Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb je dit trouwens gerook of oraal ingenomen? ik ben aan het denken om de vaporazer nog is boven te halen. dit leek me ook vrij nuttig http://www.alpha-methyltryptamine.com/ dit zouden ongeveer de dossisen zijn met de effecten van de betreffende proefpersoon. lijkt me wel leuk spul waar je toch wel wat mee kunt experimenteren betreffende het effect. twijfel nu wat ik vanavond wil doen amt of methoxetamine."
"vanavond ga ik het eindelijk is uitproberen. ben echt wel nieuwschierig! research chemicals gaan de laaste tijd toch sterk vooruit is men indruk benzo fury, methoxetamine... denk dat ik 10 mg ga vaporizen."
"weet iemand of er veel verschil zit tussen 4-meo-pcp en 3-meo-pcp?"
"slunse zei: katastroof zei: slunse zei: da's leuk om te horen het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was? Klik om te vergroten... het was idd methylone. heb er ongeveer een week op moeten wachten. dit was wel pakketpost voor belgie... dus eigenlijk een internationaal aangetekende brief. mss dat dit ook een verschil kan maken?! Klik om te vergroten... ok schitterend. heb je de europese overschrijving ook moeten maken met als naam van de begunstigde alleen een korte achternaam? dat was ook nog iets dat ik toch een beetje wantrouwde Klik om te vergroten... bij mij is dat de naam van de site zelf dat ik moet ingeven..."
"slunse zei: katastroof zei: bij mij is dat de naam van de site zelf dat ik moet ingeven... Klik om te vergroten... vreemd.. was het ook met een IBAN nummer van jou? in de mail die ik kreeg moest ik een achternaam invullen zei die persoon. ruikt verdacht. zou je me ff een pb willen sturen met de gegevens die jij gebruikt hebt? thx! Klik om te vergroten... begin toch te vermoeden dat je een andere site gebruikt hebt... kijk je pb..."
"nu word ik zelf toch ook wat ongerust over die bepaalde website... paar bestellingen zijn vlekkeloos verlopen. maar nu heb ik ongeveer twee weken terug een betaling gedaan en die heeft nog steeds de status van besteld hoop toch dat ik er snel iets van verneem..."
"Drientje zei: Ik heb via http://www.grow******.nl besteld en ik had de methylone binnen 3 werkdagen in huis. Klik om te vergroten... dat was tot op heden ook mijn ervaring... natuurlijk kan er overal wel eens iets fout gaan... dus ik hoop natuurlijk nog steeds op een goede afloop"
"had hun een mailtje gestuurd of da ze meer info hadden over men bestelling. er bleek dan toch iets misgelopen te zijn... maar het zou maandag meteen verstuurd worden en is dus de paniek wss ongegrond ook zouden ze binnekort "benzo fury's" gaan verdelen?! da maakt me toch wel weer nieuwschierig"
"iemand "ket" achtige verschijnselen? anders snel geintressseerd"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone klinkt echt wel netjes allemaal hoe lang heb jij moeten wachten op je bestelling? had een bericht gehad dat het vorige maandag verzonden zou worden... maar heb tot op heden nog niets ontvangen ik hoop echt wel dat het er voor de feestdagen is"