Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad Lsd Trip

Bad Lsd Trip

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar een wil is, is een weg.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kun je dat gevoel en jouw angststoornissen eens beter beschrijven ? Wat je voelt enzo.
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Kun je dat gevoel en jouw angststoornissen eens beter beschrijven ? Wat je voelt enzo.
Klik om te vergroten...
Euh, dat is echt moeilyk hoor, maar ik zal het proberen.
Ik begin te zweten, te paniekeren.
Mijn hart slaat heel hard, last met ademen.
Iets willen zeggen, maar het niet kunnen, omdat ik niet weet hoe ik het moet zeggen.
Mijn lichaam voelt totaal anders aan.
Ik heb schrik en weet niet van wat.
Enzo verder..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe waren de beide trips ? Wat ging er precies fout voor jou ?

Heb je andere verslavingen gehad of nu op het moment ?
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Hoe waren de beide trips ? Wat ging er precies fout voor jou ?

Heb je andere verslavingen gehad of nu op het moment ?
Klik om te vergroten...
Gewoon een ramp, dat was het ergste dat ik ooit in mijn hele leven heb meegemaakt.
Ik dacht dat ik dood was, dat ik een geest was en dat niemand my kon zien. Maar dat ik er wel nog was.
Ik dacht dat ik in een put viel. Het was gewoon een nachtmerrie, een ramp!

Ik ben verslaafd, aan roken en wiet.
Ik ben verslaafd geweest aan GHB

Momenteel gebruik ik vooral:
Wiet, Nicotine, XTC & Speed

Wat ik allemaal al gebruikt heb:
LSD, XTC, Speed, Medicijnen, Cocaine, GHB & Ketamine
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Hoeveel LSD had je toen genomen ? Want het klinkt als een ego-dood. :)

Gebruik je veel speed ? Want daar kunnen je angsten ook vandaan komen. Het gaan ze op zijn minst versterken als je vaak gebruikt.
Klik om te vergroten...
1 Albert hoffman :confused:
& wat is een ego dood?
Nee niet veel hoor, zo is heel af en toe.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet je geen dosis ? Want daar kan alles en elke dosis op hebben gezeten, als je ze niet getest hebt.

Heb je er al eens met je dokter over gepraat ?
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Weet je geen dosis ? Want daar kan alles en elke dosis op hebben gezeten, als je ze niet getest hebt.

Heb je er al eens met je dokter over gepraat ?
Klik om te vergroten...
Nee dat weet ik niet sorry.
& nee, dat durf ik niet :(

& wat is een ego-dood?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ego-dood is het loslaten van je eigen ego tijdens een trip, je bent tijdelijk zonder ego.

Veel inside informatie kan ik je over dit onderwerp niet geven, ik ben helaas nog niet zo ver geraakt.

Als je het intikt in google zul je meer informatie vinden dan je kunt lezen. :)

Maar aangezien het over een zegel gaat, is die kans alweer wat kleiner. Het kan echter een enorm sterke zegel zijn geweest (wat zeer uitzonderlijk is), maar het kan ook een andere substantie zijn geweest. Dus het blijft een beetje giswerk.

Had je beide keren dezelfde trip ?

Is er ooit een psychische ziekte bij jou vastgesteld ?
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja, het was beide keren, hetzelfde. Ik heb me nooit goed gevoeld.

Nee, alleen toen ik in een instelling zat, heeft de psychiater daar gezegd, dat ik angststoornissen heb, door de lsd.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
En de psychiater kon er niks aan doen ?
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
En de psychiater kon er niks aan doen ?
Klik om te vergroten...
Nee, ze zei het gaat wel over.
Maar dat klopt helemaal niet, want ik heb het nog altijd.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
En als je nu eens stopt met wiet roken elke dag ?
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
En als je nu eens stopt met wiet roken elke dag ?
Klik om te vergroten...
Ik wou dat ik dat kon, ik heb het al zoveel geprobeerd, maar het lukt niet.
Al mijn vrienden roken wiet, en ik ben daar bijna elke dag bij, en het is heel moeilijk voor mij, om er dan afteblijven. :(
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Van een ander topic:
JunkyXL zei:
Haha, mijn eerste keer was ook zo ongeveer, en het was ook WW
Ik ga niet zeggen dat je te jong bent, want ik ben zelf nog maar 14 en ik doe het al elke dag.
Doe het is af en toe, want elke dag, is na een tijd niet meer zo leuk :wink:
Klik om te vergroten...
En jij claimt al verslaafd te zijn geweest aan GHB en nu dus aan wiet en roken?
Zoals Sublimo al zegt, zoek professionele hulp.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
pascal828 zei:
Van een ander topic:
JunkyXL zei:
Haha, mijn eerste keer was ook zo ongeveer, en het was ook WW
Ik ga niet zeggen dat je te jong bent, want ik ben zelf nog maar 14 en ik doe het al elke dag.
Doe het is af en toe, want elke dag, is na een tijd niet meer zo leuk :wink:
Klik om te vergroten...
En jij claimt al verslaafd te zijn geweest aan GHB en nu dus aan wiet en roken?
Klik om te vergroten...

Inderdaad... Ik had het ook gelezen, het geeft me toch wat twijfels.
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat kan ik er nu aan doen, dat ik zo beinvloedbaar ben?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Al het contact met die 'drugsvriendjes' verbreken lijkt me een goede stap.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Allereerst proficiat. U bent erin geslaagd alvast een stuk van je leven naar de haaien te helpen.
Wie 14 is hoort allesins geen LSD te doen. Al jouw gebruik en verslavingen kenmerken het misbruik van de drugs. Je hebt angststoornissen als je wiet rookt en je rookt het elke dag en na een jaar gaat er pas een belletje rinkelen van 'wat is er mis'. Sorry maar volgens mij heb je echt geknoeit met drugs. Ik zou zelfs zeggen dat LSD niet die uitlokkende factor is maar ook al je overmatig gebruik van oa. wiet. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat hoe vroeger je begint met wiet of wat dan ook, je meer schade verricht aan je hoofd. EEN MENSELIJK BREIN IS PAS VOLGROEID OP DE LEEFTIJD VAN 21 JAAR!!! Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, je bent gewoon al heel lang STOM bezig en dat heb je aan jezelf te danken. Drugs zijn geen speelgoed denk erom :wink: Maar mits wat zelfdicipline krijg je het weer allemaal voor elkaar, het is nog niet te laat. Veel succes, ik hoop dat het wat doorgedrongen is nu. En lees dit ook nog even door. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ver ... evaar.html
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
JunkyXL zei:
Wat kan ik er nu aan doen, dat ik zo beinvloedbaar ben?
Klik om te vergroten...

Dat ligt toch echt bij jezelf.

Zoek professionele hulp.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."