#1
Ik kan je er binnenkort meer over vertellen, aangezien ik recent een bestelling heb geplaatst.
spacert100 zei:Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks?
Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?
slunse zei:da's leuk om te horen
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?
Mr_Mephedrone zei:spacert100 zei:Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks?
Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?
Dan word je verkeerd voorgelicht en zullen ze waarschijnlijk aan de methylone meer kunnen verdienen dan aan de mephedrone....mijn bron kan dat allemaal zonder problemen leveren, dus wat daar gebeurd is wel vreemd aangezien pakketen van mij en mn vrienden nog nooit zijn blijven hangen en altijd aankomen....zelfs in belgie gewoon.
katastroof zei:slunse zei:da's leuk om te horen
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?
het was idd methylone.
heb er ongeveer een week op moeten wachten.
dit was wel pakketpost voor belgie...
dus eigenlijk een internationaal aangetekende brief.
mss dat dit ook een verschil kan maken?!
slunse zei:ergens rond de 150-180mg is wel een mooie dosis voor iemand van 85 kg. ikzelf weeg ongeveer 70kg en neem 125 als startdosis en dan nog enkele 50 mg bumps gedurende de avond om een plateautje aan te houden
slunse zei:katastroof zei:slunse zei:da's leuk om te horen
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?
het was idd methylone.
heb er ongeveer een week op moeten wachten.
dit was wel pakketpost voor belgie...
dus eigenlijk een internationaal aangetekende brief.
mss dat dit ook een verschil kan maken?!
ok schitterend.
heb je de europese overschrijving ook moeten maken met als naam van de begunstigde alleen een korte achternaam? dat was ook nog iets dat ik toch een beetje wantrouwde
katastroof zei:bij mij is dat de naam van de site zelf dat ik moet ingeven...
slunse zei:katastroof zei:bij mij is dat de naam van de site zelf dat ik moet ingeven...
vreemd.. was het ook met een IBAN nummer van jou? in de mail die ik kreeg moest ik een achternaam invullen zei die persoon. ruikt verdacht. zou je me ff een pb willen sturen met de gegevens die jij gebruikt hebt? thx!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."