Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsakward moments tijdens LSD.

akward moments tijdens LSD.

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoiets noemen ze een "bad trip".
c
cOsmicSerpentLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was een keertje met men vriend aan het trippen , hij had er 3 gestoken , ik 2 .
En toen ik begon te trippen ging alles goed. Tot hij naar buiten wou maar we waren 's nachts aan het trippen , en toen we een brug op moesten had ik net de 2de trip ingestoken, en kort daarna op die brug kon ik even niets, en was ik aan het staren alles werd heel vaag qua beeld .
En dat viel nog mee maar we zijn dan in men kamer gaan trippen en dat was een nog slechter idee want we hadden te weinig ruimte.
En tegen 14 uur te trippen begonnen we vrij vaak te lachen en dan vergaten we waarom en werd het stil voor een minuut en dan weer over iets lachen.
en telkens we stil vielen dacht ik die kan mijn gedachten lezen en hij keek en zei hardop ja ik weet het maar blijf praten want ik word bang.
En ik kijk en ik zeg in men gedachten versta je wat ik zeg?
en hij zei weer hardop ja .
En zo hebben we nog een tijd gezeten,
heeft iemand zoiets meegemaakt ooit?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vage en angstige herhalingen zijn soms het begin van een bad-trip. Gelukkig ben je niet verder dan dat gegaan, want het kan echt nog veel erger.

Wist je eigenlijk wel hoeveel er op de zegels zaten? Als je dat niet weet, laat ze testen. Weet je gelijk hoeveel erop zit, dan kun je ook je eigen dosis bepalen.

Volgende keer neem dus wat minder en laat ze testen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een beetje angst kan geen kwaad zolang als je het kan relativeren :P
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben in een trip er ook eens van overtuigd geweest dat mijn trip buddy mijn gedachten kon lezen, en net als bij jou testte ik dat door dingen in mijn hoofd te 'zeggen' en hij antwoordde er steeds op.. Bovendien vulde hij mijn zinnen aan met precies wat ik wou zeggen, hoewel ik expres zinnen probeerde te formuleren die op niets sloegen. Ik kon ook verschillende andere mind tricks zoals bijvoorbeeld de dingen achter mij zien zonder mijn hoofd te draaien, de hele wereld gecontroleerd laten wegvallen en spinnen wanneer ik het wou etc..

Needless to say, dat was mijn meest heftige ervaring ooit, en kan wel omschreven worden als een 'bad trip', hoewel ik het zo opnieuw zou doen. En ja, ik besef dat het allemaal illusies zijn die de vrije loop namen met mijn fantasie en mij deden denken dat hij en ik die dingen konden, maar toch..

Vind het wel grappig dat de dingen die jij omschrijft wel heel herkenbaar zijn, en het waarschijnlijk toch een vaker voorkomende mind fuck is dan.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Zoiets noemen ze een "bad trip".
Klik om te vergroten...

Volgens mij noemen ze dat telepathie.

Zelf nooit meegemaakt, maar wel vaker reports over gelezen, al gingen die over Bromo DF.

Verder klopt het wel dat mensen vlak voor een bad trip vaak in bepaalde herhalingen vallen, maar thenagain, als ik maar genoeg lsd pak doe ik dat ook en ik ben nog nooit slecht gegaan. Het is dus geen reden om je zorgen te maken als mensen op de lsd zich herhalen. Een echte bad trip uit zich in 9/10 gevallen in heel veel angst, wat ook wel duidelijk is voor de mensen eromheen, die hoeven zich dan niet meer af te vragen of die persoon slecht gaat of niet. Vaak trekken deze mensen wit weg en krijgen zweetaanvallen (paniek).

De overige 1/10 keer komt het voor dat mensen verdwijnen in hun eigen wereld, zonder angst, paniek of zorgen. Met deze mensen valt niet meer te communiceren, maar ze zijn normaalgesproken wel nog enigsinds te sturen door ze "aan de hand" te nemen. Deze mensen gooien er vaak random woorden uit die zich na verloop van tijd ook herhalen.

Dit laatste heb ik een keer vanaf de eerste rij meegemaakt: mijn tripmaat waarmee ik die avond tripte overkwam het. Hij heeft me later uitgelegd hoe hij het ervaren heeft, wat er zich in zijn hoofd afspeelde en ik moet zeggen dat ik het stiekem ontzettend interessant vind om dat van zo dicht bij meegemaakt te hebben, mét gedetailleerde uitleg achteraf van wat er zich IN zijn hoofd afspeelde. Want toen die het uitlegde begreep ik het helemaal.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.
Klik om te vergroten...

Voor je beleving niet.
t
togetherLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn partner en ik hebben dit in het verleden enkele malen meegemaakt.

En zijn ervan overtuigd dat het telepathie is die bij een hoge dosis LSD mogelijk wordt.
Of iedereen dit mee kan maken is maar de vraag.

Maar een bad trip was het voor ons helemaal niet, we konden duidelijk voelen wat de ander over je dacht, en hoe die voelt, dus je kon niet alleen de gedachte volgen.

Maar naar onze mening zelfs hoeveel je parner van je houd, was voelbaar.

Een super ervaring.. :) :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
:confused:

In herhaling vallen bad trip? Als ik hard ga vergeet ik zo vaak dingen en herhaal ik wel eens wat maar goed voel ik me zeker hoor...

Die akward momenten zijn er alleen als er nuchtere personen bij zijn die niet open staan voor de drugs of het gewoon niet begrijpen.

Maar ik voel me nooit niet echt akward met drugs, trek het me allemaal niet zo aan wat anderen denken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buddha Cheese zei:
Ik ben in een trip er ook eens van overtuigd geweest dat mijn trip buddy mijn gedachten kon lezen.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt tijdens het trippen en ook andersom dat ik het idee had dat ik iemand anders gedachte kon lezen. Vreemd is het wel maar naar mijn mening heeft het niets met een bad trip te maken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
Buddha Cheese zei:
Ik ben in een trip er ook eens van overtuigd geweest dat mijn trip buddy mijn gedachten kon lezen.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt tijdens het trippen en ook andersom dat ik het idee had dat ik iemand anders gedachte kon lezen. Vreemd is het wel maar naar mijn mening heeft het niets met een bad trip te maken.
Klik om te vergroten...

Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.

Heb het ook al eens voorbij zien komen in tripreports, en ben ook erg benieuwd of er mensen zijn die zo'n situatie nuchter hebben meegemaakt. ( als tripsitter bedoel ik dan).

Ik denk namelijk dat beide personen DENKEN dat ze innerlijk praten, maar dat ze onbewust toch praten. Die ander stelt zich zo open voor mentale boodschappen dat hij/zij het niet eens door heeft dat er echt gepraat word.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
PepTalk zei:
Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.
Klik om te vergroten...

Voor je beleving niet.
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik juist. :)
Wat gebeurt er nu echt? Nog nooit een verhaal gehoord van een nuchter iemand die dit kon bevestigen.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
Immo zei:
PepTalk zei:
Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.
Klik om te vergroten...

Voor je beleving niet.
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik juist. :)
Wat gebeurt er nu echt? Nog nooit een verhaal gehoord van een nuchter iemand die dit kon bevestigen.
Klik om te vergroten...

De vriendin van mijn beste vriend (die tevens regelmatig als tripsitter voor ons beide fungeert) wist ons een paar jaar geleden na een heftige LSD trip te vertellen dat wij op bepaalde momenten elkaars zinnen afmaakten en op andere momenten maar met halve zinnen spraken, alsof de rest van de conversatie telepatisch gevoerd werd. Een andere (nuchtere) vriend merkte een andere keer hetzelfde op toen hij ons een bezoekje bracht terwijl wij aan het trippen waren.

Best wel cool, maar toch geloof ik zelf desondanks nog steeds niet echt in telepathie. Nuchter hebben we namelijk meestal ook al genoeg aan een gefronste wenkbrauw of een half woord om exact te weten wat de ander denkt en kunnen we elkaars reactie vaak bijna verbatim voorspellen. (Tjah, dat krijg je als je vanaf het begin bijna uitsluitend samen tript I guess :tongueout:)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, zeer herkenbaar. Als ik met een vriend trip, zitten we gewoon random wat woorden te brabbelen en we weten altijd precies wat de ander wil zeggen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou het ook niet komen door met wie je tript ? Mijn beste kameraad, en tevens mijn tripbuddy, kan ik zo al aanvullen, nuchter in het dagelijkse leven. Ik ken hem zo goed, dat ik de helft van de tijd kan raden wat hij wil zeggen of denkt. En dat is ook andersom.

Een trip zal dat waarschijnlijk wel versterken, maar ik denk niet dat je dat zal krijgen met iemand die je voor de eerste keer ziet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Zou het ook niet komen door met wie je tript ? Mijn beste kameraad, en tevens mijn tripbuddy, kan ik zo al aanvullen, nuchter in het dagelijkse leven. Ik ken hem zo goed, dat ik de helft van de tijd kan raden wat hij wil zeggen of denkt. En dat is ook andersom.

Een trip zal dat waarschijnlijk wel versterken, maar ik denk niet dat je dat zal krijgen met iemand die je voor de eerste keer ziet.
Klik om te vergroten...
Daar doelde ik ook een beetje op, als je elkaar al jaar en dag kent is het logisch dat je elkaar goed begrijpt.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natuurlijk!

Iemand in een trip heeft vaak een enorm vergrootte empathie.
Je kunt je zelfs al in leven, of leven in:P, een boom of insect. Het zand waar je op loopt of de lucht waar je naar kijkt.

Laat staan hoe goed je je kunt inleven in je beste maat.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
Natuurlijk!

Iemand in een trip heeft vaak een enorm vergrootte empathie.
Je kunt je zelfs al in leven, of leven in:P, een boom of insect. Het zand waar je op loopt of de lucht waar je naar kijkt.

Laat staan hoe goed je je kunt inleven in je beste maat.
Klik om te vergroten...

We hebben dan ook geen grenzen tussen elkaar, 100 % vertrouwen en geen schaamte.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
PepTalk zei:
Natuurlijk!

Iemand in een trip heeft vaak een enorm vergrootte empathie.
Je kunt je zelfs al in leven, of leven in:P, een boom of insect. Het zand waar je op loopt of de lucht waar je naar kijkt.

Laat staan hoe goed je je kunt inleven in je beste maat.
Klik om te vergroten...

We hebben dan ook geen grenzen tussen elkaar, 100 % vertrouwen en geen schaamte.
Klik om te vergroten...
DAT zijn vrienden. :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Sublimo zei:
PepTalk zei:
Natuurlijk!

Iemand in een trip heeft vaak een enorm vergrootte empathie.
Je kunt je zelfs al in leven, of leven in:P, een boom of insect. Het zand waar je op loopt of de lucht waar je naar kijkt.

Laat staan hoe goed je je kunt inleven in je beste maat.
Klik om te vergroten...

We hebben dan ook geen grenzen tussen elkaar, 100 % vertrouwen en geen schaamte.
Klik om te vergroten...
DAT zijn vrienden. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja, ik heb geluk met hem. Ik heb lang verkeerde vrienden gehad, stoere vrienden, waar je nooit mocht janken. Nu heb ik een vriend waarmee ik alles kan delen, die mij goed begrijpt en samen drugs met mij gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."