Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmethylone of niet?

methylone of niet?

58 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
westergas zei:
Drientje zei:
Ik laat het wel testen donderdag.
Klik om te vergroten...

Wat was het resultaat?
Klik om te vergroten...
De betreffende donderdag is voorbij gegaan zonder dat ik doorhad dat het donderdag was en ik heb het niet laten testen.

Shame on me.
Klik om te vergroten...

Ja ga je schamen!

En toen ben je je eigen proefkonijn gaan spelen? Ben benieuwd aangezien ik zaterdag op awakenings wellicht van dit poeder wil snoepen. Geen tijd meer om zelf te testen dus als ik twijfel neem ik wel één van mijn andere party-poeders mee waarvan ik wel weet wat ze doen :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er best fijn op strak gestaan en geen kater nu.
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
volgens de leverancier is het 99,6% puur maar ik weet niet zeker of dat helemaal waar is, ik vind het verder een fijn stofje alleen na een hoge dosis is slapen wel lastig maar dat heb je met elke stimulant en de kater heb ik zo goed als geen last van
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens leveranciers is alles bijna puur :wink:

Testen is de enige manier om erachter te komen
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Wat is eigenlijk een goeie verhouding van methylone?
Wat is een mooie dosis maw bij een kilogram of 85
Klik om te vergroten...
Ik weeg rond de 90 en merk niets van 160mg, 210-230mg is bij mij ideaal.
Maar kijk gerust op een lagere dosering wat voor jou prettig is natuurlijk, maar dit even ter extra indicatie van een ander persoon.
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begin bij een lagere dosis ja, het schijnt dat het onderling heel veel kan verschillen, sommige gaan lekker op 100mg en anderen voelen pas wat vanaf 250mg

Kijk ook uit met teveel gebruik, net zoals met mephedrone zijn er mensen geweest die na een hoge dosis last van vernauwde bloedvaten kregen (al dan niet zo erg als met mephedrone) En er zit schijnbaar een limiet aan de euforie die je er van kan krijgen, daarboven kan het al snel ongemakkelijke stimulatie worden die je pas echt goed gaat merken als de euforie en mdma achtige effecten voorbij zijn.

Weet iemand trouwens wat die Green Granules zijn?
r
radioheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb besteld op die site begin juni en kreeg bevestiging dat het verstuurd is op 3 juni

sindsdien niks ontvangen en ze antwoorden ook niet op mijn mail om het eens na te kijken

iemand zelfde ervaring? (was pakketzending dus aangetekend en naar belgie)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#8
hi guys, ik wou binnenkort wat methylone bestellen via een nederlandse site en die gebruikt dit plaatje voor z'n methylone..

wat ik wel vreemd vond aangezien dit niet de juiste naam is.. iemand al ervaring met deze site? zou dit te vertrouwen zijn, en is dit wel methylone?

alvast bedankt,
cheers
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoor zonet dat allerlei bestellingen niet toekomen in mijn omgeving.

Iemand soortgelijke ervaringen?
s
spacert100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De site waar jij het waarschijnlijk over hebt is zeker niet nep. Ze verzenden mephedrone in ieder geval goed. Met methylone heb ik nog geen ervaring. Let er wel op dat je pakket post kiest. Via een gewone verzending is er bij mij wel eens iets misgegaan.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wel, ik hoor toch bericht dat ook pakketten niet toekomen.
Zou normaal gezien toch niet mogen he :confused:
s
spacert100Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan je er binnenkort meer over vertellen, aangezien ik recent een bestelling heb geplaatst.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoe is het je bevallen katastroof?
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb daar vorige week besteld, en het is keurig geleverd :grin:
wel pakketpost gekozen!!
over de kwaliteit zal ik je na het weekend wel meer kunnen vertellen :rolleyes: :grin:
s
spacert100Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks?

Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#16
over de kwaliteit kan ik zeker ni klagen :)
was wel men eerste keer dat ik dit spul gebruikte..
eerst dacht ik niks te voelen, dan toch maar een beetje bijgenomen..
maar toen sloeg de bom in :grin:
stond bijna te shaken op men benen :tearsofjoy:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#17
da's leuk om te horen :)
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn kennis laat weten dat zijn pakje na 3 weken nog niet is toegekomen en sterker nog dat die lui hem zelfs niet antwoorden noch het track&trace-nummer geven.

Ruikt verdacht veel naar oplichting...

Zal dus ook niets daar bestellen.
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacert100 zei:
Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks?

Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?
Klik om te vergroten...

Dan word je verkeerd voorgelicht en zullen ze waarschijnlijk aan de methylone meer kunnen verdienen dan aan de mephedrone....mijn bron kan dat allemaal zonder problemen leveren, dus wat daar gebeurd is wel vreemd aangezien pakketen van mij en mn vrienden nog nooit zijn blijven hangen en altijd aankomen....zelfs in belgie gewoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."