#1
Het komt niet vaak voor, maar het kan wel dus. Als je snel afvalt oid en je gruwelijk veel pech hebt
If averaging the low and high values above, the value obtained is ~41 mg/ kg of body weight. Since this is an IV value (& assuming people respond like rodents)an oral LD50 would likely be in excess of 80 mg/kg (Meaning it would take just over 5 grams for someone of my body weight).
Even taking the lowest figure (16 mg/kg) we still wind up with an LD50 of more than a gram of acid for a 65 kg human; even if using the IV figure as an oral one!
Purely psychological hazards, not harmful to body. May release latent psychosis or exacerbate depression, leading to irrational behavior. There is also a danger of foolish or incautious behavior, e.g, misjudging distances or thinking one can fly. Physical overdose is not a hazard, though one may easily ingest more than one may be able to handle psychologically.

Wacky zei:Ik heb het idee dat het grootste risico is dat mensen gaan denken dat LSD een magische oplossing voor hun problemen hebben en niet door hebben dat LSD niet de problemen oplost maar alleen inzicht geeft in de problemen. Hierdoor gaan ze te vaak LSD gebruiken, krijgen ze inzicht in steeds meer problemen en word er niets opgelost.
gamezz zei:persoonlijk is er maar 1 ding ongezond aan LSD voor mij.
hoe meer ik trip (op LSD of andere middelen) hoe minder graag ik op deze kutplaneet rondloop.
hoe meer ik trip hoe harder ik tot de conclusie kom dat de huidige maatschapij niet werkt en hoe harder ik inzie wat er allemaal foutloopt in de wereld.
eigenlijk is het niet de planeet waarop ik niet graag verblijf maar is het de klotemaatschapij waarin ik niet wil leven.
spacelord zei:Wat ik erger vind is dat ik vaak mensen beschouw als onwetend en mijn interesse in sociaal contact soms verlies hierdoor.

Lavalamp zei:spacelord zei:Wat ik erger vind is dat ik vaak mensen beschouw als onwetend en mijn interesse in sociaal contact soms verlies hierdoor.
Moet je ze gewoon keertje mee laten trippen![]()
nieneinao zei:Het heeft mij toch van prater naar een observerend persoon veranderd, maar nu is de lsd op en ben ik langzaam weer normaal aan het worden![]()
gamezz zei:persoonlijk is er maar 1 ding ongezond aan LSD voor mij.
hoe meer ik trip (op LSD of andere middelen) hoe minder graag ik op deze kutplaneet rondloop.
hoe meer ik trip hoe harder ik tot de conclusie kom dat de huidige maatschapij niet werkt en hoe harder ik inzie wat er allemaal foutloopt in de wereld.
eigenlijk is het niet de planeet waarop ik niet graag verblijf maar is het de klotemaatschapij waarin ik niet wil leven.

Flameon zei:De kans dat je in een lsd trip kan blijven hangen!
vaarklaas zei:Flameon zei:De kans dat je in een lsd trip kan blijven hangen!
geloof je daar zelf in?
Ik werk in de psychiatrie, ik ken genoeg mensen die ergens in hangen.Flameon zei:vaarklaas zei:Flameon zei:De kans dat je in een lsd trip kan blijven hangen!
geloof je daar zelf in?
Yep, ken iemand via het werk die erin hangt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."