#1
ik staar me altijd gewoon dood aan lichten maar als ik naar de WC ga is het ook altijd genieten als ik de patronen op de tegels ga volgen ![:)]()
Nou heb ik mijn laatste trip serieus een poging gedaan om iets bijzonders te zien in wolken. Mooie vormen te zien of iets anders maar een freaking wolk blijft in mijn trips gewoon een freaking wolk. Niet mooier of raarder of typischer als anders.DrippTone zei:Andrew zei:Geen plaatjes, gewoon bomen en wolken, fuck yeah!![]()
Bomen en wolken zijn echt een ideaal decor voor een acid show. Geniaal.![]()
gNuxx zei:je zult maar zo'n kamer hebben:
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."