#1
_Kat_ zei:Van mijn post in het LSD forum:
Nou, op mijn Bromo Dragonfly trip heb ik telepatisch met mensen gecommuniceerd, een daarvan was zich er zelfs bewust van zonder ooit iets anders als een joint te hebben geprobeerd. Zij is dus van nature heel erg bewust van dat soort dingen. Ik heb geesten gezien en er non-verbaal mee gecommuniceerd. Heb er zelfs 1 (mogelijk 2 maar dat weet ik niet zeker) de hand geschud. Ik kon ook gedachten lezen. Ik heb toen een Fight Club-achtige scene gehad waarin mijn onderbewustzijn me helemaal in elkaar aan het slaan was en ik er niks aan kon doen. Mijn onderbewustzijn heeft een geheel eigen persoonlijkheid, maar ik ben geen klassieke schizofreen ofzo. Tijdens trips heb ik er last van, maar ik heb sinds mijn vorige therapeutische LSD trip (paar dagen geleden) een soort van overeenkomst met mijn onderbewustzijn gemaakt en ik ben sindsdien veel rustiger in mijn hoofd. Dus misschien dat het probleem al minder word. Verdere vreemde shit: Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.
Dat was dus het gekke deel van mijn trip. Daarvoor was het gewoon zo mooi als paddo's, en zo helder als LSD. Meer kan ik er helaas niet over vertellen ben ik bang. Ik moet eerst weer normaal kunnen trippen (zonder paranormale shit) voordat ik een oordeel kan geven over de drugs die ik gebruik.
Behalve het 'probleempje' wat je hebt. Heftig verhaal



