#1
Tot op dit moment is het allemaal heerlijk. Ik heb echt een fijne productieve dag. Ik ben heel vrolijk maar niet overdreven zoals bij een normale dosis. Ik vroeg mijn vriendin om even samen te lunchen in haar pauze en mijn fietsrit door zonnig Amsterdam was geweldig. Samen geluncht en haar even ingelicht over mijn expirimentje en ze vond het geweldig grappig. Op het moment dat ik het haar vertel voel ik ineens veel meer de LSD in mijn lijf. Dat ebde daarna weer weg.
Ik erger me minder aan dingetjes op straat zoals toeristen. Maar een volwassen man in een pak op een stepje vind ik nog steeds een sukkel haha.
Ben iets gevoeliger qua zintuigen en ben heel blij met mijn noicecanceling headset met lekkere muziek
los ballos ik ga weer lekker werken![:)]()
Ik erger me minder aan dingetjes op straat zoals toeristen. Maar een volwassen man in een pak op een stepje vind ik nog steeds een sukkel haha.
Ben iets gevoeliger qua zintuigen en ben heel blij met mijn noicecanceling headset met lekkere muziek
los ballos ik ga weer lekker werken