Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbitterheid

bitterheid

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
True, wist niet dat LSD oplosbaar was in water en dat een zogenaamde 'LSD-oplossing' bestond uit LSD met andere stoffen waar LSD wel tegen kon.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD kan prima tegen water hoor, alleen niet tegen chloor dat (vooral in buitenlands) kraanwater zit.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
LSD kan prima tegen water hoor, alleen niet tegen chloor dat (vooral in buitenlands) kraanwater zit.
Klik om te vergroten...

Ik dacht ff dat je het fout had, tot nu toe dacht ik altijd dat het hier om het chloride ion gaat, maar ik had het net nagelezen en het was inderdaad chloor. Stom van me, hehe.

bron:http://www.erowid.org/library/books_online/tihkal/tihkal26.shtml
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
whyme zei:
Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is :wink:
Klik om te vergroten...

Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.

Het is trouwens pas vanaf de laatste jaren toch? Die vieze zegels?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daarom eet ik al een tijd geen lsd meer, maar stop ik de zegels gewoon in mijn kont. Werkt sneller (soms zelfs al na een kwartier!) en je proeft geen drol!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
whyme zei:
Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is :wink:
Klik om te vergroten...

Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.

Het is trouwens pas vanaf de laatste jaren toch? Die vieze zegels?
Klik om te vergroten...

Sinds een paar jaar zeuren mensen erover ja,
daarvoor zullen de gebruikers het gewoon voor lief hebben genomen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
PepTalk zei:
whyme zei:
Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is :wink:
Klik om te vergroten...

Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.

Het is trouwens pas vanaf de laatste jaren toch? Die vieze zegels?
Klik om te vergroten...

Sinds een paar jaar zeuren mensen erover ja,
daarvoor zullen de gebruikers het gewoon voor lief hebben genomen.
Klik om te vergroten...

Kan ook goed ja,
Ik zou er ook niet over klagen, maar aangezien er genoeg zijn zonder die smaak gaat mijn voorkeur toch naar die smaakloze uit.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
whyme zei:
Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is :wink:
Klik om te vergroten...

Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.

Het is trouwens pas vanaf de laatste jaren toch? Die vieze zegels?
Klik om te vergroten...
Tsja, als je de andere opties (chemische toevoegingen, LSD zelf, inkt) afgaat en die blijken allemaal niet te kunnen dan houd je weinig over :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."