Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB snuiven

2CB snuiven

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
net 2ct7 gesnoven 2 minuten geleden doet gruwelijk pijn!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2ct7:
klopt, de werking moet ook anders zijn als je het snuift.
ik ging in het begint onrustig hard, heel hard.
later bouwde het af en werd het chiller, report is gepost!

geld denk ik voor veel 2c's
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het wel eens gesnoven, de pijn viel reuze mee.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jij 2cb gesnoven, laat me niet lachen AT :grin:

Anders had je het heus al wel op het forum gepost!

Pijn valt niet mee tbh :wink:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hans waarschuwde me er al voor, maar ik was zo eigenwijs het toch te doen aangezien ik de pijn van speed ook mee vond vallen terwijl veel mensen vinden van niet.
De pijn van 2C-B valt bij mij absoluut niet mee. Het geeft in plaats van een branderig gevoel bij speed een diepgewortelde pijn. Alsof je neus kookt en elk moment kan verdampen. AU!
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
jij 2cb gesnoven, laat me niet lachen AT :grin:

Anders had je het heus al wel op het forum gepost!

Pijn valt niet mee tbh :wink:
Klik om te vergroten...

Heeft 'ie gedaan.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat dacht je van via een naaldje? :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
De pijn van 2C-B valt bij mij absoluut niet mee. Het geeft in plaats van een branderig gevoel bij speed een diepgewortelde pijn. Alsof je neus kookt en elk moment kan verdampen. AU!
Klik om te vergroten...

goede beschrijving, heb precies hetzelfde meegemaakt op 2c-t7. je voelt het echt borrelen, de tranen schoten in me ogen, vooral toen ik het nog een keer moest snuiven omdat de eerste snuif niet genoeg was :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoeveel heb je gesnoven? Ik heb een capsule gekocht van 15 mg, open gemaakt, en opgenakt. Voelde 3 minuten een brandend, pijnlijk gevoel, maar daarna viel het echt mee.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Hoeveel heb je gesnoven? Ik heb een capsule gekocht van 15 mg, open gemaakt, en opgenakt. Voelde 3 minuten een brandend, pijnlijk gevoel, maar daarna viel het echt mee.
Klik om te vergroten...

2ct7? umh zo'n 14 mg
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
2cb ongeveer 5 min na inname ben je echt aan het trippen. Het werkte bij mij ( ongeveer 15 mg ) na zon uurtje uit, na anderhalf uur was ik toch wel helemaal nuchter.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met 22 mg was ik zo'n 3 uur onder de pannen.
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#13
is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
dropkick_tamas zei:
is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?
Klik om te vergroten...

ja, without a doubt.
vind je keta pijn doen met snuiven dan? :confused:
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#15
underworld zei:
dropkick_tamas zei:
is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?
Klik om te vergroten...

ja, without a doubt.
vind je keta pijn doen met snuiven dan? :confused:
Klik om te vergroten...
hmm, als ik een lijn neem zou ik het geen prettig gevoel willen noemen.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het eens gesnoven, zeer pijnlijk en ik raad het je echt af.
Ik had denk ik iets van 10-15 mg op de tast?

EDIT: Effect van die hoeveelheid weet ik niet precies meer omdat ik een halfuur later de 35-40 rest opgemaakt. Ging daar zelf wel good op :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zelf eens 2c-e gesnoven.
Hierbij schijnt de pijn nog iets erger te zijn, ondanks de lagere dosis.

Vond het zelf meevallen, 2 keer zo erg als ( slechte) speed om het zo te omschrijven.
De pijn is idd wel heel anders, alsof het echt in je 'tussenschotbotje' trekt en daar alles kapot burnt, maar het is zeker te doen.

De dosis kun je halveren ( ook bij 2c-b), de inwerktijd kun je eigenlijk weg laten. ( zodra het brandend gevoel weg is, trip je ) en de algehele werkings tijd kun je toch ook wel verminderen met zo'n 33,3% tot 50%.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Godverdomme 2 minuten geleden gedaan. Half pilletje van 15 mg...
Brand als de ziekte, maar het went wel.

EDIT: andere helft op. Tranen lopen me over me wangen. Voelt net alsof ik op me neus ben gestompt.

EDIT:
Het is echt de moeite waard want ik trip m hard. Hele duidelijke CEV's en OEV's begin nu ook op te spelen, patronen en regenbogen en circels enzo xD Ik zak helemaal weg :P

De kleurtjes zijn echt prachtig!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
dropkick_tamas zei:
underworld zei:
dropkick_tamas zei:
is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?
Klik om te vergroten...

ja, without a doubt.
vind je keta pijn doen met snuiven dan? :confused:
Klik om te vergroten...
hmm, als ik een lijn neem zou ik het geen prettig gevoel willen noemen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Dan zou ik geen 2c snuiven.

En om even serieus te zijn, ik snuif zelfs een beetje ket voor de 2c. Dat verminderd de pijn aanzienlijk. En het geeft een fijne wending aan je trip. Laatste keer heb ik de ket met de 2c-B gemixed, werkt ook wel fijn maar ik doe toch liever eerst de ket snuiven en dan de 2c-B. Zeker weten een aanrader.

En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.[/b][/quote]

PepTalk zei:
De dosis kun je halveren ( ook bij 2c-b), de inwerktijd kun je eigenlijk weg laten. ( zodra het brandend gevoel weg is, trip je ) en de algehele werkings tijd kun je toch ook wel verminderen met zo'n 33,3% tot 50%.
Klik om te vergroten...

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."