#1
dit hoort meer bij de rc's thuis...
Designerx zei:Goh, ik zoek iets met de heerlijk gevoel in je lichaam zoals bij DMT.
En het vrolijk en actief gevoel van MDMA. En een klein beetje hallucineren mag ook wel bij overmatig gebruik. 2cb zou je zeggen, maar het mag wat straffer.
Ik weet het, ben moeilijk![]()
Designerx zei:Goh, ik zoek iets met de heerlijk gevoel in je lichaam zoals bij DMT.
En het vrolijk en actief gevoel van MDMA. En een klein beetje hallucineren mag ook wel bij overmatig gebruik. 2cb zou je zeggen, maar het mag wat straffer.
Ik weet het, ben moeilijk![]()

Hashja zei:Als je maar maximaal 5mg neemt zal alleen 2c-P goed werken, en dat is misschien wat veel van het goede?![]()
azgaza zei:4-ho-mipt schijnt interessant te zijn; is een tryptamine en praktisch een analoog van psilocine maar de werking schijnt toch vrij anders te zijn. Heb vernomen dat het mooie visuals en diepe gedachtes geeft en niet zo'n bodyload als bij paddo's, zeker niet op lagere dosissen.
Ik ga dit stofje zelf nog eens een keertje proberen.
megatrippie zei:de i variant (zeer visueel)
Sublimo zei:Nee, valt wel mee eigenlijk.
designerx zei:Designer Drugs : Wat raad je aan ?
designerx zei:Designer Drugs : Wat raad je aan ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."