#1
True, wist niet dat LSD oplosbaar was in water en dat een zogenaamde 'LSD-oplossing' bestond uit LSD met andere stoffen waar LSD wel tegen kon.
Wacky zei:LSD kan prima tegen water hoor, alleen niet tegen chloor dat (vooral in buitenlands) kraanwater zit.
whyme zei:Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is![]()
PepTalk zei:whyme zei:Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is![]()
Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.
Het is trouwens pas vanaf de laatste jaren toch? Die vieze zegels?
Oom Klaas zei:PepTalk zei:whyme zei:Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is![]()
Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.
Het is trouwens pas vanaf de laatste jaren toch? Die vieze zegels?
Sinds een paar jaar zeuren mensen erover ja,
daarvoor zullen de gebruikers het gewoon voor lief hebben genomen.
Tsja, als je de andere opties (chemische toevoegingen, LSD zelf, inkt) afgaat en die blijken allemaal niet te kunnen dan houd je weinig overPepTalk zei:whyme zei:Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is![]()
Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.
Het is trouwens pas vanaf de laatste jaren toch? Die vieze zegels?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."