#1
Als je de scherpte/focus van je ogen kunt bijstellen dan is Bromo Dragonfly pas interessant. Toen ik dat deed in mijn trip zag ik de meest gestoorde shit. Ik zag patronen gemaakt van bloemen en vlinders en weet ik het allemaal, gewoon een beetje door de realiteit heen mixen, net alsof ik naar 2 lagen zat te kijken die door elkaar heen gingen. Ik denk dat dat closed eye visuals waren met mijn ogen open. Heb dat namelijk nooit eerder gedaan. Maar door de Bromo was ik zo gek dat ik dat wel deed om de een of andere reden. Zo te zien komt het dus vaker voor dat je dingen gaat horen van Bromo Dragonfly, want ik had dat dus ook. Vrij lang eigenlijk. Bromo is extreem, maar je moet weten wat het allemaal betekend. Ik snap het nu pas een beetje, wat me toen is overkomen. Bromo is extreem... En zodra ik weer de kans krijg ga ik het zeker weer doen. :P Ik vond de visuals niet zozeer indrukwekkend maar de wereld word net zoals met sommige paddo trips een beetje verkleurd. Eigenlijk was ik kleurenblind gedurende die trip. (Je derde oog blijft dan nog wel een tijdje kleuren blind na zo'n trip want ik kon na die trip ook de eerste paar weken de kleuren van aura's niet meer onderscheiden, ik wist niet welke kleuren ik zag.)
