Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Bewaren

LSD Bewaren

90 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jari zei:
Goedenacht mede forum gebruikers.
Ik heb dus wat LSD gehaald en mij is verteld bewaar donker (aluminium folie) en in de vriezer.
Helaas kan ik het niet tussen de broden van mn moeder stoppen. Woon nog thuis.
Ik bewaar het donker in de folie in mijn kast.
Hoe lang blijft het goed? Nog anderen tips wat ik kan doen?
Of zeg je snel gebruiken want blijft niet lang goed.

Benieuwd naar hoe jullie het bewaren en naar jullie informatie/meningen.

Alvast bedankt voor de moeite en tijd.

Blijf testen en veilig gebruiken!
Klik om te vergroten...
Als je het in een grip zakje doet, vervolgens in een aantal lagen aluminium folie doet, daarna in iets van een stoffen doek of iets dergelijks en dan in een kast of doos ergens op een donkere plaats neerlegt dan kan je echt nog wel een aantal jaren bewaren.

niet steeds openen en bekijken, gewoon lekker laten zitten en alleen pakken als je ze nodig hebt.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenacht mede forum gebruikers.
Ik heb dus wat 🎫LSD🎫 gehaald en mij is verteld bewaar donker (aluminium folie) en in de vriezer.
Helaas kan ik het niet tussen de broden van mn moeder stoppen. Woon nog thuis.
Ik bewaar het donker in de folie in mijn kast.
Hoe lang blijft het goed? Nog anderen tips wat ik kan doen?
Of zeg je snel gebruiken want blijft niet lang goed.

Benieuwd naar hoe jullie het bewaren en naar jullie informatie/meningen.

Alvast bedankt voor de moeite en tijd.

Blijf testen en veilig gebruiken!^_^
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Als je het in een grip zakje doet, vervolgens in een aantal lagen aluminium folie doet, daarna in iets van een stoffen doek of iets dergelijks en dan in een kast of doos ergens op een donkere plaats neerlegt dan kan je echt nog wel een aantal jaren bewaren.

niet steeds openen en bekijken, gewoon lekker laten zitten en alleen pakken als je ze nodig hebt.
Klik om te vergroten...
hoeveel lagen ongeveer denk je? 2? 3? 4? en een doek is gewoon goed? het zijn er best wel een paar dus zal wel aantal keer open gaan maar daarna ook meteen dicht. en klopt het ook dat je het niet met je handen moet aanraken? wegens afbreken van de stof?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jari zei:
hoeveel lagen ongeveer denk je? 2? 3? 4? en een doek is gewoon goed? het zijn er best wel een paar dus zal wel aantal keer open gaan maar daarna ook meteen dicht. en klopt het ook dat je het niet met je handen moet aanraken? wegens afbreken van de stof?
Klik om te vergroten...
2 is in principe goed, maar 4 is beter.
LSD is een uiterst gevoelige stof, als daar licht op komt of vocht of vet dan gaat het kapot. Dus als je er met je handen aan komt is dat inderdaad niet goed.

En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
2 is in principe goed, maar 4 is beter.
LSD is een uiterst gevoelige stof, als daar licht op komt of vocht of vet dan gaat het kapot. Dus als je er met je handen aan komt is dat inderdaad niet goed.

En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
Klik om te vergroten...
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jari zei:
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Klik om te vergroten...
Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jari zei:
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Klik om te vergroten...
Gewoon doorslikken
Doe ik altijd
Werkt even prima
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.
Klik om te vergroten...
Ervaren mensen weten vaak meer dan google haha. maar toch bedankt
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb mijne gewoon in gripzakje ingewikkeld met aluminium folie en dan in een envelop in een boek op de boekenplank.

Zijn ook mensen die het jaren in de portemonnee hebben zitten voor jaren en dan gewoon nog flink trippen op de zegels.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik had mijn zegels 2 jaar geleden gekocht de echte LSD ook gekregen in silverfolie maar omdat ik de dealer niet vertrouw met de doseringen, 1p LSD besteld, deze ook in een gripzakje en dat grip zakje in een zwart anti licht zakje verborgen in een laptop tas, ik ben er wat ruwer mee omgegaan dus bestel binnenkort nieuwe en ga het ook in de silverfolie leggen..

-250 ug is een flinke dosis als deze zegels daadwerkelijk 250 zijn, en je heb al wel wat ervaring met tripmiddelen ken je hem met een (pincet) en schaar door knippen of dubbel vouwen en scheuren lijkt me ook, voor 125+- ug als eerste keer lijkt het me goed te doen om kennis te maken(ALS je al ervaring heb met andere middelen en weet hoe het is om flink te trippen)
anders gewoon lekker 100 doen’ mijn eerste keer was 150 en vond ik een perfecte dosering wel intenst maar niet TE intens

NIET door slikken, die fout maakte ik en hij kickte na 2-3 uur pas in leg het 10-20 minuten onder je tong en slik hem dan pas door
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
Klik om te vergroten...
Dat is helemaal geen klets acid kan je gewoon door je huid opnemen hoor. (Kennelijk is dit niet waar)
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#12
mitchieee zei:
ik had mijn zegels 2 jaar geleden gekocht de echte LSD ook gekregen in silverfolie maar omdat ik de dealer niet vertrouw met de doseringen, 1p LSD besteld, deze ook in een gripzakje en dat grip zakje in een zwart anti licht zakje verborgen in een laptop tas, ik ben er wat ruwer mee omgegaan dus bestel binnenkort nieuwe en ga het ook in de silverfolie leggen..

-250 ug is een flinke dosis als deze zegels daadwerkelijk 250 zijn, en je heb al wel wat ervaring met tripmiddelen ken je hem met een (pincet) en schaar door knippen of dubbel vouwen en scheuren lijkt me ook, voor 125+- ug als eerste keer lijkt het me goed te doen om kennis te maken(ALS je al ervaring heb met andere middelen en weet hoe het is om flink te trippen)
anders gewoon lekker 100 doen’ mijn eerste keer was 150 en vond ik een perfecte dosering wel intenst maar niet TE intens

NIET door slikken, die fout maakte ik en hij kickte na 2-3 uur pas in leg het 10-20 minuten onder je tong en slik hem dan pas door
Klik om te vergroten...
heb vaak 2cb gedaan. keta, miauw xtc, coke etc ook. en keta met miauw heeft me lijp laten hallucineren zag allerlij dingen en vond t wel leuk. wanneer anderen maybe bad zouden gaan
D
De-Amfeta-BoerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou 1 ding weet ik wel, ik heb laatst 3 zegels uit de kast getrokken na 4 jaar, ingewikkeld in alu folie maar niet gekoelt, en ze uiteindelijk alle 3 dezelfde dag genomen en vrij weinig gemerkt.. jammer genoeg. Ik had op eem geven moment wel het idee dat het ging werken, als ik naar de muren keek en me heel erg ging concentreren/focussen zag ik iets in de patronen wat je heel liht met truffels kon vergelijken, maar zodra ik naar een beeldscherm of iets keek was het weer weg. Dus er zit tog zeker wel een limiet van een jaar a 2 jaar aan denk ik
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jari zei:
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Klik om te vergroten...
Ik neem altijd gewoon een hele zegel (of soms meerdere). Eigenlijk heb ik nooit geweten hoeveel LSD er op de zegel zit, dat is praktisch haast onhaalbaar. Het lijkt er wel op dat de hoeveelheid LSD op zegels meestal overschat wordt.

250 microgram is wel een aardig hoge dosis ja. Dan heb je wel een vrij complete LSD-ervaring zeg maar. Maar het is nog niet zoveel dat je compleet in een fractalzee verdwijnt of dat je een out-of-body-experience krijgt van meerdere uren. Persoonlijk heb ik echt een hekel aan net-niet trippen. Dus mijn voorkeur gaat wel naar liever iets meer LSD dan iets te weinig. Maar dat is een persoonlijke voorkeur. In het begin is het beter om te voorzichtig te zijn en dan je verlies te nemen als het niet zo goed bevalt. Want je weet nog niet hoe je reageert op zo'n psychedelische ervaring.

Zegels met pincet enzo oppakken zou ik alleen adviseren als je bijvoorbeeld zegels ronddeelt en zelf niet wil gaan trippen. Maar als je doel is om de zegel in te nemen... ach. Over het algemeen wordt de LSD sublinguaal ingenomen (via speekselklieren), maar als je de zegel doorslikt dan werkt het eigenlijk net zo goed. Bij sublinguale inname kan je wel iets eerder de effecten merken.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hou er ook zeker rekening mee dat de gemiddelde LSD lang niet in de buurt komt van 250ug. Dealers doen er graag een schep (of 10) bovenop.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snoozerboy5000 zei:
Dat is helemaal geen klets acid kan je gewoon door je huid opnemen hoor.
Klik om te vergroten...
Dit is helemaal niet waar, en het wordt tijd dat we kappen met dit soort indianenverhalen. Opnemen via de huid is een heel complexe manier van toedienen. Ook met pleisters van nicotine of fentanyl, het is echt niet zo dat er gewoon een druppel op zit en die gezellig door je huid heen verhuist. Het heeft met ionen, atomen, elektronen, schillen, covalente bindingen, mol, dat soort dingen te maken,

@Neo-Shulginist back me up here, bro. En als je echt even wilt shinen kan je misschien wat meer uitleggen hoe die pleisters op de huid werken, want ik weet niet exact hoe het werkt maar ik heb er vaak over gelezen.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Dit is helemaal niet waar, en het wordt tijd dat we kappen met dit soort indianenverhalen. Opnemen via de huid is een heel complexe manier van toedienen. Ook met pleisters van nicotine of fentanyl, het is echt niet zo dat er gewoon een druppel op zit en die gezellig door je huid heen verhuist. Het heeft met ionen, atomen, elektronen, schillen, covalente bindingen, mol, dat soort dingen te maken,

@Neo-Shulginist back me up here, bro. En als je echt even wilt shinen kan je misschien wat meer uitleggen hoe die pleisters op de huid werken, want ik weet niet exact hoe het werkt maar ik heb er vaak over gelezen.
Klik om te vergroten...
Ik las eerst dit: How easily can it be absorbed thru the skin : LSD (reddit.com)

en toen dit : Can LSD really be absorbed through your fingertips? And if so, how potent is it? - Quora

My bad
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Lekker, en plop moet ook mee doen als ze die alientekkel maar thuislaat. Daar krijg ik nachtmerries van.
Klik om te vergroten...
Eerst netjes vragen he. Geen kaas zonder consent.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Gladjakkert
Hij haalt de chickies binnen met zijn pink
Eke scjatje in ander stadje

Kleine stouterik dat je er bent
Klik om te vergroten...
Max een uur rijden hoor. Ga niet helemaal naar Groningen of Maastricht ofzo, hoor..
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Rustig maar @ljuv. Rotjeknor red ik wel binnen het uur...
Klik om te vergroten...
Je laat het godverdomme. Gevaar op de weg jij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."