#1
J0rrit zei:Vraagje hier, compleet offtopic eigenlijk maar ook niet de moeite waard een nieuw topic te openen:
hoeveel 2cb moet ik inleveren ongeveer ( minimaal ) om een testuitslag te kunnen doen bij het testcentrum? Ik weet bij andere stoffen ( ketamine, mdma ) was een sleutelpunt genoeg voor een uitslag hoe of wat. Als ze de sterkte moeten checken ook nog is het meer, maar dat hoeft voor mij niet, is een sleutelpunt 2cb genoeg, anyone?
Gr,
Ik heb een keer een 20 mg capsule 2c-e ingeleverd, (gewoon lege capsule gevuld met 20 mg 2c-e), werd getest. Met 2c-e zal een cap met 20~ ook wel genoeg zijn.

