Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychedelibee zei: Met zo'n crackpijpje is de kans heel groot dat je DMT verbrand ipv verdampt. Dit komt omdat wanneer de DMT in direct contact staat met het glas de temperatuur te snel zal toenemen. Ik zelf heb een pijp met een open kop en in die kop heb ik een soort van staalspons gepropt. Ik laat dan eerst heel voorzichtig mijn DMT vloeibaar worden zodat het in die staalspons kan trekken, op die manier verklein je de kans op verbranden. Zodra dat gebeurt is kun je de DMT laten verdampen en de rook inademen. Zie dit topic voor tips over hoe je je pijp kunt bouwen: https://drugsforum.nl/threads/hoe-rook-ik-de-dmt-en-in-wat-voor-pijp-het-handboek.13166/ Verder blijft DMT verdampen een kunst die je moet leren, dus ga er maar vanuit dat je de eerste keer niet bijzonder veel succes hebt. De eerste paar keer moet je dus echt als oefenen zien en gebruik dan ook niet te hoge doseringen want dat is zonde van je DMT. Klik om te vergroten... ik heb opzoekingswerk gedaan en het werkt met dat pijpje als je de lighter 2 cm ervan houd maar nu weet ik nie hoelang de lighter eronder moet houden, hoe zie je wnr je dmt allemaal is verdampt ? Het mislukken van de DMT zou zeer teleurstellent zijn"
"Psychedelibee zei: Het kan waarschijnlijk ook wel met zo'n crackpijpje, maar de kans dat je je DMT verbrand is wel veel groter. Als glas eenmaal opwarmt wordt het ook heel snel heet en dat is funest voor je DMT. Klik om te vergroten... Ik ga testen doen voor dak de DMT doe, kga kijken hoe heet glas word als het tussen 50-70 graden is moet oké zijn"
"Bedankt voor de reacties, dat substraat was de belangrijkste reden waarom ik vroeg wat ik allemaal moest opeten, ik heb altijd gehoord dat paddos meer magisch zijn dan LSD wat ook de reden is dat ik dit zo graag wil doen. op de foto zie je 4,5g - 5g is dit genoeg voor 2 mensen ? (ik weeg 60kg) + is tripsitter nodig ? ik kan altijd goed alleen functioneren onder LSD (tenzij plots iemand me zou aanspreken ) ook bij bad trips heb ik mezelf bijéén kunnen houden, ik heb gewoon 1 iemand gebeld om mij gerust te stellen."
"Het is me succesvol gelukt om het juist te doen! *Mindblowned*"
"Het komt van een vriend, hij kweekt om de 3 maanden paddos en heeft het gedroogd voor mij. Is het mogelijk om het te zien of het goed gedroogd is of niet?"
"Ontdekkingsreiziger zei: Denk jij dat het met truffels nodig is om een hogere dosering te nemen om dezelfde effecten te krijgen qua visuals? Natuurlijk spelen hier een heleboel factoren in mee, maar ik heb gemerkt dat ik na de eerste echt harde trip met super veel visuals (15g atlantis truffels) nooit meer die visuals heb gehad. De keren daarna heb ik ook 15 gram genomen en zelfs al een keer 20 gram, maar de trips waren niet persee sterker. Jij ervaring met hoe ik die visuals weer op kan roepen? Klik om te vergroten... High Hawaiians Truffels zijn vrij sterke truffels op vlak van visuals, ik heb daar een kleine portie van geprobeerd en ik zag toch aardig wat dingen bewegen terwijl het een zeer kleine portie was."
"acht.zes zei: Ik heb precies hetzelfde. Klik om te vergroten... Ik heb 1 keer een tripsitter gehad en ik vond het eerder awkard om dat ik op mijn trip concentreerde en dat die persoon in stilte daar naast zat en ik had ook eens LSD gedaan op een festival en ik vond iedereen zeer vreemd behalve mijn vriendengroep die ook aan het trippen waren."
"acht.zes zei: Ik zou wel eens een keer een tripsitter willen hebben bij een Salvia binge. En dan gewoon elkaar afwisselen. Ik vind dit enorm interessant spul maar ik durf niet in me eentje lol. Klik om te vergroten... Dit was ik ook van plan met DMT, aangezien het maar 10min. duurt, maar ik wacht nog effe voordat ik DMT ga doen maar het is waarschijnlijk wel dit jaar!"
"Roze olifant zei: Ik heb wat meer ervaring met psilocybine dan met LSD (hoewel LSD wel op relatief hogere dosis). Ik weet dus niet in hoeverre ik de één op één vergelijking betrouwbaar mag maken, maar op basis van de ervaring dié ik heb voeg ik me grotendeels bij Mindless. De visuals van psilocybine en LSD zijn heel anders van aard, vind ik. Die van psilo doen inderdaad 'natuurlijker' en ronder aan terwijl LSD kunstmatiger, scherper, hoekiger, overkomt. Ik vind het verder lastig uit te leggen wat er precies zo verschillend is, maar ze ademen gewoon een heel andere sfeer uit. Ik denk dat als je me tien seconden in een random trip zou dumpen, dat ik in die korte tijd op basis van de visuals zou kunnen raden of het om psilo of LSD gaat, zo anders vind ik ze. Zelf heb ik ook het idee - maar dit kan dus toeval zijn geweest omdat ik nog niet zo'n heel uitgebreide ervaring heb - dat voor mij CEV's van psilo complexer zijn dan die van LSD, en de OEV's van LSD complexer dan die van psilo. Op psilo heb ik echt hele nieuwe werelden zien verschijnen met mijn ogen dicht. Terwijl ik op LSD juist met mijn ogen open sublieme kunstwerken heb gezien met extreem veel detail. Ik kan niet zeggen wat ik mooier vind. Beide geven prachtige visuele effecten, en het verschilt ook weer per keer. Veel plezier! Als je LSD kan waarderen, zelfs op hoge doseringen, dan zul je paddo's waarschijnlijk ook interessant vinden. Een tripsitter is m.i. niet nodig daarbij, zeker niet met jouw ervaring. Klik om te vergroten... Ik heb het ondertussen gedaan samen met een vriend, we liepen over straat met dekentjes om half één in de nacht en de visuals waren anders, ook de sfeer was ander dan bij LSD het gevoel enz. vond ik zelf leuker. Telkens wanneer we een oprit passeerden waren we verblind door het licht dat aan ging Mijn vriend zei tegen elk huis dat het lelijk was en dat een huis van hout moest bestaan met veel natuur rondom."
"Roze olifant zei: Nice! Klinkt goed. Je vond het leuker dan LSD dus? Voor welke dosis was je uiteindelijk gegaan? Klik om te vergroten... Het beste was dat het maar 2,3g was dus ik kijk zeker uit naar 3-4g !!! Ik heb ook ontdekt dat er 2 verschillende LSD soorten bestaan, california needlepoint en california sunshine. De Cali Sunshine is meer een feest trip, sterke blije visuals en een licht gevoel in het lichaam. Het Cali Needlepoint is de zuiverste van allemaal, zeer duidelijke visuals, minder tot geen body-high. tot nu toe neem ik meestal 220uq California Sunshine dus ik kijk ook eens uit naar de needlepoint."