Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchadelijke gevolgen 2-CB

Schadelijke gevolgen 2-CB

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denk persoonlijk dat 2cb en lsd de minst schadelijk drugs zijn. Speed, mdma en alcohol heb je altijd de dagen erna wat brakheid, bij deze voel je je vaak herboren. 2cb is en blijft mijn favoriet :rock:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand enig idee hoelang de housbaarheidatum van 2cb is? Dus voordat het in sterkte afneemt? Duurt dat eeuwig ofzo ( stabile molecuul ) of juist niet?

En als ik dan toch bezig ben, hoe zit dit voor dmt?
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij is het onbeperkt houdbaar, ik doe al maanden met hetzelfde zakje en nog steeds is het elke keer weer geslaagd. Verhoogde tolerantie is wel waarneembaar, maar dat is te verwaarlozen als je genoeg tijd tussen de trips houdt.
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0rrit zei:
Iemand enig idee hoelang de housbaarheidatum van 2cb is? Dus voordat het in sterkte afneemt? Duurt dat eeuwig ofzo ( stabile molecuul ) of juist niet?

En als ik dan toch bezig ben, hoe zit dit voor dmt?
Klik om te vergroten...


ik heb mijn 2cb nu een maandje of negen liggen, de werking is nog prima
en dmt heb ik nu bijna een jaar, afgesloten op een donkere plek, en is ook nog steeds perfect
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flip Trip zei:
Iemand hier weleens prozac geslikt, dat bestaat ook pas sind eind jaren tachtig begin jaren negentig, veel van die drugs wat in pihkal en tihkal staan bestaan al langer. En drugs zoals mdma werden ook al heel veel gebruikt.
Klik om te vergroten...

Dit ben ik neit helemaal met je eens. Prozac wordt op de markt gebracht als medicijn. Niet in het illegale circuit. Dit wordt aan mensen voorgeschreven dus dat onderzoeken ze natuurlijk veel beter dan een 2c uit pihkal..
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Flip Trip zei:
Iemand hier weleens prozac geslikt, dat bestaat ook pas sind eind jaren tachtig begin jaren negentig, veel van die drugs wat in pihkal en tihkal staan bestaan al langer. En drugs zoals mdma werden ook al heel veel gebruikt.
Klik om te vergroten...

Dit ben ik neit helemaal met je eens. Prozac wordt op de markt gebracht als medicijn. Niet in het illegale circuit. Dit wordt aan mensen voorgeschreven dus dat onderzoeken ze natuurlijk veel beter dan een 2c uit pihkal..
Klik om te vergroten...


Ja opzich heb je gelijk dat ze het beter onderzocht is dan een RC van Shulgin, maar ik duidde vooral op de langdurige schadelijke gevolgen bij veelvuldig gebruik. Voor hierover echt duidelijkheid te krijgen moeten duizenden mensen het over langere periodes gebruiken, zoek maar eens op internet naar mensen met slechte ervaringen over prozac en lang niet iedereen die het vertelt op inet. Daarnaast moeten we de pharmaceutische industrie niet te veel vertrouwen, het grootste deel van onderzoek naar hun medicijnen doen ze zelf en ze willen natuurlijk niet zo graag negatieve resultaten naar buiten brengen. Ook vertrouw ik de FDA niet echt.

Je moet van zo een dingen nooit te veel nemen, dan zal er ook niet zo veel verkeerd gaan, een menselijk lichaam kan behoorlijk wat hebben.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
hee mensen,

ik lees hier dat 2c-b invloed zou hebben op je serotonine, echter is dit niet waar, 2c-b gaat op de serotonine receptoren zitten en doet het gewoon na, er word dus geen enkel (niet meer als de normale situatie) beetje serotonine opgebruikt...

groetjes (bron: ik zag het in een intervieuw van Sasha Shulgin op utube)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MotjeWhat zei:
mijn ervaring was dat ik na 3 dagen wakker te zijn op speed nog een zegeltje deed en dat het uiteindelijk omsloeg in totale paranoia...
Klik om te vergroten...

fijn he .... morgen weer ?

:hearteyes:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
MotjeWhat zei:
mijn ervaring was dat ik na 3 dagen wakker te zijn op speed nog een zegeltje deed en dat het uiteindelijk omsloeg in totale paranoia...
Klik om te vergroten...

fijn he .... morgen weer ?

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

*ahum*owned
M
MotjeWhatLid
01-01-2024, 00:00
#10
jah morgen is er nog een dag :grin:
maar nee, niks meer droppen na een nacht te hebben doorgehaald voor mij...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat kan wel hoor, maar hangt er net vanaf waar je van houdt :grin:
En hoe parra je al bent
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ik ook een keer gedaan LSD droppen na 2-3 nachten wakker, heb me nog nooit zo verrot en vertieft gevoeld.

Nee LSD moet je in mijn beleving alleen doen als je een tijdje sober bent en helemaal lichamelijk gezond en fit ben. Het liefst na een lange, lange nachtrust..! :hearteyes:
M
MotjeWhatLid
01-01-2024, 00:00
#13
zeg dat wel... twas ff iets te lang door gaan die keer... nu bijna een jaar geleden..
ik was daarna een half jaar gestopt met alles behalve roken en drinken, omdat ik sinds dat "incident" al para werd van een jointje... gelukkig is dat nu voorbij en drop ik nu lkkr op een feestje 2cb en vermaak ik me weer primaa :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."