#1
net 2ct7 gesnoven 2 minuten geleden doet gruwelijk pijn!
gNuxx zei:jij 2cb gesnoven, laat me niet lachen AT
Anders had je het heus al wel op het forum gepost!
Pijn valt niet mee tbh![]()
tomz0r zei:De pijn van 2C-B valt bij mij absoluut niet mee. Het geeft in plaats van een branderig gevoel bij speed een diepgewortelde pijn. Alsof je neus kookt en elk moment kan verdampen. AU!
Angramar Temenos zei:Hoeveel heb je gesnoven? Ik heb een capsule gekocht van 15 mg, open gemaakt, en opgenakt. Voelde 3 minuten een brandend, pijnlijk gevoel, maar daarna viel het echt mee.
dropkick_tamas zei:is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?
hmm, als ik een lijn neem zou ik het geen prettig gevoel willen noemen.underworld zei:dropkick_tamas zei:is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?
ja, without a doubt.
vind je keta pijn doen met snuiven dan?![]()
dropkick_tamas zei:hmm, als ik een lijn neem zou ik het geen prettig gevoel willen noemen.underworld zei:dropkick_tamas zei:is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?
ja, without a doubt.
vind je keta pijn doen met snuiven dan?![]()
PepTalk zei:De dosis kun je halveren ( ook bij 2c-b), de inwerktijd kun je eigenlijk weg laten. ( zodra het brandend gevoel weg is, trip je ) en de algehele werkings tijd kun je toch ook wel verminderen met zo'n 33,3% tot 50%.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."