#1
PepTalk zei:Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.
Voor je beleving niet.
PepTalk zei:Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.
KoxBox zei:Zoiets noemen ze een "bad trip".
Buddha Cheese zei:Ik ben in een trip er ook eens van overtuigd geweest dat mijn trip buddy mijn gedachten kon lezen.
Immo zei:Buddha Cheese zei:Ik ben in een trip er ook eens van overtuigd geweest dat mijn trip buddy mijn gedachten kon lezen.
Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt tijdens het trippen en ook andersom dat ik het idee had dat ik iemand anders gedachte kon lezen. Vreemd is het wel maar naar mijn mening heeft het niets met een bad trip te maken.
Immo zei:PepTalk zei:Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.
Voor je beleving niet.
PepTalk zei:Immo zei:PepTalk zei:Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.
Voor je beleving niet.
Dat bedoel ik juist.![]()
Wat gebeurt er nu echt? Nog nooit een verhaal gehoord van een nuchter iemand die dit kon bevestigen.
Daar doelde ik ook een beetje op, als je elkaar al jaar en dag kent is het logisch dat je elkaar goed begrijpt.Sublimo zei:Zou het ook niet komen door met wie je tript ? Mijn beste kameraad, en tevens mijn tripbuddy, kan ik zo al aanvullen, nuchter in het dagelijkse leven. Ik ken hem zo goed, dat ik de helft van de tijd kan raden wat hij wil zeggen of denkt. En dat is ook andersom.
Een trip zal dat waarschijnlijk wel versterken, maar ik denk niet dat je dat zal krijgen met iemand die je voor de eerste keer ziet.
PepTalk zei:Natuurlijk!
Iemand in een trip heeft vaak een enorm vergrootte empathie.
Je kunt je zelfs al in leven, of leven in:P, een boom of insect. Het zand waar je op loopt of de lucht waar je naar kijkt.
Laat staan hoe goed je je kunt inleven in je beste maat.
DAT zijn vrienden.Sublimo zei:PepTalk zei:Natuurlijk!
Iemand in een trip heeft vaak een enorm vergrootte empathie.
Je kunt je zelfs al in leven, of leven in:P, een boom of insect. Het zand waar je op loopt of de lucht waar je naar kijkt.
Laat staan hoe goed je je kunt inleven in je beste maat.
We hebben dan ook geen grenzen tussen elkaar, 100 % vertrouwen en geen schaamte.
KoxBox zei:DAT zijn vrienden.Sublimo zei:PepTalk zei:Natuurlijk!
Iemand in een trip heeft vaak een enorm vergrootte empathie.
Je kunt je zelfs al in leven, of leven in:P, een boom of insect. Het zand waar je op loopt of de lucht waar je naar kijkt.
Laat staan hoe goed je je kunt inleven in je beste maat.
We hebben dan ook geen grenzen tussen elkaar, 100 % vertrouwen en geen schaamte.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."