Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromo Dragonfly

Bromo Dragonfly

167 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
_Kat_ zei:
Van mijn post in het LSD forum:

Nou, op mijn Bromo Dragonfly trip heb ik telepatisch met mensen gecommuniceerd, een daarvan was zich er zelfs bewust van zonder ooit iets anders als een joint te hebben geprobeerd. Zij is dus van nature heel erg bewust van dat soort dingen. Ik heb geesten gezien en er non-verbaal mee gecommuniceerd. Heb er zelfs 1 (mogelijk 2 maar dat weet ik niet zeker) de hand geschud. Ik kon ook gedachten lezen. Ik heb toen een Fight Club-achtige scene gehad waarin mijn onderbewustzijn me helemaal in elkaar aan het slaan was en ik er niks aan kon doen. Mijn onderbewustzijn heeft een geheel eigen persoonlijkheid, maar ik ben geen klassieke schizofreen ofzo. Tijdens trips heb ik er last van, maar ik heb sinds mijn vorige therapeutische LSD trip (paar dagen geleden) een soort van overeenkomst met mijn onderbewustzijn gemaakt en ik ben sindsdien veel rustiger in mijn hoofd. Dus misschien dat het probleem al minder word. Verdere vreemde shit: Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.
Klik om te vergroten...

Dat was dus het gekke deel van mijn trip. Daarvoor was het gewoon zo mooi als paddo's, en zo helder als LSD. Meer kan ik er helaas niet over vertellen ben ik bang. Ik moet eerst weer normaal kunnen trippen (zonder paranormale shit) voordat ik een oordeel kan geven over de drugs die ik gebruik.
Klik om te vergroten...


Behalve het 'probleempje' wat je hebt. Heftig verhaal :openmouth: Zoiets heb ik nog nooit nooit over dragonfly gehoord. Weet je welke dosis je genomen hebt? Misschien had je wel gewoon wat teveel. Het lijkt me niet bij een standaard bromo-trip horen zulke dingen :P Of misschien wel en dan weet ik niet of ik dit wel neem, ook al spreekt de ervaring opzich me wel aan... Maar dat heb ik ook bij datura en dat zou ik ook nooit nemen :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien is Kat geestelijk wel niet zo als de anderen, en heeft hij daarom een andere trip gehad.

peace
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een ontwikkelde spiritualiteit, ja. Ik ben niet gek. :P Dat dacht ik eerst wel, maar ik heb nog geen waan ideeën. Alleen onverklaarbare gebeurtenissen onder invloed van drugs en soms ook zonder drugs. :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga proberen online wat Draken Vlieg te bestellen ik hoop dat het veilig en goed aankomt.

Jullier horen er nog van.

Bonie
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
ik ga proberen online wat Draken Vlieg te bestellen ik hoop dat het veilig en goed aankomt.
Klik om te vergroten...

Ik hoop het ook
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
update:

Het betalen is gelukt, was achteraf heel simpel. Het kost me wel een rib uit me ribbenkast maar goed. Ik heb het eerder geprobeerd nu ik de smaak geproeft heb wil ik meer.
Nu is het wachten op de duif, de duif die vrede brengt, de duif die ons allen doet hopen.

:hearteyes:

Draken Vlieg !! We are ready ....... to ignite we ask permission from tower 1.

:stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
het betalen lukt godverdomme niet ....
kutwebsite, nu moeten we wachten op een antwoord voor de IBAN en BIC maar de putas nemen alle tijd. :angry: :angry:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zuigen of slikken jullie de micro rondjes? Jammer dat er geen tripinfo te vinden is over wat bromo in het mentale model tot stand brengt.

Op korte duur ga ik het niet nemen, maar mocht het gebeuren zal ik wel proberen verfijnde informatie over dit middel te schrijven.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste Adopa ...

Ik heb er op gezogen en gesabbelt, hetgeen een brandend chemisch plekje achterliet op mijn tong.
Die plek bleef uren lang na branden en dat was het enige wat ik als zeer onaangenaam ervaarde.

De tijdsduur was lang, geen 12, geen 24 maar eerder 36 uur.

Geen kater, goede honger, goede neuksex, en een goede dag zijn het resultaat.

Bonie :rock:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Adopa. :tearsofjoy:
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Echt een heerlijk machtig goedje!
Heb het helaas ook ontvangen en getest, had nog geen Lsd ervaring, ik voelde me zeer aangenaam en had veel visuals, meer als bij gedroogde Hawaiaanse paddo's, en voelde me ook een stuk prettiger, en kan de trip meer sturen en en van genieten wat ik bij paddo's niet heb.

het duurde wel erg lang, ik had na 26 uur wel genoeg van maar had toen nog het gevoel dat het dagen zou aanhouden.
4 uur daarna heerlijk gedoucht en wierrookje aan met een heerlijke hash joint en gaan slapen.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pff zo lang trippen zou aan mij niet besteed zijn. Hoewel het misschien wel ideaal is voor een festival?
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wil ook :(
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
2C-G-5 zei:
Echt een heerlijk machtig goedje!
Heb het helaas ook ontvangen en getest, had nog geen Lsd ervaring, ik voelde me zeer aangenaam en had veel visuals, meer als bij gedroogde Hawaiaanse paddo's, en voelde me ook een stuk prettiger, en kan de trip meer sturen en en van genieten wat ik bij paddo's niet heb.

het duurde wel erg lang, ik had na 26 uur wel genoeg van maar had toen nog het gevoel dat het dagen zou aanhouden.
4 uur daarna heerlijk gedoucht en wierrookje aan met een heerlijke hash joint en gaan slapen.
Klik om te vergroten...

Haha 26 uur, het is wat :grin: ! Ben wel al heelang benieuwd, alle designer's die ik tot dusver heb gehad bevallen me zeer goed. Vooral de visuals zijn zo intens, en tegelijkertijd niet beangstigend :rock:
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is kruistollerantie ja.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb voor de lol eens gezocht op 'phenethylamine tryptamine cross tolerance' op google, en hoewel ik niet had verwacht iets te horen over tolerantie omdat bromo dragonfly en lsd nogal verschillende chemische structuren hebben lijkt het om een of andere reden toch te gebeuren.

Dit soort dingetjes kan je doornemen: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/648586
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
vol verwachting klopt me hart die hoerige postbode komt maar niet.....

:hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kruistollerantie met acid zit er wel in, de werking lijkt ook redelijk op elkaar vind ik hoewel acid wat meer visuals geeft :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
17:40 400 mics.
20:30 600 mics.

23:00 begin van de piek.
03:00 Hoogte punt van de piek.
06:00 einde van de piek.

08:30 In een flinke after space die zo te voelen nog wel zo'n 8 uur gaat duren.

The dragonfly flies high and smooth. :hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, dit is zoals ooit het bedoeld was en ooit weer gaat worden :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."