaan zijn planten (middelen) eigenlijk spirituele leer(doel)middelen
wat de plant laat zien is geen afwijking van de werkelijkheid, maar
een ware werkelijkheid die normaal voor het gewone bewustzijn verborgen is

bij het gebruik van dit soort middelen waarbij LSD dus ook hoort
raken je hersenen op een andere frequentie
dit gebeurd ook als je slaapt en droomd,
onze lichaamseigen serotonine word omgezet in het slaaphormoon melatonine
wat dan later als je slaapt verder word omgezet in het lichaamseigenhormoon dimethyltryptamine (DMT) en daarvan ga je dromen
in ayahuasca zit ook DMT en paddo,s en LSD zijn gelijksoortige stoffen met gelijksoortige werking (maar als je die stoffen neemt dan ga je dus dromen als je wakker bent)
die bepaalde frequentie waar je dan op komt, dat schijnt ook de zelfde frequentie (trilling)
te zijn van onze aarde , deze trilling word vooral door bomen versterkt
deze trilling word ook wel de hartslag van moeder aarde genoemd
dus als we op deze frequentie zitten door dromen of trippen kunnen we ons dus verbonden voelen met de natuur, en makkelijker de echte werkelijkheid aanschouwen, geesteswereld,energievelden,

Shumann-resonantie, een frequentieresonantie van ongeveer 8 Hertz die
voorkomt tussen de bovenste lagen van de atmosfeer en de aardkorst. Het wordt
ook wel Gaia’s hartslag genoemd.
De Schumann-resonantie is op de één of ander manier aan menselijk bewustzijn
gerelateerd omdat de hersengolven in hetzelfde frequentiedomein werken.
Ruimtevaartuigen van de NASA zijn allemaal voorzien van een instrument dat de
natuurlijke Shumann resonantiefrequentie simuleert. In de begindagen van de
ruimtevaart ontdekte de NASA al vroeg dat astronauten gedesoriënteerd raken en
gestresst werden wanneer ze afgesloten raakten van de Shumann-resonantie. Wij
mensen zijn er afhankelijk van.
Daniel Winter demonstreerde dat de bomen in het bos als een reusachtige
antenne werken die de Shumann-frequentie oppikken en versterken. Eenmaal
aangesloten op de Heart Tuner viel het hem als eerste op dat de ECG en EGG van
de yogi coherent waren, hetgeen ook te verwachten was uit eerdere
experimenten. Hij ontdekte echter ook dat de hersengolven en hartslag van de
yogi coherent geworden waren met de Shumann-resonantie van de aarde zelf!
Hij heeft met dit experiment aangetoond dat wanneer we liefde ervaren en
voelen, we afstemmen en één worden met de natuur zelf. Daniel Winter gelooft
nu dat al het biologische leven afhankelijk is van de Shumann-resonantie als een
draaggolf, de lange Phi-golf, om hierop elektromagnetische Gulden golven te
kunnen vormen. Mensen kunnen op deze wijze afstemmen op het biologische
leven en op Moeder Aarde zelf. De hartslag van onze planeet is immers de
Shumann-resonantie. Het zou wel eens de verklaring kunnen zijn waarom een
wandeling in de bossen zo verfrissend kan zijn en waarom mensen graag tijd
doorbrengen in de natuur. Zo wordt nu aangenomen dat het compleet afgesloten
zijn van de Shumann-resonantie op grote hoogten in een vliegtuig waarbij de
romp fungeert als een grote kooi van Faraday, wel eens zou kunnen bijdragen
aan het effect van een jetlag.
Daniel Winter waarschuwt voor de gevaren van elektromagnetische smog in onze
biosfeer, het interfereert destructief met het biologische leven zelf en kan
uiteindelijk kanker veroorzaken. We hebben ons van de natuurlijke Shumannresonantie
en de energieën van het aardraster afgesloten door ons te verstoppen
in betonnen gebouwen en door de groene wouden, de antennes die de Shumannresonantie
versterken, te vernietigen. Het elektriciteitsnetwerk in de Verenigde
Staten voert stroom af naar de aarde en veroorzaakt de ergste vorm van
elektromagnetische vervuiling die mogelijk is en volgens Dan Winter moet deze
activiteit onmiddellijk gestaakt worden!
Klik om te vergroten...

We now know that the pineal gland has extremely important functions. It influenc es the workings of our immune system and the secretion of hormones. The pineal gland translates environmental information, such as light or temperature, into signals that are transmitted to other parts of our brain and body. This is mainly achieved through the cyclic secretion of these tryptamine neurotransmitters. We also know that each stage of the circadian rhythm cycle has a corresponding predominant neurotransmitter and associated brain wave frequency measured in cycles per second or Hz. The frequency known as theta (~7 - 9Hz) is associated with stage 5 REM sleep, which is the stage known to be predominated by the methylated tryptamines; 5-MEO-DMT, DMT, 5-HO-DMT, Harmine, & Harmaline. In the 1950''s a man named Henry Schumman measured the earth''s average magnetic resonance. He found it to average ~7.83Hz. At this point I must in all honesty announce a departure from science, because t he methodology or mythology of science has not as of yet to my knowledge confirmed (or denied) what I am about to say. This is also the point where indigenous knowledge about hallucinogens and science can come to an agreement. Is it possible to believe that the similarity between the associated frequencies is not just a coincidence? Dr. Lovelock''s now famous Gaia hypothesis says the earth is alive and intelligent. Could these plants and the biochemistry they contain be considered communication pheromones allowing various species to align themselves with the Gaian mind? Are the entheogenic tryptamines essential nutrients similar to essential amino acids? Are we communicating at the cellular level with the planet on a daily basis? Have indigenous cultures through the use of plants like Anadenanthera; found a way to align their intent with the higher intent of the planet.
Klik om te vergroten...
http://www.lila.info/document_view.phtml?document_id=89
( (bron) laatste alinea )

:grin: :confused: :P :wink: :hearteyes: :wave: :grin: :P :wink: :hearteyes: :wave:
viewtopic.php?f=8&t=9735&hilit=wie+snapt+vogel
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Sorry vogel maar ik vind jou standpunt erg naief :) no offense, ik zie gewoon totaal geen aanleiding om het te geloven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."