#1
Ik heb 1 bad trip gehad die ik nooit ga vergeten. Ik heb me werkelijk in mijn leven nog nooit zó slecht gevoeld, en dat komt van iemand die de nodige antidepressiva achterover heeft geslagen in het verleden. Alhoewel heftig, was het leerzaam en heeft het me wakker geschud. Daarnaast, als ik me nu eens wat minder voel, heb ik een referentiekader van hoe ik me óók heb gevoeld (tijdens die bad trip dus).
Het punt van een bad trip is dat je bad gaat omdat je buiten je comfortzone terecht komt. En met bijvoorbeeld truffels gaan er soms nou eenmaal deurtjes ongewild open, terwijl je die het liefst dicht had gehouden. Echter kun je daardoor juist weer nieuwe inzichten op doen en alles vanuit een andere toestand bekijken.
Of ik het nog eens wil? Nee, dat niet.
EDIT: Ik moet wel zeggen, je moet wel openstaan voor de informatie die je krijgt uit een bad trip. Een vriendin van me kon er niet mee omgaan, daar heb ik uiteindelijk een heel pakje druivensuiker in gegooid tot ze wat kalmeerde.
Het punt van een bad trip is dat je bad gaat omdat je buiten je comfortzone terecht komt. En met bijvoorbeeld truffels gaan er soms nou eenmaal deurtjes ongewild open, terwijl je die het liefst dicht had gehouden. Echter kun je daardoor juist weer nieuwe inzichten op doen en alles vanuit een andere toestand bekijken.
Of ik het nog eens wil? Nee, dat niet.
EDIT: Ik moet wel zeggen, je moet wel openstaan voor de informatie die je krijgt uit een bad trip. Een vriendin van me kon er niet mee omgaan, daar heb ik uiteindelijk een heel pakje druivensuiker in gegooid tot ze wat kalmeerde.
