Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromo Dragonfly

Bromo Dragonfly

167 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
:wink:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#2
??

DOB is 2,5-dimethoxy-4-bromoamfetamine.
Bromo Dragonfly is bromo-benzodifuranyl-isopropylamine.

Niet dezelfde stof.

Beide zijn amfetamines.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.erowid.org/chemicals/bromo_dragonfly/

Moeilijk hoor, iets opzoeken... :rolleyes:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarschijnlijk ligt ie nu nog in zijn eigen wereldje. :stoned:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nadat ik me vandaag helemaal heb verslapen en toch geen moer meer te doen had besloot ik om een van mijn Bromo Dragonfly zegels te nemen. Hij ligt nu onder mijn tong en ik zal proberen een trip report te schrijven, heb dit nog nooit gedaan en ik ben benieuwt in hoeverre mate ik hiervan van de kaart zal raken aangezien ik niet precies weet welke batch en welke dosering ik heb genomen. Dom? Meh, als je mijn andere posts hier op DF hebt gelezen zul je weten dat dit verreweg een van de minst domme acties is die ik ooit heb ondernomen. :P

Ik weet dat het heel lang kan duren voordat er iets gebeurt dus ik ga niet bijpakken, want de verhalen over overdosering zijn vrij heftig met zelfs een dissociatieve werking zoals bij Ketamine, DXM en PCP. :openmouth: Heeft er iemand anders ervaring met Bromo Dragonfly? Misschien tips van ervaren gebruikers? Ik hoor het wel. :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bonie Mahonie we hebben je nodig!
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gelukt ofzo?
Werkte het, heb je het overleefd?
Waarom schreef je niets meer?
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als dit maar goed afgelopen is, heb toch weleens mindere dingen gelezen over dit snoepgoed
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik leef nog. Dat was zekers een levens veranderende trip. :P Maar ik zeg niks. :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ah toe eem vent :tongueout:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet jij hoe ongerust we waren jonge(man/vrouw)! :openmouth: :openmouth:

Ik vind, dat je tenminste een beetje moet gaan vertellen :wink:.


Edit: je kunt nu wel je sig veranderen :rock: .
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben dus zeg maar "gek" geworden. Dat vonden mensen niet zo leuk, maar ik heb er geen problemen mee. Als je de wereld door nieuwe ogen bekijkt weet je ook gelijk weer waarom je doet wat je doet en gaat waar je gaat.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Report? Ben best nieuwsgierig, weer eens wat anders dan de stoffen die je elke week wel ziet langskomen bij de trip reports :)
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan dat niet opschrijven omdat ze me dan zouden opnemen in een gekkenhuis. :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had er 3 op in 'de' sauna, 3 x 1 mg geloof ik, ik had er 6.
Gelukkig heb ik er maar 3 genomen want ik ging na een uurtje maar steeds harder, ik versnelde in hyperdrive op weg naar de galaxy.

Het is bijna net zoals LSD maar dan totaal anders, duidelijk he ?
Ik zou zeker de Dragon Fly nemen als je hem kan krijgen.

Bonie
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Interessant spul ja, alleen het duurt imo véél te lang waardoor ik het eigelijk nooit meer doe, maar wel ideaal voor op een festival! :) (ik heb het eens in de efteling en eens in burgers zoo gedaan, maar dat waren mijn vagere tijden :P)
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik moet eerst een tijdje van al dit spul afblijven. Dan zal ik er op een gegeven moment wel weer aan beginnen maar dat kan nu even niet, ik moet nu even rustig aan doen. Maar ik blijf uiteraard op DF. :)
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#18
_Kat_ zei:
Ik kan dat niet opschrijven omdat ze me dan zouden opnemen in een gekkenhuis. :(
Klik om te vergroten...
Je vervangt gewoon alle persoonlijke voornaamwoorden voor 'mijn labrat' , niemand die het door heeft
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou ja zo'n gast zag dus rare vormen van allemaal dode en levende dingen en dat vonden andere mensen heel erg raar. TE raar. Mijn middelste vizier heb ik ook even geopend maar niet goed genoeg om het allemaal perfect te kunnen zien. Ik heb ook signalen in de vorm van gedachten en herinneringen van lichtflitsen van boven af gekregen en gezien. Ik zag ook dingen in de lucht die onze gasten willen neerhalen, maar dat zal ze niet voor lang meer lukken. Ik heb de hand geschud met meerdere mensen die anderen niet kunnen zien, maar toch zijn ze er. Ik weet ongeveer hoe vaak ik hier ben geweest en ik weet wat mijn doel is, maar nog niet de exacte details ervan maar daar maak ik me ook geen zorgen meer over. Want dat komt wel goed, dat heb ik gemerkt aan mensen in mijn omgeving. Ik ben me ook meer bewust geworden van mezelf en hoe mensen naar mij kijken, dat is ook wel heel erg mooi. Ik heb DAARDOOR mijn probleem uitgekotst. Maar volgens mij ben ik nog niet HELEMAAL klaar met kotsen, maar daar maak ik me momenteel ook geen zorgen over. Dat komt wel goed met behulp van andere mensen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mensen die DOB hebben gedaan?
En hoe is dit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."