Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsakward moments tijdens LSD.

akward moments tijdens LSD.

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Zou het ook niet komen door met wie je tript ? Mijn beste kameraad, en tevens mijn tripbuddy, kan ik zo al aanvullen, nuchter in het dagelijkse leven. Ik ken hem zo goed, dat ik de helft van de tijd kan raden wat hij wil zeggen of denkt. En dat is ook andersom.

Een trip zal dat waarschijnlijk wel versterken, maar ik denk niet dat je dat zal krijgen met iemand die je voor de eerste keer ziet.
Klik om te vergroten...

Ja vandaar ook dat ik zeg dat ik niet geloof in telepathie, met iemand anders zou zoiets volgens mij namelijk inderdaad niet gebeuren. En zoals je zegt, nuchter hebben de meeste mensen dat ook wel al tot op zekere hoogte met echte close vrienden. (En de LSD maakt je natuurlijk sowieso wat meer open voor suggestie waardoor je sneller gaat geloven dat je exact weet wat de ander bedoelt terwijl dat misschien niet echt zo is)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trippen zorgt altijd wel voor soms vervelende momenten tussel elkaar. Het maakt het zo vervelend omdat je allebei hetzelfde denkt en lijkt te blijven hangen op 1 gedachte (of mindfuck). Moeilijk te omschrijven.

Gister hebben mijn maat en ik allebei een ballon lachgas op dezelfde moment gedaan tijdens LSD. We ervaarden samen voor het eerst een soort breaktrough die we nog nooit hadden ervaren (was mijn eerste breaktrough op wat dan ook). Het vreemde is dat we allebei juist hetzelfde zagen en voelden..

Miljoene fractals die uitrekken tot gigantische muren die naar 1 punt samengaan, veranderen in glasscherven. Ik zag het punt waar al de scherven samenkwamen en vloog er keihard naartoe. Deze veranderde in een magma-vuurbal, die snel dichterbij kwam. Ik voelde de hitte en een soort gelei/rubber achtige substantie over mij gaan toen ik in de vuurbal gezogen werd. Er ontstond een enorme explosie en brak door een ronde poort in een multiversum met vormen, wezens, mensen en mijzelf. Het was tegelijk een enorme dissociatie (wegens de 150mg ketamine die we 15 min ervoor namen denk ik).

Acid, wist ik je geheimen maar :hearteyes:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens in een park acid gedaan met twee vrienden van me. We zaten daar met een vriendin van ons die ons voorstelde aan een paar vrienden van haar. Op een gegeven moment ging zij weg (het meisje die we wel kende) en bleven wij dus achter met een aantal mensen die we nauwelijks kenden. Na zo'n twee uur waarin ik en mijn vrienden alleen maar een beetje spacend om ons heen zaten te kijken, kwamen we op het gesprek van acid, waarin ons werd gevraagd of wij wel eens acid gedaan hadden. Bleek dus dat die mensen geen idee hadden dat we aan de acid waren. Ik vond het vooral grappig omdat we dus twee uur lang vrijwel niks gezegd hadden, en zij waarschijnlijk dachten dat wij een soort sociopatische loners waren.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elke LSD-trip is voor mij 1 lang awkward moment in een awkward moment in een awkward moment verwikkeld in 1 dikke mindfuck.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Elke LSD-trip is voor mij 1 lang awkward moment in een awkward moment in een awkward moment verwikkeld in 1 dikke mindfuck.
Klik om te vergroten...

Trippen op zich is gewoon 1 mega mindfuck :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
spacelord zei:
Chris Pontius zei:
Elke LSD-trip is voor mij 1 lang awkward moment in een awkward moment in een awkward moment verwikkeld in 1 dikke mindfuck.
Klik om te vergroten...

Trippen op zich is gewoon 1 mega mindfuck :grin:
Klik om te vergroten...
Trippen is op zich gewoon een tijdelijke psychose. :P
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had het afgelopen dinsdag met paddo's. De gesprekken waren echt heel erg vaag (telkens allebei 1 random woord zeggen), maar we wisten precies wat we bedoelden.

Wat toen ook wel leuk was dat ik ons gesprek op 2 manieren hoorde. Hoe het in het echt klonk en wat we bedoelden. Ik moest dus telkens erg hard lachen omdat het voor een niet trippend iemand totaal niet te begrijpen was.

Ik denk niet dat dit echte telepathie is, maar gewoon een hele goede interpretatie van lichaamstaal. Een test die je zou kunnen doen als je aan het trippen bent is allebei even in een andere kamer gaan zitten, wat opschrijven wat je dan denkt, en dan van elkaar voorspellen wat er is geschreven. Maar hier heeft niemand zin in als je aan het trippen bent denk ik :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
pascal828 zei:
Trippen is op zich gewoon een tijdelijke psychose. :P
Klik om te vergroten...

Een mindfuck dus :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."