Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromo Dragonfly

Bromo Dragonfly

167 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar DOB is ook een amfetamine gebaseerde psychedelic, dus het is een stimulerend middel wat dus de functie van anti-psychotica tegenwerkt. En dat Bromo hetzelfde als DOB is (dat zei iemand hier op DF een keer) is bullshit. Bromo is puur psychedelisch, het heeft geen stimulerende werking. Bovendien is Thorazine een heel oude anti-psychotica, hoe komen jullie daar überhaupt aan? :confused:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
_Kat_ zei:
Maar DOB is ook een amfetamine gebaseerde psychedelic, dus het is een stimulerend middel wat dus de functie van anti-psychotica tegenwerkt. En dat Bromo hetzelfde als DOB is (dat zei iemand hier op DF een keer) is bullshit. Bromo is puur psychedelisch, het heeft geen stimulerende werking. Bovendien is Thorazine een heel oude anti-psychotica, hoe komen jullie daar überhaupt aan? :confused:
Klik om te vergroten...

http://www.tradekey.com/product_view/id/143711.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/2,5-dimeth ... mphetamine

Ze verkopen het vaak wel onder dezelfde naam en hebben een aanverwante chemische samenstelling beide uit de bromo-amphetamine groep... Misschien is het wel een beetje MDA/MDMA verhaal, in ieder geval weinig over te vinden op het net :mrgreen: .
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
RSW zei:
Beide zijn amfetamines.
Klik om te vergroten...

Aha. Dat verklaart wel het een en het ander. :P
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er staat hier ergens een prachtig trip report op DF over DOB gNuxx! :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hey bedankt ouwe!

wat zijn jou plannen dit weekend ?
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet trippen op de LSD in ieder geval heb vorig weekend al 3 zegels gehad, moet even weer bijkomen.. Andere tripmiddelen zijn geheel welkom, jij dan? :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet het nog niet, het lijkt me wel wat om 2cb te doen. Maar dan moeten we naar Groningen rijden.

latie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kees gaat vliegen met de draken ....


:wave:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Kees gaat vliegen met de draken ....


:wave:
Klik om te vergroten...

Nou ben benieuwd wat het word, morgen de wekker maar even zetten voor het geval het echt 36 gaat duren :rolleyes: ! Ben erg benieuwd jammer dat er zo weinig over te vinden is op het net...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Patrick a.k.a Spaceface zei:
lysergine25 zei:
Kees gaat vliegen met de draken ....


:wave:
Klik om te vergroten...

Nou ben benieuwd wat het word, morgen de wekker maar even zetten voor het geval het echt 36 gaat duren :rolleyes: ! Ben erg benieuwd jammer dat er zo weinig over te vinden is op het net...
Klik om te vergroten...

Misschien vlieg ik ook wel mee ... de maan trekt nu zo zwaar aan me !
Hij staat 35.000 km dichter bij dan normaal iets wat eens in de 15 jaar voorkomt.
Voelen jullie dan helemaal niets ?

:hearteyes:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
lysergine25 zei:
Kees gaat vliegen met de draken ....


:wave:
Klik om te vergroten...

Nou ben benieuwd wat het word, morgen de wekker maar even zetten voor het geval het echt 36 gaat duren :rolleyes: ! Ben erg benieuwd jammer dat er zo weinig over te vinden is op het net...
Klik om te vergroten...

Misschien vlieg ik ook wel mee ... de maan trekt nu zo zwaar aan me !
Hij staat 35.000 km dichter bij dan normaal iets wat eens in de 15 jaar voorkomt.
Voelen jullie dan helemaal niets ?

:hearteyes:
Klik om te vergroten...


Een licht spacend gevoel in mijn linker bijbal, zou dat het zijn ?

Eerst maar eens kijken wat ik vind van de tijdsduur van 2 zegels LSD voordat ik iets als dit wil overwegen. Valt me wel op dat hoewel dit als lang word beschouwd (en stiekem ook is) psychedelica met een tijdsduur van minder dan 10 uur in boeken als PIHKAL en TIHKAL eigenlijk meer uitzondering dan regel zijn.

Zoveel psychedelische RC's, zo weinig tijd.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
In België misschien ja, maar dat was te verwachten. Hier in NL de mensen die ik ken en rc's gebruiken laten testen en wegen zeker af met een nauwkeurig weegschaaltje.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
In België misschien ja, maar dat was te verwachten. Hier in NL de mensen die ik ken en rc's gebruiken laten testen en wegen zeker af met een nauwkeurig weegschaaltje.
Klik om te vergroten...

Ik herinner me nochthans van een ander nederlandstalig drugsforum het geval van iemand die een zegel liet testen waarvan hij wist dat er bromo dragonfly op zat. Na lange tijd aandringen om resultaten kreeg hij uiteindelijk bericht dat er op de zegel in kwestie geen actieve stof was aangetroffen. Terwijl er dus gewoon een dosis van een gevaarlijke en extreem potente psychedelische drug op die zegels zat die de testdienst over het hoofd gezien had..

Met andere woorden: al woon je in België, Nederland of Nieuw-Zeeland, zonder uitgebreide labtests hebben RC-gebruikers hoogstens een vermoeden wat de stof in hun zakje daadwerkelijk is. En van die onzekerheid zijn de recente 2cb-fly sterfgevallen een onaangename illustratie..

P.S.: In België zijn we niet dom genoeg om onze dosis te laten bepalen door een goedkope "milligramweegschaal" van 20 euro uit china maar lossen we een gekende hoeveelheid op en meten we onze dosis af met een doseerspuitje voor een heel wat nauwkeurigere dosering.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tripkop slaat de spijker op zijn kop...
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
Ook bij test centra kunnen fouten gemaakt worden, maar waar niet? En om nu dat incident met de 2c-B-fly te gebruiken om alle RC's af te doen als gevaarlijk en de gebruikers ervan dom. Je doet maar, ik ga fijn verder met mijn gebruik en wat betreft BDF is er met een beetje verstand geen vuiltje aan de lucht.
Klik om te vergroten...

Ik geef geen commentaar op jouw gebruik en ben ook niet van zin dat te doen, sterker, ik gebruik zelf ook regelmatig een hele lijst RC's. Maar om daarom te gaan zeggen dat er geen vuiltje aan de lucht is? Dat is gewoon oerdom. Research chemicals ZIJN gevaarlijk. Punt.

Alleen al het feit dat er over de meesten zo goed als niets bekend is maakt het gebruik ervan per definitie gevaarlijk en risicovol. Kijk, iedereen die drugs gebruikt moet voor zichzelf de risico's afwegen tegen de positieve kanten van het gebruik en aan de hand daarvan beslissen om te gebruiken of niet. Bij RC's zijn het grootste deel van die risico's echter onbekend en is het dus eigenlijk per definitie onmogelijk om een voldoende geinformeerde beslissing te nemen.

En daarbij komt nog eens kijken dat je (tenzij je elke nieuwe batch naar een labo stuurt dat nauwkeuriger te werk gaat dan de testservice) nooit meer dan een vermoeden kan hebben dat de stof die je krijgt ook daadwerkelijk de stof is die je besteld hebt. Je weet dus meestal niet eens 100% zeker of de stof die je gebruikt ook wel echt de stof is die je denkt te gebruiken. En dat zoiets je je leven kan kosten heeft het recente 2cb-fly debacle nog eens pijnlijk duidelijk gemaakt.

Eigenlijk komt het er op neer dat als je er even objectief naar kijkt alle RC-gebruik onverantwoord is omdat er gewoon (nog) niet voldoende informatie beschikbaar is om dat wel te kunnen zijn..

Jezelf voorhouden dat er geen vuiltje aan de lucht is, bromo-dragonfly ongevaarlijk is en RC-gebruik weinig risicovol is, is dan ook gewoon retarded. (Niet dat ik zelf niet regelmatig van een nieuwe obscure chemical durf te snoepen, maar ik lieg mezelf en anderen niet voor dat het allemaal wel meevalt qua risico's, terwijl we ze in realiteit gewoon nog niet kennen)
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
PS.: Je hebt gelijk, bromo dragonfly is volstrekt ongevaarlijk

(als je je handen nooit meer nodig hebt)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
He bah, net gegeten...kan dat echt het directe effect zijn van bdf?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
He bah, net gegeten...kan dat echt het directe effect zijn van bdf?
Klik om te vergroten...

Het is mogelijk inderdaad. Maar wel door een fikse overdosis.

Ik neem aan dat elk fatsoenlijk gebruiker die dit goedje bemachtigd toch wel het aantal hersencellen heeft om zich in te lezen, z'n drug te laten controleren, en het nauwkeurig af te wegen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
TeKNoZem zei:
Oom Klaas zei:
He bah, net gegeten...kan dat echt het directe effect zijn van bdf?
Klik om te vergroten...

Het is mogelijk inderdaad. Maar wel door een fikse overdosis.

Ik neem aan dat elk fatsoenlijk gebruiker die dit goedje bemachtigd toch wel het aantal hersencellen heeft om zich in te lezen, z'n drug te laten controleren, en het nauwkeurig af te wegen.
Klik om te vergroten...

Die aanname is dus hartstikke onterecht, ook dat is wel weer gebleken de laatste tijd..Je denkt toch niet echt dat alle RC gebruikers zo verstandig zijn als jij zegt te zijn?? Als dat wel is ben je namelijk erg naïef, no offence...

Ennuh, voor dat soort taferelen als op de foto heb je echt niet zo'n fikse overdosis nodig, de grens tussen net genoeg of net teveel is bij BDF heel erg klein...Heb je je echt wel ingelezen over BDF? Ik krijg namelijk de indruk dat je iets verdedigd waar je misschien minder verstand van hebt dan je zelf denkt, correct me if I'm wrong.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#20
3970 zei:
TeKNoZem zei:
Oom Klaas zei:
He bah, net gegeten...kan dat echt het directe effect zijn van bdf?
Klik om te vergroten...

Het is mogelijk inderdaad. Maar wel door een fikse overdosis.

Ik neem aan dat elk fatsoenlijk gebruiker die dit goedje bemachtigd toch wel het aantal hersencellen heeft om zich in te lezen, z'n drug te laten controleren, en het nauwkeurig af te wegen.
Klik om te vergroten...

Die aanname is dus hartstikke onterecht, ook dat is wel weer gebleken de laatste tijd..Je denkt toch niet echt dat alle RC gebruikers zo verstandig zijn als jij zegt te zijn?? Als dat wel is ben je namelijk erg naïef, no offence...

Ennuh, voor dat soort taferelen als op de foto heb je echt niet zo'n fikse overdosis nodig, de grens tussen net genoeg of net teveel is bij BDF heel erg klein...Heb je je echt wel ingelezen over BDF? Ik krijg namelijk de indruk dat je iets verdedigd waar je misschien minder verstand van hebt dan je zelf denkt, correct me if I'm wrong.
Klik om te vergroten...

Ik verdedig helemaal niks. Wat ik bedoel met een fikse overdosis is misschien net een kleine 100-200 mics te veel. En dat is in BDF begrippen toch nogal een overdosis.

Bovendien verwacht ik wel dat de meeste mensen die aan RC's beginnen zo slim zijn. Dan ben ik maar naïef. zijn ze dat neit dan moeten ze er niet eens aan beginnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."