Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmicrodoseren LSD

microdoseren LSD

132 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel boeiend dit ik ga er meer over lezen. Bedankt voor je fijn leesbare verhaal.

Heb ook wel is gelezen dat mensen miniscule dosis 2C-E gebruiken en dan creatieve dingen gaan doen en daar heel veel uit halen. Zonder dat ze echt trippen.Geloof hier iets van 3mg
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
Erg interessant! Je bent natuurlijk wel echt je eigen proefkonijn aangezien hier geen onderzoek naar gedaan is.
Klik om te vergroten...

Ik doe mee aan het onderzoek van Fadiman :) Its a dirty job, but someones gotta do it :wink: Er is op zich natuurlijk wel redelijk wat onderzoek naar LSD gedaan, naast dat het gebruik 'in het wild' in zekere zin ook redelijk iets zegt over het middel, dus zo heel bang om proefkonijn te zijn ben ik niet met LSD.

Psychedelibee zei:
Maar vraag me wel af hoe effectief het op de lange termijn blijft. Hoe voel je je overigens de dagen tussen je micro LSD gebruik? En voel je je in deze micro dosering high of juist gewoon normaal maar dan net iets beter?
Klik om te vergroten...

De tolerantie lijkt met deze lage doseringen vrij goed onder controle. Het protocol van Fadiman zegt eigenlijk om de drie dagen (dus twee "nuchtere dagen" ertussen) maar ik heb nu 1 dag ertussen gedaan en dat bevalt ook goed qua effect. Ik denk wel dat 2 dagen ertussen optimaler zal zijn. De 1e nuchtere dag voel ik nog wel de na-effecten. Energieker, opener, etc. Maar dan in lichtere mate. De 2e nuchtere dag zijn alle effecten wel min of meer verdwenen.

High kun je het niet echt noemen. Er is wel een duidelijke moodshift; ik sta meer open voor mijn omgeving en geniet daar dan ook meer van. Ik heb meer oog voor schoonheid van dingen om me heen, geniet meer van simpele dingen zoals een liedje, een bloeiende plant, de zon, de vogels. Maar het is juist de kunst om het omlaag te doseren totdat het niet meer interfereert met mijn dagelijkse routine. Ik nam eerst 1/8 trip, maar mijn papertrips blijken toch wat sterker dan ik dacht, want ik had met 1/8ste toch echt nét wat teveel impact om goed aan de slag te kunnen blijven. Nu heb ik het nog verder omlaag gebracht via de vloeistof; met 3 milliliter uit een druppelaar (nog kleiner snijden dan 1/8ste is niet te doen met die papertrips, dus daarom heb ik er maar een opgelost in wat spawater) is het effect net genoeg aanwezig zonder te verstoren.

mijn zegels zijn helaas niet sterk en bevatten maar 35 ug
Klik om te vergroten...
dat is wel heel weinig. Maar goed, voor dit doel wel geschikt. De dosering is echter niet altijd betrouwbaar. Mijn advies zou zijn om op te lossen in water, en dan naar beneden te doseren totdat je het net niet meer merkt. Dan weet je dat je rond de 10-15 ug zit.

Psychedelicbee zei:
Thanks voor de link trouwens!
Klik om te vergroten...
bobsacamano zei:
Heel boeiend dit
Klik om te vergroten...
Tijdloos zei:
Dank voor het delen , erg interessant.
Klik om te vergroten...

graag gedaan! Ik had zelf gewild dat ik dit eerder had geweten, en het lijkt vrij onbekend te zijn. Heb zelfs geprobeerd de wikipedia pagina over LSD uit te breiden, maar stuitte daar op zo extreem veel weerstand (ze eisen 2 verschillende wetenschappelijke onderzoeken voordat ik iets mag toevoegen) dat ik dat maar heb opgegeven. Jammer, want zoals ik het nu zie is het echt een waardevolle uitbreiding. Dus spread the word :rock:

miniscule dosis 2C-E gebruiken [...] Geloof hier iets van 3mg
Klik om te vergroten...

Als je de link volgt naar de lezing van Fadiman, dan spreekt hij over 750 mg 2C-E. Heb er zelf geen ervaring mee.

Tijdloos zei:
Ja klopt dat het ook nootropics worden genoemd in micro dosering. Als je het strict volgt is het 30 dagen elke dag een micro dose. (Correct me if im wrong)
Klik om te vergroten...

Ik wilde op de wikipediapagina LSD een kopje nootropics invoegen, maar dat werd binnen een kwartier verwijderd door de wikipedia-autisten-politie :confused: nootropisch gebruik van LSD kwam volgens hun niet voor in de literatuur die zij hadden. Fijn, boekenwurmen die het beter weten dan de mensen die het zelf gebruiken. Maar goed, als wij het maar weten :)

Het protocol van Fadiman is strikt genomen dit: 30 dagen lang, elke 3 dagen een dosering (dus: 1 dag microdose, 2 dagen nuchter). Dit om tolerantie te voorkomen. In die 30 dagen houd je dan een logboek bij voor zn onderzoek. Dus wie interesse heeft in dit experiment en mee wil doen aan t onderzoek, Fadiman zoekt nog meer mensen. Z'n email staat in de youtubefilm genoemd (je mag me ook n pb sturen :) )

Een van de meer boeiende dingen aan dit microdoseren vind ik het volgende:
Voor een normale LSD trip maak ik alles leeg. Zorg dat ik niet gestoord word, de ruimte heb, geen verplichtingen, etc etc. En dan drop ik genoeg LSD om even zoet te zijn. Interessante reizen, en dan de dagen daarna weer dingen integreren etc. Maar voor dit hoef ik eigenlijk niks te plannen; het is juist dat ik denk: ik moet vandaag een aantal dingen voor mn werk doen, een stuk schrijven, etc. Met een microdosering heb ik net een wat andere kijk erop, voel ik me net wat energieker, net wat creatiever. Ook om je onder de mensen te begeven is met een microdosering geen enkel probleem. Met +100ug moet je dat niet willen proberen, tenzij je op een vaag feest bent natuurlijk. Maar ik heb bijvoorbeeld laatst een lezing in een kruidentuin gevolgd, over de geneeskrachtige werking van de kruiden die daar stonden. Met een microdosering op is het echt wel superboeiend om te luisteren en te kijken, en ook leuk om met vreemde mensen een gesprekje aan te knopen. Alles gaat net wat dieper :)

En, voor mij een erg goede plus: het ziet ernaar uit dat ik dit echt kan gebruiken als vervanging voor de methylfenidaat. Nu was ik daar maar net mee begonnen, maar die eerste experimenten met de methylfenidaat waren qua bijwerkingen toch niet echt super. Dan is dit echt veeeel fijner...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
ooscaar zei:
Fool zei:
Een kwartiertje geleden 1/8'ste zegel onder mn tong gelegd, ben benieuwd. Heb wel het idee dat ik me al wat rustiger en toch meer gefocussed voel dan normaal.
Klik om te vergroten...
Hoe bevalt het nu? Is het merkbaar en is het effect positief?

Ikzelf heb vanochtend voor het ontbijt een microdosis 2C- B van 3 mg genomen. Het was merkbaar, ik was wat positiever en keek misschien op een andere manier naar dingen. Ook was ik iets opgewekter. Ik kan alleen niet zeggen dat ik er echt van onder de indruk was, dit ga ik niet vaker doen denk ik. Binnenkort zal ik ook laten horen hoe het met 2C-P is bevallen.
Klik om te vergroten...
Het bevalt me eigenlijk best goed, het is in ieder geval overduidelijk merkbaar. Ik voel me enthousiast, heb net een aantal uur een online cursus thermodynamica gevolgd, omdat ik het idee heb dat me dat in mijn minor (waar de medestudenten dus het vak thermodynamica gehad hebben) van pas komt. Ik begin wel te snappen wat Cheiron met "gewoon een goede dag" bedoeld. Het voelt niet geforceerd, geen bodemloze put gemaakte energie om mee te concentreren, maar gewoon het extra zetje om ergens aan te beginnen en wat extra voldoening uit de dingen die je doet of de dingen die om je heen zijn. :)

Jammer dat je 2C-B trial niet beviel trouwens, wat denk je meer met een 2C-P microdosering te kunnen bereiken?

Psychedelibee zei:
Fool zei:
Een kwartiertje geleden 1/8'ste zegel onder mn tong gelegd, ben benieuwd. Heb wel het idee dat ik me al wat rustiger en toch meer gefocussed voel dan normaal.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd! Vanwaar zo laat op de dag eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Omdat ik het eerst nog niet tijdens mijn college wou proberen (was nog enigszins sceptisch over wat zo'n dosering met mij zou doen) en mijn ritme zo verpest is dat ik denk dat ik 's ochtends door het effect heen zou luieren en er minder baat bij zou hebben.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi dat het zo goed bevalt. Ik moet dit ook echt een keer gaan proberen binnenkort. Ik snap dat je het niet tijdens college wilde doen, ik zelf zou het ook niet op werk willen doen de eerste keer in ieder geval.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Mooi dat het zo goed bevalt. Ik moet dit ook echt een keer gaan proberen binnenkort. Ik snap dat je het niet tijdens college wilde doen, ik zelf zou het ook niet op werk willen doen de eerste keer in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Ik vind het in ieder geval wel een aanrader. Ik heb nu 1/8e van zegels geadverteerd op 160µg en ik moet zeggen dat ik ook niet meer dan deze dosering zou willen nemen! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Mooi dat het zo goed bevalt. Ik moet dit ook echt een keer gaan proberen binnenkort. Ik snap dat je het niet tijdens college wilde doen, ik zelf zou het ook niet op werk willen doen de eerste keer in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Ik vind het in ieder geval wel een aanrader. Ik heb nu 1/8e van zegels geadverteerd op 160µg en ik moet zeggen dat ik ook niet meer dan deze dosering zou willen nemen! :)
Klik om te vergroten...
Zou je op deze dosering bijvoorbeeld ook naar college kunnen nu je dit geprobeerd hebt of zou je dan toch minder nemen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moet zeggen dat ik erover aan het nadenken ben of ik dat morgen ga proberen of niet. Dan heb ik maar één college en die begint om kwart voor 11, dus een veel idealere situatie kan ik niet bedenken. :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fijn dat het bevalt. Ik wil het eigenlijk nu echt ook doen. Morgen is voor mij een goeie dag. Heb van alles te doen maar ook wel te behappen dingen. En hoef niet te rijden verder.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben benieuwd wat je gaat doen! In principe was ik vrij voorzichtig omdat ik wou weten hoe zo'n dosering aanvoelde, maar als je je dosering een beetje safe speelt zou het (imo) best op een dag moeten kunnen waarin je een beetje speling hebt in tijd e.d. Mits je je hierzelf natuurlijk prettig bij voelt! :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je met zo'n microdosering trouwens vergrote pupillen? Dat had ik namelijk wel op 60 microgram en dat is al niet zo'n hoge dosering. Het moet wel een beetje stealthy zijn. :wink:

Ik was er eerst een beetje tegen, maar dit lijkt me toch wel interessant om eens te proberen. Ook echt op het werk dan, aangezien ik werk heb waar ik aan van alles en nog wat moet denken en multi-tasken, zou LSD wel een zeer geschikte drug zijn om daarbij te proberen. Gewoon om eens te kijken hoe dat gaat. Lijkt me trouwens nog steeds wel minder als je dit een paar dagen zou doen en mensen merken hoe goed je het doet op je werk en daarna (wanneer je het niet meer neemt) zouden vragen wat er mis met je is, omdat je het allemaal niet zo goed meer doet. :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Ben benieuwd wat je gaat doen! In principe was ik vrij voorzichtig omdat ik wou weten hoe zo'n dosering aanvoelde, maar als je je dosering een beetje safe speelt zou het (imo) best op een dag moeten kunnen waarin je een beetje speling hebt in tijd e.d. Mits je je hierzelf natuurlijk prettig bij voelt! :)
Klik om te vergroten...

Ik heb nu net 1/8 zegel onder mijn tong liggen. Ik stond redelijk uitgerust op ga nu lekker douchen met de zegel onder mijn tong en zien wat er gebeurd. Heb van alles te doen maar ook met niet al te veel haast.

Mindless zei:
Heb je met zo'n microdosering trouwens vergrote pupillen? Dat had ik namelijk wel op 60 microgram en dat is al niet zo'n hoge dosering. Het moet wel een beetje stealthy zijn. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ga even kijken of ik dat heb. Maar 60mu vind ik nou niet echt microdosering haha.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Het bevalt me eigenlijk best goed, het is in ieder geval overduidelijk merkbaar. Ik voel me enthousiast, heb net een aantal uur een online cursus thermodynamica gevolgd, omdat ik het idee heb dat me dat in mijn minor (waar de medestudenten dus het vak thermodynamica gehad hebben) van pas komt. Ik begin wel te snappen wat Cheiron met "gewoon een goede dag" bedoeld. Het voelt niet geforceerd, geen bodemloze put gemaakte energie om mee te concentreren, maar gewoon het extra zetje om ergens aan te beginnen en wat extra voldoening uit de dingen die je doet of de dingen die om je heen zijn. :)
Klik om te vergroten...

Leuke idee om een cursus thermodynamica te volgen. Ik denk dat dat precies is wat ik zo fascinerend vind aan het microdoseren; ik had er normaal niet aan gedacht dat ik dat soort productieve dingen zou kunnen doen met LSD. Maar met een microdosering is het voor mij juist extra boeiend, ik kan er dieper ingaan, het onderwerp van meer kanten doorgronden. Klinkt als precies de goede dosering die je hebt gevonden :)

Fool zei:
Omdat ik het eerst nog niet tijdens mijn college wou proberen (was nog enigszins sceptisch over wat zo'n dosering met mij zou doen) en mijn ritme zo verpest is dat ik denk dat ik 's ochtends door het effect heen zou luieren en er minder baat bij zou hebben.
Klik om te vergroten...

Ik slaap eigenlijk +12 uur na LSD niet, ook niet na een microdosering. Tegelijkertijd kan het sochtends juist een goede boost zijn om wakker te worden; beter dan koffie :) College lijkt me voor een eerste keer ook niet ideaal; maar ik kan me voorstellen dat je daar nu anders over denkt, na deze kennismaking? Ik kan me voorstellen dat college met de juiste dosering juist boeiender wordt.

Psychedelibee zei:
Ik moet dit ook echt een keer gaan proberen binnenkort
Klik om te vergroten...
bobsacamano zei:
Ik wil het eigenlijk nu echt ook doen.
Klik om te vergroten...
Allemaal aan de microdosis. Iets met schapen en een dam :grin: :rock:

Fool zei:
Ik moet zeggen dat ik erover aan het nadenken ben of ik dat morgen ga proberen of niet. Dan heb ik maar één college en die begint om kwart voor 11, dus een veel idealere situatie kan ik niet bedenken. :P
Klik om te vergroten...

:) je beantwoord mijn vraag hierboven al. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen!

Mindless zei:
Heb je met zo'n microdosering trouwens vergrote pupillen? Dat had ik namelijk wel op 60 microgram en dat is al niet zo'n hoge dosering.
Klik om te vergroten...

Heb ik op die lage doseringen niet. Hoewel ik wel altijd denk dat iedereen moet weten dat ik 'on acid' ben, maar eigenlijk schijnt het nooit op te vallen. "remember, no one knows you're on acid"

Mindless zei:
Ik was er eerst een beetje tegen, maar dit lijkt me toch wel interessant om eens te proberen. Ook echt op het werk dan, aangezien ik werk heb waar ik aan van alles en nog wat moet denken en multi-tasken, zou LSD wel een zeer geschikte drug zijn om daarbij te proberen. Gewoon om eens te kijken hoe dat gaat. Lijkt me trouwens nog steeds wel minder als je dit een paar dagen zou doen en mensen merken hoe goed je het doet op je werk en daarna (wanneer je het niet meer neemt) zouden vragen wat er mis met je is, omdat je het allemaal niet zo goed meer doet. :P
Klik om te vergroten...

Als je een beetje ervaring hebt en weet met welke microdosis je goed functioneert, dan kan het zeker de moeite waard zijn. Ik las op reddit een verhaal van iemand die ergens bij sales werkte en zijn +30% verhoging in sales zag als direct gevolg van de microdoseringen :) desondanks denk ik dat het anderen nooit zo heel sterk opvalt. Het meest boeiende van de LSD vind ik dat er wel degelijk een soort 'leer-residu' overblijft. De dingen die ik anders doe en oppik zijn de dag erna niet zomaar verdwenen, maar blijven min of meer toegankelijk.

bobsacamano zei:
Ik heb nu net 1/8 zegel onder mijn tong liggen. Ik stond redelijk uitgerust op ga nu lekker douchen met de zegel onder mijn tong en zien wat er gebeurd. Heb van alles te doen maar ook met niet al te veel haast.
Klik om te vergroten...
Ik ben heel benieuwd. Leuk dat er zoveel mensen mee gaan experimenteren! Fadiman is trouwens nog steeds op zoek naar mensen die mee willen doen met zijn onderzoek. Dus als het je leuk lijkt om 30 dagen een log bij te houden van je ervaringen (waarbij hij ook geinteresseerd is in ervaringen van mensen die afwijken van het 3-dagen-protocol) dan kun je zo meedoen. Je ervaringen worden dan meegenomen in zijn wetenschappelijke studie :) Je kunt hem gewoon mailen op jfadiman apenstaart gmail.com en dan stuurt hij je een handleiding etc.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tot op dit moment is het allemaal heerlijk. Ik heb echt een fijne productieve dag. Ik ben heel vrolijk maar niet overdreven zoals bij een normale dosis. Ik vroeg mijn vriendin om even samen te lunchen in haar pauze en mijn fietsrit door zonnig Amsterdam was geweldig. Samen geluncht en haar even ingelicht over mijn expirimentje en ze vond het geweldig grappig. Op het moment dat ik het haar vertel voel ik ineens veel meer de LSD in mijn lijf. Dat ebde daarna weer weg.

Ik erger me minder aan dingetjes op straat zoals toeristen. Maar een volwassen man in een pak op een stepje vind ik nog steeds een sukkel haha.

Ben iets gevoeliger qua zintuigen en ben heel blij met mijn noicecanceling headset met lekkere muziek

los ballos ik ga weer lekker werken :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
En je doppen Bob? :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niks mee aan de hand. Als het goed is heb ik 18,75mu in mijn systeem. Al met al zit ik nu in een soort comedown als je het zo mag noemen. Ik kan nu wel goed merken achteraf dat ik best wel gestimuleerd was. Ik was heel gedreven en had niet echt het geduld om even niks te doen. Maar goed dat was ook net niet de bedoeling :P

Ik zie dit echt wel als een enorm voordeel. Ik heb ook echt wel gewerkt op ritalin en dergelijke stoffen en dat was op zich best fijn alleen de comedown deed je geen klap meer. Dit is allemaal veel subtieler en relaxter maar wel een bak energie.

Helaas niet echt de creatieve kant van mijn werk gedaan maar meer operationeel. Dus ik ga binnenkort sowieso weer een keer proberen.


Mindless zei:
En je doppen Bob? :wink:
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm, best wel interessant dan.

Ik had het vandaag wel even kunnen gebruiken. Tjongejonge wat een drukte weer op 't werk. Ik kan me zo voorstellen dat een lage dosis lsd je dan goed scherp houdt.

En wat Cheiron zegt over dat er een soort 'leer-residu' overblijft is ook wel een pre. Dat zorgt er misschien voor dat je er niet snel afhankelijk van wordt.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#17
bobsacamano zei:
Niks mee aan de hand. Als het goed is heb ik 18,75mu in mijn systeem. Al met al zit ik nu in een soort comedown als je het zo mag noemen. Ik kan nu wel goed merken achteraf dat ik best wel gestimuleerd was. Ik was heel gedreven en had niet echt het geduld om even niks te doen. Maar goed dat was ook net niet de bedoeling :P

Ik zie dit echt wel als een enorm voordeel. Ik heb ook echt wel gewerkt op ritalin en dergelijke stoffen en dat was op zich best fijn alleen de comedown deed je geen klap meer. Dit is allemaal veel subtieler en relaxter maar wel een bak energie.
Klik om te vergroten...

Ja, de comedown is zeker in vergelijking met ritalin veel zachter. Een ander verschil met ritalin: met ritalin ga ik ook aan de slag met dingen die ik anders uitstel. De saaie klusjes, zeg maar. Met een microdosering LSD is dat heel wisselend. Energie is er volop, maar ik heb ook sterk een hang naar nieuwe, andere, frisse, onverwachte invalshoeken. Daarom voor mij LSD dus beter bij iets wat wat creatievers vraagt, studie of werk met een uitdagend probleem. Maar het klinkt als een heel geslaagd experiment, mooi te lezen!

Helaas niet echt de creatieve kant van mijn werk gedaan maar meer operationeel. Dus ik ga binnenkort sowieso weer een keer proberen.
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd hoe dat bevalt!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook mijn college was niet extra wazig ofzo, juist wel inspirerend. Helaas net als altijd nog iets te ingewikkeld zonder voorkennis. :P

Ik krijg er trouwens geen vergrootte pupillen van. :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu aan het eind van mijn dag kan ik wel een conclusie trekken.

1. De opkomst

Na het innemen voel je je eigenlijk net als normaal acid innemen maar dan veel veel subtieler. Ietsje onrustig en een energie die je niet helemaal goed kan plaatsen. Maar wel lekker je hebt een soort van "ik ben benieuwd wat de dag me gaat brengen gevoel"

2. De piek

De 4 tot 6 uur na de eerste waren subliem. Ik kreeg heel veel shit gedaan en had overal zin in. Ik kakte niet in was heel vriendelijk en ik straalde dat blijkbaar ook uit naar mensen want ik kreeg veel deuren geopend vandaag.

Ook een paar hele goede werkgesprekken gehad over waar ik met mijn carriere heen ga en wil en daar zijn ook mooie dingen uit voort gekomen.

Wel soms het gevoel van onrust gehad. Ik moest dingen blijven doen niet omdat ik er anders naar van werd maar omdat ik gewoon heel graag dingen wou doen. Het kon dus wel zijn dat ik daarom soms een soort onrust had al was dit heel minimaal.

3. De comedown

De hele tijd had ik dus het gevoel dat ik heel nuchter was tot ik in de comedown kwam. Ik had dus tijdens de piek heel sterk het gevoel "ik zou nu prima kunnen rijden" In de comedown kom je er achter dat je echt wel onder invloed was. Tijdens de comedown werd ik wat moe en had ik meer behoefte aan een beetje rust in mijn hoofd.

Nu 12 uur na inname voel ik nog wel een soort van stimulatie in de vorm van een wat lichter opgeruimder hoofd dan normaal. Ik ben wat moe maar niet anders dan na een dag lang werken. Ik moet eigenlijk nog even de keuken opruimen en vind het ook niet zo erg dat even te doen.

4. En nu verder...

Ga ik dit vaker doen? Ja absoluut ik weet niet of ik het net als Fool morgen meteen weer zou doen ik ben even benieuwd wat het met me heeft gedaan zeg maar "the day after" Maar de drie dagen interval ben ik wel heel benieuwd naar. Dat betekend ook dat ik het moet doen als ik full-on aan het werk ben (creatieve job) en dan denk ik wel dat ik een heel iets lagere dosis neem dan 1/8e

Thanks andere microdoseerders voor dit topic en de waardevolle discussie die hier is ontstaan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
2C-B lijkt me niet alleen qua werkingsduur niet echt geschikt, maar ook niet qua werking zelf. Alleen LSD heeft mij ooit het gevoel gegeven dat ik intellectueel verander in positieve zin: Sneller verbanden zien, dieper dingen kunnen analyseren, beter kunnen multi-tasken, beter kunnen focussen op waar je in je gedachten mee bezig bent. Dat soort dingen. Dat heb ik niet echt met andere tripmiddelen gehad en al helemaal niet met 2C-B. Maar ja, misschien dat dat bij anderen anders is(?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."