LSD is inderdaad smaakloos als het zuiver is..
Zegels met smaak (er is helemaal niet mee geknoeit) aan zijn Bromo Dragonfly (minder visueel en meer bodyload vind ik) ! zoek maar even op op erowid, gelijkaardige effecten ..
voor de mensen die steeds geloven in "een beschermlaagje" (hahah zijn we nou echt naïf) en "inktlaag", haal dan even de inkt uit je printer en proef ervan ..)
want immers, kan iemand mij dan uitleggen waarom zegels zonder smaak je dan ineens de inkt niet meer smaakt, INKT=INKT heej hallo
DUS volgens die mensen als je zou zuigen op een krant "het nieuwblad" dat je ineens wel inkt smaakt en bij de telegraaf niet hahahahahah ik rol me
hier btw wat info erover:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bromo-DragonFLY
kort gezegd even: bromo dragonfly is minder potent dan lsd (+/- 1mg op een zegel) maar bekomt wel dezelfde effecten en het houdt allemaal nog veel langer aan .. niet dat je na 24uur nog hetzelfde ziet als op je piek je ziet gewoon soms nog eens een blauw bolletje flikkeren of zo da's alles
heb er zelf ook ervaring mee! maar ik prefereer lsd !