#1
Misschien meer een intense afterglow.
Wat is het experiment? Hoop niet dat je van plan bent 10 mg LSD te nemenIk ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met het trippen op 100x de normale LSD dosis. Mag ook minder zijn, maar ik zoek echt mensen die een overdosis ervaring hebben gehad. Ik zou ze graag een aantal vragen willen in voorbereiding op mijn 100x experiment.
Ik ken niemand die in een keer 10 gram lsd nam en die zal ik ook nooit ontmoeten en jij ook niet.Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met het trippen op 100x de normale LSD dosis. Mag ook minder zijn, maar ik zoek echt mensen die een overdosis ervaring hebben gehad. Ik zou ze graag een aantal vragen willen in voorbereiding op mijn 100x experiment.
Hij heeft het niet over 10.000 microgram maar over 10,000 milligram.Lol wtf. Ik ken iemand die 1000ug heeft gedaan maar 10000ug lijkt me wel gestoord.
Denk dat je dan een mindfuck of een bad trip heb, dat je nog eerder met een mes in je buik zit.
Op 300ug ging ik ff naar buiten en ik kwam vastzitten op het 3e verdiep omdat ik dacht dat ik op het 2e verdiep zat. Heb toen me pa gebeld en gezegd van doe het slot zo open van de deur maar ik zat gewoon op het 3e. Uiteindelijk met de trap 1 verdiep lager geweest en toen was de deur open. Maar als ik binnenging twijfelde ik hard van zie dat ik nu in een ander appartement zit.
Had het ff niet gezien. Maar 10000mg moet wel een dodelijke dosis zijn zoals je zei in je bovenstaande post.Hij heeft het niet over 10.000 microgram maar over 10,000 milligram.
100ug is geen normale maar een lichte dosering.Hij zegt eronder ook dat hij 100x een normale dosering bedoeld, dus hij zal 10.000 microgram bedoelen.
Er zijn ook de beruchte lsd fingerprints, maar wat daar echt van waar is...
www.changingperspective.info
drugsforum.nl
Of je dat nu wel of niet een normale dosering vindt, duidelijk is dat hij dat bedoeld met normaal, want 100 mg is een absurd hoge dosering en absoluut niet normaal. 100-150 ug is normaal voor de meeste mensen.100ug is geen normale maar een lichte dosering.
Dat wordt wel gezegd ja. Onder andere door mensen die zogenaamd lsd fingerprints (vinger nat maken en in de LSD dippen) hebben genomen. Dat er een 'plafond' is aan de LSD ervaring en dat je vanaf een bepaalde dosering niet nog heftiger gaat trippen. Dat plafond is bij psilocybine nog nooit gevonden.Is het niet zo dat er een bepaalde grens aan de effecten van LSD zit waardoor de trip niet versterkt wordt maar alleen verlengd?
Iedere keer als ik hoger doseer dan ga ik toch wel meer trippen en word die ook verlengd.Is het niet zo dat er een bepaalde grens aan de effecten van LSD zit waardoor de trip niet versterkt wordt maar alleen verlengd?
Je zit nog lang niet bij het plafond met een paar honderd microgram.Iedere keer als ik hoger doseer dan ga ik toch wel meer trippen en word die ook verlengd.
Dat denk ik ook niet.Je zit nog lang niet bij het plafond met een paar honderd microgram.![]()
Voor mensen lijkt de stof LSD niet erg 'giftig' te zijn, niet op een directe manier in ieder geval. In het boek van Hoffman zelf staat:Ik ken niemand die in een keer 10 gram lsd nam en die zal ik ook nooit ontmoeten en jij ook niet.
De LD50 van LSD (dat is de hoeveelheid waarvan de helft van de proefdieren sterft) ligt tussen de 0,3 en 50mg per kilo licghaamsgewicht, dat is nogal afhankelijk van de diersoort. Bij ratten is die 16,5mg/kilo, en als je dat om zou rekenen naar mensen zou dat betekenen dat een mens van 80 kilo 80 x 16,5mg = 1320mg, en dat zou betekenen dat je 50% kans hebt om te overlijden als je 1,32 gram LSD zou nemen. En dan lijkt me 10 gram LSD vrijwel zeker dodelijk. In de link staat overigens dat wetenschappers schatten dat 14mg LSD dodelijk is voor mensen.
Er is het overbekende verhaal van de vrouw die 550 keer een normale dosering nam omdat ze dacht dat het een andere drug betrof, maar daarmee heb je het wel gehad op wat stunters na die 10 tot 20 keer een normale dosering namen.
https://edition.cnn.com/2020/02/27/health/lsd-overdoses-case-studies-wellness/index.html
Zelf zit ik op 2 keer de normale dosering, en ik ken er die tot 5 keer de normale dosering namen en dan houd het toch echt een heel eind op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."