Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB snuiven

2CB snuiven

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Godverdomme 2 minuten geleden gedaan. Half pilletje van 15 mg...
Brand als de ziekte, maar het went wel.

EDIT: andere helft op. Tranen lopen me over me wangen. Voelt net alsof ik op me neus ben gestompt.

EDIT:
Het is echt de moeite waard want ik trip m hard. Hele duidelijke CEV's en OEV's begin nu ook op te spelen, patronen en regenbogen en circels enzo xD Ik zak helemaal weg :P

De kleurtjes zijn echt prachtig!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
dropkick_tamas zei:
underworld zei:
dropkick_tamas zei:
is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?
Klik om te vergroten...

ja, without a doubt.
vind je keta pijn doen met snuiven dan? :confused:
Klik om te vergroten...
hmm, als ik een lijn neem zou ik het geen prettig gevoel willen noemen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Dan zou ik geen 2c snuiven.

En om even serieus te zijn, ik snuif zelfs een beetje ket voor de 2c. Dat verminderd de pijn aanzienlijk. En het geeft een fijne wending aan je trip. Laatste keer heb ik de ket met de 2c-B gemixed, werkt ook wel fijn maar ik doe toch liever eerst de ket snuiven en dan de 2c-B. Zeker weten een aanrader.

En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.[/b][/quote]

PepTalk zei:
De dosis kun je halveren ( ook bij 2c-b), de inwerktijd kun je eigenlijk weg laten. ( zodra het brandend gevoel weg is, trip je ) en de algehele werkings tijd kun je toch ook wel verminderen met zo'n 33,3% tot 50%.
Klik om te vergroten...

:wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
DrippTone zei:
En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.[/b]
Klik om te vergroten...

PepTalk zei:
De dosis kun je halveren ( ook bij 2c-b), de inwerktijd kun je eigenlijk weg laten. ( zodra het brandend gevoel weg is, trip je ) en de algehele werkings tijd kun je toch ook wel verminderen met zo'n 33,3% tot 50%.
Klik om te vergroten...

:wink:
Klik om te vergroten...

Dat vond ik niet duidelijk genoeg, dus vandaar. :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
DrippTone zei:
PepTalk zei:
DrippTone zei:
En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.[/b]
Klik om te vergroten...

PepTalk zei:
De dosis kun je halveren ( ook bij 2c-b), de inwerktijd kun je eigenlijk weg laten. ( zodra het brandend gevoel weg is, trip je ) en de algehele werkings tijd kun je toch ook wel verminderen met zo'n 33,3% tot 50%.
Klik om te vergroten...

:wink:
Klik om te vergroten...

Dat vond ik niet duidelijk genoeg, dus vandaar. :wink:
Klik om te vergroten...

Dan moet je niet zeggen dat je het nog niemand heb zien posten :wink: Maar zeggen dat je het niet duidelijk genoeg vond.

Verder heb je wel gelijk, en bij deze is het duidelijk genoeg lijkt me? :wink:

Bij 2C-Xx kun je bij nasaal gebruik de dosis, berekend vanaf de orale dosis, halveren.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste ervaring met 2cb 25mg gesnoven (eerste keer 'hardere' drugs btw..)

Gaat heel erg snel, ik ben zelf even kort misselijk geweest, enorme druk in je lichaam. Maar na rustig te zijn gaan liggen ging dit weg. Vriend van mij heeft zeker 10 min. lopen kotsen..

Volgende keer ga ik dit oraal of anaal proberen.

Om uit te proberen, denk ik min. 15mg, max 25mg.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Dan moet je niet zeggen dat je het nog niemand heb zien posten :wink: Maar zeggen dat je het niet duidelijk genoeg vond.
Klik om te vergroten...

Ik post de essentie, jij impliceerde die slechts. Dat vind ik een dus danig verschil dat ik kan zeggen dat niemand het had gepost.

Maar is dit belangrijk? Het kan er beter 1 keer goed staan dan 2 keer fout.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
PepTalk zei:
Dan moet je niet zeggen dat je het nog niemand heb zien posten :wink: Maar zeggen dat je het niet duidelijk genoeg vond.
Klik om te vergroten...

Ik post de essentie, jij impliceerde die slechts. Dat vind ik een dus danig verschil dat ik kan zeggen dat niemand het had gepost.

Maar is dit belangrijk? Het kan er beter 1 keer goed staan dan 2 keer fout.
Klik om te vergroten...

I'm just joking dude,

Maar het klopt, en denk dat het er nu wel duidelijk genoeg staat. Zo'n 3 keer.
Fout heeft het er geen een keer gestaan.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey, wisten jullie al dat als je 2c-b snuift je ongeveer de helft van je normale orale dosis nodig hebt? Het duurt dan ook maar half zo lang.
:flushed:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
leppeh zei:
Hey, wisten jullie al dat als je 2c-b snuift je ongeveer de helft van je normale orale dosis nodig hebt? Het duurt dan ook maar half zo lang.
:flushed:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

@ 2c-E atm, :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
leppeh zei:
Het duurt dan ook maar half zo lang.
:flushed:
Klik om te vergroten...
:confused: Wat duurt half zo lang?

PepTalk zei:
I'm just joking dude,
Klik om te vergroten...
:beer:

PepTalk zei:
Fout heeft het er geen een keer gestaan.
Klik om te vergroten...
Fout - iets er tussen in - goed. Kwestie van woordkeuze.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gene wat jij als 'ergens tussen in' bedoelt is onduidelijk.

Het stond er, het klopte maar was gewoon niet duidelijk genoeg.

Maar zullen we er over ophouden? Het gaat nu al wel erg lang door zo.
Leppah zit trouwens ook maar wat te focken.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
Maar zullen we er over ophouden? Het gaat nu al wel erg lang door zo.
Klik om te vergroten...
Ja. Wie begint met ophouden? :)

PepTalk zei:
Leppah zit trouwens ook maar wat te focken.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me niet de bedoeling, goede voorlichting is nogal belangrijk.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
leppeh zei:
Het duurt dan ook maar half zo lang.
:flushed:
Klik om te vergroten...
:confused: Wat duurt half zo lang?
Klik om te vergroten...

Als je de helft van de dosis neerlegt is je lijn maar de helft van de normale lengte en ben je dus twee keer zo snel klaar met snuiven, waardoor het maar half zo lang duurt.

Ik zit maar wat te fucken inderdaad, sorry. Hoewel mijn reactie alleen maar nog een keer zei wat jullie al gezegd hadden dus wat goede voorlichting betreft zijn we met zijn allen prima bezig :wink:
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb meerdere keren 2c-b 20mg oraal genomen en twee keer nasaal gesnoven 10mg en een keer 5mg en moet zeggen dat de bodyload echt veel harder aankomt dan slikken en het effect is eerder verdwenen na 2 a 3 uur, maar vind 2c-b snuiven erg chill geen last van mijn maag en binnen 5 minuten lekker trippen.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Na 2x 2cb gebruikt te hebben, beiden met last van mijn maag en algemeen lichamelijke onprettigheden(krampen, trillerig(waarschijnlijk door de misselijkheid)) in het begin wilde ik mijn volgende poging snuivend wagen. Echter is er vrij weinig te vinden over de doseringen en verschil in effecten. Het enige wat iedereen op lijkt te willen schrijven is dat het brandt. :P

Dus bij deze, enige suggesties over hoeveel ik zou moeten nemen als ik het zou snuiven, en of enige verschillen met orale inname?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
vrienden van mij hebben het wel eens gedaan en het effect is sowieso heftiger
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#18
M'n neef heeft dit wel eens gedaan en stond lachend te kotsen :) heel leuk gezicht...
Ziet er trouwens pijnlijk uit :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Effect is zeker heftiger, toen ik het snoof was de enige keer dat ik een bodyload had met een 2c ! Dat had ik met 170mg (verdeeld over een dag) niet eens.

Verder doe ik het nooit meer omdat het gruwelijke pijn doet, en heel lang... (tenzei ik lidocaine vind natuurlijk)
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vond het wel mee vallen hoe erg pijn doet, gewoon 10mg snuiven is het teweinig weer 5mg erbij, als je bij pakt werkt het zo goed als meteen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."