Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmethylone of niet?

methylone of niet?

58 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
spacert100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan je er binnenkort meer over vertellen, aangezien ik recent een bestelling heb geplaatst.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe is het je bevallen katastroof?
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb daar vorige week besteld, en het is keurig geleverd :grin:
wel pakketpost gekozen!!
over de kwaliteit zal ik je na het weekend wel meer kunnen vertellen :rolleyes: :grin:
s
spacert100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks?

Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#5
over de kwaliteit kan ik zeker ni klagen :)
was wel men eerste keer dat ik dit spul gebruikte..
eerst dacht ik niks te voelen, dan toch maar een beetje bijgenomen..
maar toen sloeg de bom in :grin:
stond bijna te shaken op men benen :tearsofjoy:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#6
da's leuk om te horen :)
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn kennis laat weten dat zijn pakje na 3 weken nog niet is toegekomen en sterker nog dat die lui hem zelfs niet antwoorden noch het track&trace-nummer geven.

Ruikt verdacht veel naar oplichting...

Zal dus ook niets daar bestellen.
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacert100 zei:
Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks?

Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?
Klik om te vergroten...

Dan word je verkeerd voorgelicht en zullen ze waarschijnlijk aan de methylone meer kunnen verdienen dan aan de mephedrone....mijn bron kan dat allemaal zonder problemen leveren, dus wat daar gebeurd is wel vreemd aangezien pakketen van mij en mn vrienden nog nooit zijn blijven hangen en altijd aankomen....zelfs in belgie gewoon.
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#9
slunse zei:
da's leuk om te horen :)
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?
Klik om te vergroten...

het was idd methylone.
heb er ongeveer een week op moeten wachten.
dit was wel pakketpost voor belgie...
dus eigenlijk een internationaal aangetekende brief.
mss dat dit ook een verschil kan maken?!
s
spacert100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr_Mephedrone zei:
spacert100 zei:
Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks?

Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?
Klik om te vergroten...

Dan word je verkeerd voorgelicht en zullen ze waarschijnlijk aan de methylone meer kunnen verdienen dan aan de mephedrone....mijn bron kan dat allemaal zonder problemen leveren, dus wat daar gebeurd is wel vreemd aangezien pakketen van mij en mn vrienden nog nooit zijn blijven hangen en altijd aankomen....zelfs in belgie gewoon.
Klik om te vergroten...

Mephedrone is op de webshop (iets met groeien en planten in de url) uit het assortiment gehaald. Methylone is daar niet veel duurder dan Mephedrone. Bovendien hebben ze daar nu Methylone in de aanbieding voor 10p/g. Een hele redelijke prijs als je het mij vraagt. Mijn pakket is inmiddels aangekomen. Alles zat er in. Kan nog niets zeggen over de kwaliteit van deze levering, maar de Mephedrone uit vorige leveringen was goed.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#11
katastroof zei:
slunse zei:
da's leuk om te horen :)
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?
Klik om te vergroten...

het was idd methylone.
heb er ongeveer een week op moeten wachten.
dit was wel pakketpost voor belgie...
dus eigenlijk een internationaal aangetekende brief.
mss dat dit ook een verschil kan maken?!
Klik om te vergroten...

ok schitterend.
heb je de europese overschrijving ook moeten maken met als naam van de begunstigde alleen een korte achternaam? dat was ook nog iets dat ik toch een beetje wantrouwde
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is eigenlijk een goeie verhouding van methylone?
Wat is een mooie dosis maw bij een kilogram of 85
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#13
ergens rond de 150-180mg is wel een mooie dosis voor iemand van 85 kg. ikzelf weeg ongeveer 70kg en neem 125 als startdosis en dan nog enkele 50 mg bumps gedurende de avond om een plateautje aan te houden
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
slunse zei:
ergens rond de 150-180mg is wel een mooie dosis voor iemand van 85 kg. ikzelf weeg ongeveer 70kg en neem 125 als startdosis en dan nog enkele 50 mg bumps gedurende de avond om een plateautje aan te houden
Klik om te vergroten...

Thanks!
r
radioheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb besteld op die site begin juni en kreeg bevestiging dat het verstuurd is op 3 juni

sindsdien niks ontvangen en ze antwoorden ook niet op mijn mail om het eens na te kijken

iemand zelfde ervaring? (was pakketzending dus aangetekend en naar belgie)
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#16
slunse zei:
katastroof zei:
slunse zei:
da's leuk om te horen :)
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?
Klik om te vergroten...

het was idd methylone.
heb er ongeveer een week op moeten wachten.
dit was wel pakketpost voor belgie...
dus eigenlijk een internationaal aangetekende brief.
mss dat dit ook een verschil kan maken?!
Klik om te vergroten...

ok schitterend.
heb je de europese overschrijving ook moeten maken met als naam van de begunstigde alleen een korte achternaam? dat was ook nog iets dat ik toch een beetje wantrouwde
Klik om te vergroten...

bij mij is dat de naam van de site zelf dat ik moet ingeven...
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#17
katastroof zei:
bij mij is dat de naam van de site zelf dat ik moet ingeven...
Klik om te vergroten...

vreemd.. was het ook met een IBAN nummer van jou? in de mail die ik kreeg moest ik een achternaam invullen zei die persoon. ruikt verdacht. zou je me ff een pb willen sturen met de gegevens die jij gebruikt hebt? thx!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook gewoon mephedrone bij hun besteld laatst en dat kwam gewoon met de post.

Afgelopen donderdag Methylone besteld en ik ga er gewoon vanuit dat dat net zo weer afgeleverd wordt.
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#19
slunse zei:
katastroof zei:
bij mij is dat de naam van de site zelf dat ik moet ingeven...
Klik om te vergroten...

vreemd.. was het ook met een IBAN nummer van jou? in de mail die ik kreeg moest ik een achternaam invullen zei die persoon. ruikt verdacht. zou je me ff een pb willen sturen met de gegevens die jij gebruikt hebt? thx!
Klik om te vergroten...

begin toch te vermoeden dat je een andere site gebruikt hebt...
kijk je pb...
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#20
nu word ik zelf toch ook wat ongerust over die bepaalde website...
paar bestellingen zijn vlekkeloos verlopen.
maar nu heb ik ongeveer twee weken terug een betaling gedaan en die heeft nog steeds de status van besteld :(
hoop toch dat ik er snel iets van verneem...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."