Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromo Dragonfly

Bromo Dragonfly

167 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
_Kat_ zei:
Spiritualiteit en drugs combineren is nooit een GOED idee
Klik om te vergroten...

Drugs niet maar de planten zeker wel. Natuurlijk is het niet voor iedereen en als je voelt dat het voor jou niet is moet je het zeker niet doen. Maar zeker de planten kunnen je spirituele leven juist heel erg verrijken. Dus ben niet helemaal eens met jou stelling, verder wel goed idee om even van drugs af te blijven en te landen/aarden. Veel drugs ervaringen achter elkaar kunnen je geest wankel maken, soms is het ook goed om een pauze in te lassen en de lessen die je hebt ontvangen te integreren in dit leven. Want alleen ontvangen heb je niks aan, ook het uitvoeren en gebruiken van de lessen is een heel belangrijk stuk.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn leraar Zegt
er is weinig verschil tussen lifters en parasieten.

Een aura dat open en/of beschadigd is, daar komt ongedierte op af.

Tijdens het werken met 'ander bewustzijn', opent je aura, en als je geen bescherming in je werkruimte hebt kan ongedierte daar op afkomen.

Maar het kan ook gebeuren per ongeluk, als je aura door een fysieke schok beschadigd is.

Als je aura's kan zien, kan je dat ongedierte zien als een grauwe 'klever' bij zo'n gat.
Heldervoelenden kunnen zo'n entiteit voelen als iets wat 'kouder' is dan de rest van het aura.

Hoe ermee om te gaan?
In de eerste plaats preventief, bij het aangaan van magisch werk voldoende beschermende maatregelen nemen (mantels, cirkels, poortwachters, etc afhankelijk van je werkwijze).
Mocht je alsnog ongewenste gasten op bezoek krijgen, meteen de deur uitschoppen met de technieken die tot je beschikking staan (smudgen, exorcisme, etc)
Klik om te vergroten...

Lifter: iets wat mee komt, als je bezoek uit de andere realiteiten krijgt?
Klik om te vergroten...

vogel zegt;;;als je jezelf goed kent, je bewust bent van de valkuilen van het ego en je schaduwen;; en je hebt op een behoorlijke manier getraind en geleerd goed te trippen
dan is er niet zoveel risico

kat zei
Ik blijf overigens dit jaar en volgend jaar van alle drugs af, dus ik zal ook niet erg veel op DF zitten in die tijd.
Klik om te vergroten...
wat doe je dan nu ook op drugsforum
drugs D R U G S
je zit hier tussen een stelletje drugssukkels;;;
Alhoewel er hier toch ook veel spirituele mensen zitten die spiritueel getinte posts berichten.
maar soms is het hier gewoon te ontworteld en respectloos door de posts van laag niveau;;

je zit een beetje verdwaald ,, drugs niet doen,, dat heb je goed gezien
je kan wel middelen doen, spirituele middelen
die zijn niet verslavend, wel plezierig
maar ook spiritueel dus kan men spirituele probleme krijge
verslaafd aan spiritualiteit :confused:
je ontwikkeld in mindere of meerdere mate spiritualiteit
en kan daar in min of mindere mate (nadeel) last of profijt (voordeel) van hebben.
hoever je spiritueel ontwikkeld ben staat niet in verband, met de hoeveelheid, profijt of last,
profijt of last heb met de persoonlijke omstandigheden te maken,,

kat zei
. Ik weet nog niet hoe alles werkt in dat hoofd van me, had laatst namelijk een fucked-up trip zonder trip middelen,
Klik om te vergroten...

stuur mijn is ff pb over die fucked up trip
ik vind zulk soort verschijnselen wel boeiend

Kat,, je bent niet verslaafd en je doet nooit drugs,,
je nieuwsgierigheid naar nieuwe middelen (nieuwe ervaringen) is wellicht zo sterk waardoor
je meer voor het plezier gaat in de trip als de wijsheid die je kan vergaren,,
beetje van het spirituele pad geraakt dus
jezelf een drugsmentaliteit aangenomen, en nou zit je ook nog is op een D R U G S forum
TERUG NAAR DE SPIRITUALITEIT moet je Kat :wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vogel jij bent echt insane
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
vogel jij bent echt insane
Klik om te vergroten...


Sjamaan door de amalgaam :wink:

Mad as a hatter
http://www.youtube.com/watch?v=MfVsUuhoFWY
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gisteren mijn eerste aanraking met de Drakenvlieg gehad, en ze mag er best wezen.

's Morgens om 8u direct bij het ontwaken zo'n microdot onder de tong gelegd. En inderdaad na een kwartiertje voel je een lichte lokale verdoving.
De opkomst is zeer traag - vandaar de vele waarschuwingen tegen bijdoseren van dit middel - maar na twee uur manifesteert zich geleidelijk wel 'iets' in je hersenpan.
Een kleine fysieke onbehaaglijkheid in het begin, boadyload zal ik het noemen. Maar dat is wel bij meerdere stoffen zo in de coming-up.
Het lijkt de eetlust ook af te remmen in de eerste fase.

De effecten laten zich het best beschrijven als een enorm langgerekte LSD-trip, het plateau is extreem uitgevlakt dus je hebt niet die typerende LSD-piek.
Een geschikt middel om eens een luie zondag mee door te komen.
Bovendien is het veel minder 'edgy' dan LSD, wat het middel dan weer geschikt maakt om 'gewoon' te functioneren: wandelen, praten, iemand bezoeken, fietsen en een warme chocomelk gaan drinken,... :hearteyes:
In mijn geval was het voornaamste mentale effect euforie. Niet in de MDMA-zin, meer natuurlijk zal ik maar zeggen.

En het enige nadeel is de werkingstijd zeg maar. Tegen 22u voel je je weliswaar terug bij baseline, maar gezien het extreem lange BDF-parcours ben je misschien je referentie verloren wat dat nou inhoudt 'niet-geïntoxiceerd' zijn.
Na zo'n dagje Drakenvlieg maak je de mentale oefening: hoe zou mijn leven eruit zien als ik voortdurend onder BDF stond. Niet uit vrees dat de stof je zo gevangen zal houden, als wel om de reden dat je nog zo normaal kan functioneren. Gezien de trage opkomst begin je dus al wel te wennen aan het effect en verbaast je het niet zo echt.

Rond 03u 's morgens eindelijk kunnen inslapen. Dat was wel het minpunt. Geen kater vandaag, wel oververmoeid van het slaapgebrek.

Ik zou zo zeggen: aan te raden voor een psychedelisch experiment, zeer behaaglijk allemaal, maar gezien de lange werkingstijd enkel geschikt voor studenten en ander werkschuw tuig :grin:

Drakenvlieg zal hier nog wel eens een keer op bezoek komen.... :wave:

O ja, voor diepgaande psychonautische reizen lijken mij combo's met DMT, lachgas, K,... wel aan te raden. Ik weet niet of ik er een 2C-... zou bijdraaien.
Rond 22u was het nieuwe er wel zo van af en dan maar 45 mg 5-MeO-DMT gerookt. Waanzinnig diep gegaan. Aangenamer dan N,N-DMT zou ik zo zeggen. Breakthrough to the max!
Maar wel zo'n splijtende hoofdpijn tijdens en erna. :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
vind je het heel gek met 45mg 5meo :P dat spul krijg ik ook echt koppijn van bij te hoge dose.

Ikzelf heb bromo gecombineerd met lsd, dmt en nog wat dingen maar was er erg over te spreken. Zeker samen met lsd was het een echte party combo vond ik, ontzettend veel energie en kon goed los gaan op 't feestje waar ik toen was :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou de duiven zijn geland, het was een zware oversteek voor ze.
De lading is compleet, maar de Dragon Fly is poeder ....

:confused:
Ofi k ben te stoned nog ff alles sjekke .....

:tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
kut het is helaas poeder en geen paperzegels zoals ik diep diep had gehoopt ....

:cry:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon afwegen en onder je tong op laten lossen, of pluggen, of snuiven, of slikken, of spuiten :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lastig hoor, er staat niet voor niets op:

May be fatal if ingested.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tot zover ik weet waren er toen der tijd 2 batches, een EU en USA batch. Beide batches hadden verschillende dosissen. Hier staat info over de dosis, al had je dat vast zelf al gevonden :beer:

Als ik jou was zou ik een dosis van +/- 250mg nemen om te kijken welke batch je hebt?
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#12
alainalain zei:
Zijn er nog andere drugs behalve LSD en BDF waarvan de werkzame dosis in µg's of minder is?
Klik om te vergroten...

Niet heel veel, wat me zo te binnen schiet is DOB, maar dat gaat al gauw boven de 1mg (gemiddelde dosis ongeveer 1,5mg), verder is er nog een redelijk bekend lijstje dat nogal eens genoemd wordt tijdens discussies over zogenaamde "vervuilde LSD", de volgende stoffen zijn ook werkzaam bij 500ug of minder, en zouden dus theoretisch op een zegel kunnen passen:

nicotine
scopolamine
atropine
carbachol
aminopentamide
colchicine
fentanyl
etorphine
resperine
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#13
bringabong zei:
alainalain zei:
Zijn er nog andere drugs behalve LSD en BDF waarvan de werkzame dosis in µg's of minder is?
Klik om te vergroten...

Niet heel veel, wat me zo te binnen schiet is DOB, maar dat gaat al gauw boven de 1mg (gemiddelde dosis ongeveer 1,5mg), verder is er nog een redelijk bekend lijstje dat nogal eens genoemd wordt tijdens discussies over zogenaamde "vervuilde LSD", de volgende stoffen zijn ook werkzaam bij 500ug of minder, en zouden dus theoretisch op een zegel kunnen passen:

nicotine
scopolamine
atropine
carbachol
aminopentamide
colchicine
fentanyl
etorphine
resperine
Klik om te vergroten...

Sommige nieuwe phenethylamines die uit het lab van David Nichols komen, komen wat potentie betreft ook aardig in de buurt. En salvinorin a ook lijkt me.
A
AlfaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bromo-dragonfly is zeer waarschijnlijk verantwoordelijk voor de volgende doden:
http://www.erowid.org/chemicals/bromo_d ... eath.shtml

Na dit bericht zijn er in Zweden nog meer doden gevallen.

Bromo-DragonFly word door ene relatief kleine groep mensen gebruikt. Dat het zo snel tot doden leid, is m.i opmerkelijk.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alfa zei:
Bromo-dragonfly is zeer waarschijnlijk verantwoordelijk voor de volgende doden:
http://www.erowid.org/chemicals/bromo_d ... eath.shtml

Na dit bericht zijn er in Zweden nog meer doden gevallen.

Bromo-DragonFly word door ene relatief kleine groep mensen gebruikt. Dat het zo snel tot doden leid, is m.i opmerkelijk.
Klik om te vergroten...

Maar die lui hebben waarschijnlijk >20mg genomen. Gewoon de vinger nat gemaakt en in het zakje gestoken. Normaal komt het op een blotter of mocrodots.

Ik heb +-1000µg genomen en dat is gewoon leuk maar licht trippen. Dacht dat het echt pas boven de 3000µg echt slecht voor je begon te worden en dat 10mg al dodelijk kan zijn. Dus je moet je gewoon goed inlezen en geen domme dingen doen zoals die mannen hebben gedaan.
A
AlfaLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Maar die lui hebben waarschijnlijk >20mg genomen. Gewoon de vinger nat gemaakt en in het zakje gestoken. Normaal komt het op een blotter of mocrodots.
Klik om te vergroten...
Dat is geheel niet duidelijk. Er zijn vage geruchten dat sommigen dit gedaan hebben, maar meer dan vage geruchten zijn dat niet.

uit een onderzoek naar de dood van een jonge vrouw, na inname van zeer waarschijnlijk een normale hoeveelheid bromo-dragonfly:
Case history
In the present case, an 18-year-old woman was found dead after ingestion of a hallucinogenic LSD-like liquid. The woman and her boyfriend had presumably both ingested around 1 mL of the liquid on the preceding evening (between 10 and 11 pm), and their intention was to have sex during the high. At 12 pm they started feeling the ‘‘LSD-trip’’. However, they both fell asleep, and when the boyfriend woke up at 5 amthe following morning, he found his girlfriend dead. A medico-legal autopsy was done on the deceased, and liver, blood, urine and vitreous humour were submitted for toxicological examination. Furthermore, a bottle containing the hallucinogen LSD-like liquid was subjected to analysis. The autopsy findings included oedema of the lungs, slight oedema of the brain, enlargement of the spleen, irritation of the mucous membrane in the stomach and ischemic changes in the kidneys.
Klik om te vergroten...

Analyse stelde vast dat de vloeistof Bromo-DragonFly ipv LSD bevatte.

However, from the deceased’s boyfriend, we know that they both ingested 1mLof the liquid.We have quantified the liquid found with the deceased and found a concentration of 0.69 mg/mL, which means that they ingested approximately 700 µg Bromo-Dragonfly.
According the Internet drug culture database EROWID (www.erowid.org), the usual Bromo-Dragonfly dose in humans has been reported to be in the range of 500–1000 µg. The dose ingested in this case seems to be in the usual dose region, and the boyfriend also survived the dose. However, a lethal concentration of Bromo-Dragonfly may have been attained in the deceased girl because of a different individual response.She might be a poor metabolizer or has
actually ingested more than 1 mL of liquid.
Klik om te vergroten...
Het hele onderzoek vindt je hier: http://www.drugs-forum.com/forum/local_ ... -1&lpage=1

Het is niet enkel een kwestie van inlezen, maar ook een kwestie van in de gaten houden wat de voorgeschiedenis is van een drug. Het gaat hier om research chemicals. Sommige van deze drugs hebben ongewenste en onbekende bijeffecten, die pas duidelijk worden als de drugs op grote schaal gebruikt worden. Als een drug die op kleine schaal gebruikt word problemen oplevert, dan is de kans groot, dat deze een hoog risico-potentieel heeft. M.a.w. als de drug door veel mensen word gebruikt is de kans op ongevallen groot.

Drugs die een effect hebben op de neurotransmitter serotonine kunnen daardoor een bloedvat-samentrekkend effect hebben. Dit word vaso-constrictie genoemd. Dit is uiterst gevaarlijk en is bij bromo-dragonfly geconstateerd.

Waarschuwing: de volgende file bevat zeer confronterende fotos van de door necrosis verminkte handen van Bromo-dragonfly gebruikers/slachtoffers: http://ltarkiv.lakartidningen.se/2008/temp/pda34918.pdf
Necrosis is een bij-effect wat het gevolg is van extreme vasoconstrictie, waarbij delen van het lichaam afsterven.

Ik twijfelde even of ik de fotos zelf in dit topic zou plaatsen, maar weet niet of dat OK zou zijn.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, ik geloof er geen fuck van dat die lui een normale doses hadden. Ze hadden een vloeibare substantie waarvan ze dachten dat het LSD zou zijn. Ze hadden dus gewoon geen fucking clue van wat ze in namen. En die zweedse kerels hebben met de vingers uit een dikke zak BDF gesnoept. Al die mensen hebben >10mg binnen gehad en daardoor zijn ze fucked gegaan. Gewoon goed inlezen wat de doses is. Zorg dat je die ook goed kunt afwegen of verdelen over iets wat wel af te wegen is. En over de dodelijkheid. Er kan gerust van elke RC gezegd worden dat een te grote doses fataal kan zijn. En volgens mij is dat op internet ook wel redelijk duidelijk aan gegeven. Voor alsnog zie ik het risico niet, de meeste RC gebruikers weten wat ze nemen en hoeveel ze nemen. En zijn altijd goed voorbereid en hebben zich voldoende ingelezen. Als je je houd aan de norm, en geen gekke doseringen neemt is er niks aan de hand. Mensen die zulke fouten maken zijn gewoon domme junkies en het is jammer van een leven, maar veel zal je er niet aan gehad hebben.

BTW, dat komt op mijn grafsteen als ik aan een overdoses bezwijk. Domme kut junk die we missen als kiespijn. :hearteyes:
-
-in plants we trust-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HE mensen

Wat is het effect van een microdot, ik zie dat het veel word gelinkt met LSD maar het zal wel niet hetzelfde zijn toch?

gr
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
De trip die ik had van puur en alleen BDF vond ik niet de moeite waard om een trip report over te schrijven. Zoals ik al eerder zei, ik denk dat dit stofje de ideale basis is voor een combo frenzy. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
-in plants we trust- zei:
HE mensen

Wat is het effect van een microdot, ik zie dat het veel word gelinkt met LSD maar het zal wel niet hetzelfde zijn toch?

gr
Klik om te vergroten...
Mits je dotje LSD bevat wel dus (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."